Lichtgewicht flessen Kavegas uit Ederveen

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Plaats reactie
Zodie'sver

Lichtgewicht flessen Kavegas uit Ederveen

Bericht door Zodie'sver » ma 13 jun 2005 15:38

Goedemiddag,
Van mijn caravandealer hoorde ik dat de lichtgewicht flessen van Kavegas niet betrouwbaar zijn. Er zouden al enkele gevallen zijn, waarbij de flessen waren gescheurd.
Wie weet daar iets meer van?
M.v.g.
Jan

Borrac

Bericht door Borrac » di 14 jun 2005 16:34

Nou Jan, Van het merk Kavegas heb ik nooit problemen gehoord, wel van het merk 'Kompozit-Praha'. Daar was eens één fles van gescheurd en meteen stond heel caravanlievend nederland op z'n kop. Dit mede door dat de ANWB een waarschuwing had laten uitgaan dat ze levensgevaarlijk zouden zijn. Achteraf bleek het een storm in een glas water te zijn. Het ging tenslotte maar om 1 fles die notabne hoog uit een stelling was gevallen. Ik denk dat als het merk kavegas problemen zou hebben, de ANWB wel hierop had gereageerd.

gr rob

Gerhard N

Bericht door Gerhard N » di 14 jun 2005 16:42

borrac schreef:Nou Jan, Van het merk Kavegas heb ik nooit problemen gehoord, wel van het merk 'Kompozit-Praha'. Daar was eens één fles van gescheurd en meteen stond heel caravanlievend nederland op z'n kop. Dit mede door dat de ANWB een waarschuwing had laten uitgaan dat ze levensgevaarlijk zouden zijn. Achteraf bleek het een storm in een glas water te zijn. Het ging tenslotte maar om 1 fles die notabne hoog uit een stelling was gevallen. Ik denk dat als het merk kavegas problemen zou hebben, de ANWB wel hierop had gereageerd.

gr rob
Kavegas is eigenlijk geen merk, maar een bedrijf in Ederveen, die bovengenoemde gasflessen levert.
Er waren inderdaad een paar flessen waarvan de buitenste omhulsel een scheur vertoonde, die flessen zijn inmiddels uit de handel .
Het merk Komposit wordt nog wel geleverd, maar dan alleen de verbeterde flessen!

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”