stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door vso1 » di 13 aug 2019 22:38

ik wil eigenlijk meerder stopcontacten hebben die ik geschakeld kan aansluiten ..
- koelkast/vriezer (buiten de caravan)
- verlichting luifel
- verlichting voortent
- verlichting tent kinderen

Wat ik beetje wil doen is zonder stekkers erin/eruit te pluggen dingen aan/uit te kunnen zetten.
Zelf denk ik 4 of 5 stopcontacten in de wand te maken met 2x dubbele schakelaars bij de deur, maar ik ben nog niet echt te spreken over de uitvoerboxjes die ik kan vinden..

ik heb echter nog geen nette oplossing gevonden .. jullie wellicht idee-en ?
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Chris » di 13 aug 2019 22:43

RE.gif
Mijn idee zou zijn op de kk/vriezer op 230 te laten werken..
Maar alle verlichting op 12 volt...LED ofzo..
Zeker bij kids in de tent...
Ik wil daar echt geen 230 volt in hebben...
Maar...jij moet een leuk schakelaartje gaan fabrieken...van kunststof natuurlijk.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door vso1 » di 13 aug 2019 23:04

RE.gif

de 230v/12v is niet de uitdaging .. het is meer de hoe netjes van binnen naar buiten ?

deze vind ik lelijk
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Chris » di 13 aug 2019 23:22

Toch moet je aan zoiets gaan denken.
Ik heb een 230/tv/ 12 volt doos in de wand zitten, de combi met 12 volt had ik nog niet gezien BTW..
Daar "hangt" het hele voordeel aan, koelbox, luifel verlichting en soms de bakplaat..
Dochterlief heeft GEEN 230 volt in de tent.
Een Decathlon batterij lampje...meer niet.
Opladen van alle zooi van haar..USB ..is in de caravan.
Ik wil echt geen spanning in haar tent aanleggen.
Dat heb ik in de 50 jaar dat ik kampeer nog nooit gedaan nl.
En..
Al mijn dochters (4) leven nog steeds gelukkig.
Gelukkig heb je tegenwoordig hele goede oplaadbare penlight batterijen.
Die liggen dan ook vaak in de lader....
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3607
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Niels83 » wo 14 aug 2019 00:37

mimder profi oplosding maar mogelijk ook minder lelijk. 1 stop contact maken, daar aan een verdeeldoos, en daarin stekkers met draadloze aan uitschakelaar. kun je met een afstandbediening de bende aan en uitschakelen.

vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door vso1 » wo 14 aug 2019 00:42

RE.gif

vind ik te duur een KAKU oplossing.
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Jan van Vijven » wo 14 aug 2019 06:15

Mooiere inbouw buiten stopcontacten dan de door jou genoemde bestaan niet.
Plaats wat “gewone” stopcontacten achter een service luik, via een klein sleuf gaatje aan de zijkant van je luik kun je dan de kabels naar buiten voeren. Zoiets doen de Engelsen soms ook, zie je in elk geval geen stopcontact!

Ik vind het niets, ik wil zo min mogelijk kabels zien en heb dus die “lelijke” op de plaats waar ik standaard alles heb staan/hangen, eentje helemaal boven bij een liggende luifelstok voor een hanglamp en eentje op de vaste plek van de koelbox op zo’n manier dat je eigenlijk haast geen stopcontact en kabel ziet. Die van de hanglamp zie je wel maar die zit zo hoog dat het niet echt opvalt.

Afbeelding

Achterop de koelbox (uit zicht dus) heb ik nog een stopcontact gemaakt zodat daar eventueel een koffiezetapparaat of tv aangesloten kan worden, hier kun je natuurlijk ook een bijzettentje mee van elektriciteit voorzien.

Als je perse alles apart wilt schakelen zet dan meerdere stopcontacten achter je koelkast.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3607
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Niels83 » wo 14 aug 2019 07:34

vso1 schreef:
wo 14 aug 2019 00:42
RE.gif

vind ik te duur een KAKU oplossing.
kost bij de Action een paar euro.

of wat mooier verwerkt, iets duurder maar ws goedkoper dan 5 buiten stop contacten. https://www.beslist.nl/klussen/d0022660 ... 6863296450

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16222
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Jan van Vijven » wo 14 aug 2019 08:43

RE.gif
Of dat nu mooi en/of een echt buitenstopcontact is waag ik te betwijfelen.
Schakelbaar is het wel...



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Michielwoerden
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 9 aug 2017 20:19

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Michielwoerden » wo 14 aug 2019 10:28

Chris schreef:Toch moet je aan zoiets gaan denken.
Ik heb een 230/tv/ 12 volt doos in de wand zitten, de combi met 12 volt had ik nog niet gezien BTW..
Daar "hangt" het hele voordeel aan, koelbox, luifel verlichting en soms de bakplaat..
Dochterlief heeft GEEN 230 volt in de tent.
Een Decathlon batterij lampje...meer niet.
Opladen van alle zooi van haar..USB ..is in de caravan.
Ik wil echt geen spanning in haar tent aanleggen.
Dat heb ik in de 50 jaar dat ik kampeer nog nooit gedaan nl.
En..
Al mijn dochters (4) leven nog steeds gelukkig.
Gelukkig heb je tegenwoordig hele goede oplaadbare penlight batterijen.
Die liggen dan ook vaak in de lader....
Waarom geen 230V in de tent? Mijn beide kinderen hebben een stekker blok in hun tent welke met een cee snoer zijn aangesloten op een cee wcd onder de caravan.



Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 12 met Tapatalk


Gebruikersavatar
Pakkie
Berichten: 1335
Lid geworden op: wo 16 aug 2017 21:27
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Pakkie » wo 14 aug 2019 12:14

vso1 schreef:
wo 14 aug 2019 00:42
RE.gif

vind ik te duur een KAKU oplossing.
scratch.gif 18,50€ voor een setje met 1 afstandsbediening en 3 ontvangers
4 of 5 stopcontacten in de wand maken met twee schakelaars binnen is een duurdere oplossing waarschijnlijk. Maar bedoel je echt 4 of 5 van die gaten in de wand voor wat stopcontacten? Da's toch niet fraai?
Wij hebben de lamp onder de luifel ook op KAKU zitten, met een dimbare ontvanger (die wel wat duurder is) zodat je niet van dat veel te felle licht hebt. Voor ons werkt dat in ieder geval ideaal.
Fendt Diamant 650 SG met daarvoor een Cayenne S

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Chris » wo 14 aug 2019 15:02

Michielwoerden schreef:
wo 14 aug 2019 10:28
Chris schreef:Toch moet je aan zoiets gaan denken.
Ik heb een 230/tv/ 12 volt doos in de wand zitten, de combi met 12 volt had ik nog niet gezien BTW..
Daar "hangt" het hele voordeel aan, koelbox, luifel verlichting en soms de bakplaat..
Dochterlief heeft GEEN 230 volt in de tent.
Een Decathlon batterij lampje...meer niet.
Opladen van alle zooi van haar..USB ..is in de caravan.
Ik wil echt geen spanning in haar tent aanleggen.
Dat heb ik in de 50 jaar dat ik kampeer nog nooit gedaan nl.
En..
Al mijn dochters (4) leven nog steeds gelukkig.
Gelukkig heb je tegenwoordig hele goede oplaadbare penlight batterijen.
Die liggen dan ook vaak in de lader....
Waarom geen 230V in de tent? Mijn beide kinderen hebben een stekker blok in hun tent welke met een cee snoer zijn aangesloten op een cee wcd onder de caravan.



Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 12 met Tapatalk
Duidelijk een vraag van iemand die veiligheid niet erg hoog heeft....of de risico's niet weet..
230 volt, of het nou met CEE of niet is aangesloten blijft 230 volt.
En...tent....denk ik ook regen...dus vochtigheid is niet ondenkbaar...hoe groot wil je een risico maken he..
230 volt is vaker dodelijk geweest, dus...bij mij echt niet.
Nu ben ik pas zo'n 40 jaar elektronica techneut....zuig niets uit mijn duim..
Begin nou niet over een zekering automaat of aardlek schakelaar..die klapt er juist uit als het net gebeurd is...
Dat kalf en put verhaal..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Michielwoerden
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 9 aug 2017 20:19

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Michielwoerden » wo 14 aug 2019 15:15

RE.gif

Niet te snel oordelen als je iemands achtergrond niet kent.

Met de juiste spullen kan je ook een veilige tijdelijke installatie maken die prima bestand is in een vochtige omgeving.

Voor elke installatie geld dat gebruikers de gevaren moeten kennen en dus moetenweten hoe z RE.gif
Loope er mee om moeten gaan.

Het is duidelijk hoe jij erover denkt en hoe ik er over denk en Datis ons beide goed recht.

Succes met je zoektocht naar knappe wcd,s voor in de caravan wand. Ben benieuwd of er een oplossing voor is.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 12 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Trina op wo 14 aug 2019 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Overbodige quote op voorgaande bericht verwijderd.

vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door vso1 » wo 14 aug 2019 15:40

Pakkie schreef:
wo 14 aug 2019 12:14
vso1 schreef:
wo 14 aug 2019 00:42
RE.gif

vind ik te duur een KAKU oplossing.
scratch.gif 18,50€ voor een setje met 1 afstandsbediening en 3 ontvangers
4 of 5 stopcontacten in de wand maken met twee schakelaars binnen is een duurdere oplossing waarschijnlijk. Maar bedoel je echt 4 of 5 van die gaten in de wand voor wat stopcontacten? Da's toch niet fraai?
Wij hebben de lamp onder de luifel ook op KAKU zitten, met een dimbare ontvanger (die wel wat duurder is) zodat je niet van dat veel te felle licht hebt. Voor ons werkt dat in ieder geval ideaal.
Eerst zoek ik een mooie uitvoer doos voor 230v mrgreen.gif (wit)

Het is geen slechte oplossing, het is echter niet de oplossing die ik zoek. en ik ben er nog niet over uit of ik er 20 of 2 ga doen :) ik sta wel open voor andere idee-en
Michielwoerden schreef:
wo 14 aug 2019 15:15
Chris schreef:
Michielwoerden schreef:
wo 14 aug 2019 10:28
<snip>
Duidelijk een vraag van iemand die veiligheid niet erg hoog heeft....of de risico's niet weet..
230 volt, of het nou met CEE of niet is aangesloten blijft 230 volt.
En...tent....denk ik ook regen...dus vochtigheid is niet ondenkbaar...hoe groot wil je een risico maken he..
230 volt is vaker dodelijk geweest, dus...bij mij echt niet.
Nu ben ik pas zo'n 40 jaar elektronica techneut....zuig niets uit mijn duim..
Begin nou niet over een zekering automaat of aardlek schakelaar..die klapt er juist uit als het net gebeurd is...
Dat kalf en put verhaal..
Niet te snel oordelen als je iemands achtergrond niet kent.

Met de juiste spullen kan je ook een veilige tijdelijke installatie maken die prima bestand is in een vochtige omgeving.

Voor elke installatie geld dat gebruikers de gevaren moeten kennen en dus moetenweten hoe ze er mee om moeten gaan.

Het is duidelijk hoe jij erover denkt en hoe ik er over denk en Datis ons beide goed recht.

Succes met je zoektocht naar knappe wcd,s voor in de caravan wand. Ben benieuwd of er een oplossing voor is.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 12 met Tapatalk
Kunnen we niet lief voor elkaar zijn?

De ene gaat camperen met frituur en senseo, de ander doet dat met een klein gaspitje en een pan ..

Chris pakt het veilig(er) aan en daar is niks mis mee, misschien wil je sommige situaties niet eens opzoeken .

Ter info, ik heb een stroomkabel naar de slaaptent van de kids liggen puur voor "voorlezen" en oppompen van de luchtbedden heb toch zat kabel bij me. maar alleen voor die activiteiten gaat de stekker in het stopcontact en erna er weer uit ..
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door vso1 » wo 14 aug 2019 15:44

Jan van Vijven schreef:
wo 14 aug 2019 06:15
Mooiere inbouw buiten stopcontacten dan de door jou genoemde bestaan niet.
Plaats wat “gewone” stopcontacten achter een service luik, via een klein sleuf gaatje aan de zijkant van je luik kun je dan de kabels naar buiten voeren. Zoiets doen de Engelsen soms ook, zie je in elk geval geen stopcontact!

Ik vind het niets, ik wil zo min mogelijk kabels zien en heb dus die “lelijke” op de plaats waar ik standaard alles heb staan/hangen, eentje helemaal boven bij een liggende luifelstok voor een hanglamp en eentje op de vaste plek van de koelbox op zo’n manier dat je eigenlijk haast geen stopcontact en kabel ziet. Die van de hanglamp zie je wel maar die zit zo hoog dat het niet echt opvalt.

Afbeelding

Achterop de koelbox (uit zicht dus) heb ik nog een stopcontact gemaakt zodat daar eventueel een koffiezetapparaat of tv aangesloten kan worden, hier kun je natuurlijk ook een bijzettentje mee van elektriciteit voorzien.

Als je perse alles apart wilt schakelen zet dan meerdere stopcontacten achter je koelkast.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De locaties / schakelaars ach daar kan je nog over twisten, zoals de foto toon vind ik dit wel een slimme & handige oplossing alleen de WCD zelf vind ik niet een fraaie oplossing ik heb het idee dat je erg zit te schelden op de rubbers ..die "klemmen" ..
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door VIP » wo 14 aug 2019 18:06

Wij hebben onder de caravan spatwaterdichte opbouwdozen zitten. (Dus gewoon tegen de bodem gemonteerd, het snoer gaat in de hoek van de vloer door het ventilatiebuisje naar binnen)

Kosten nog geen 6,- en zeer makkelijk in gebruik en geen onnodige gaten in de wand.
Bijlagen
D7EBEEB0-9CB6-4A13-8C2A-5FEBAC3D5CC2.jpeg
Porsche + Tabbert

vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door vso1 » wo 14 aug 2019 18:36

VIP Premium schreef:
wo 14 aug 2019 18:06
Wij hebben onder de caravan spatwaterdichte opbouwdozen zitten. (Dus gewoon tegen de bodem gemonteerd, het snoer gaat in de hoek van de vloer door het ventilatiebuisje naar binnen)

Kosten nog geen 6,- en zeer makkelijk in gebruik en geen onnodige gaten in de wand.
vrienden hadden dit ook, 1ste beste rit steenslag en ding is beschadigd. . (plastic kwaliteit is ook ernaar) na de 3de keer hebben ze hem eraf gehaald. ..
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

iemand
Berichten: 5225
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door iemand » wo 14 aug 2019 19:08

RE.gif en waar zat ie dan gemonteerd, achter het wiel ?
Maak je er toch een alu-spatschermpje voor whistle.gif
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23390
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door PD » wo 14 aug 2019 19:36

vso1 schreef:
wo 14 aug 2019 18:36

vrienden hadden dit ook, 1ste beste rit steenslag en ding is beschadigd. . (plastic kwaliteit is ook ernaar) na de 3de keer hebben ze hem eraf gehaald. ..
Klinkt als een broodje aap...……… 3x steenslag whistle.gif

Ook bij ons functioneert deze oplossing uitstekend (en we rijden heel wat km's met de hut) thumbup.gif Dit stopcontact heeft bij ons een stekkerverbinding in de rondzit, dus ligt los wanneer het niet gebruikt wordt.

Persoonlijk zou ik een groter aantal wcd's in de disselbak monteren; daar kun je via de bodem eenvoudig weg met snoeren. Voor verlichtingsdoeleinden zou ik de omvorming naar zwakstroom LED al in de disselbak voorzien; dus geen 230 V naar voortent, luifel en tentje(s).
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38410
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Micky » wo 14 aug 2019 19:45

RE.gif

dat kan wel, hangt er vanaf waar ze doorgaans rijden tijdens de vakantie en als hij de helft van de tijd met 1 wiel door de berm ploegt komt er ook nog wel eea omhoog mrgreen.gif awhoea.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door VIP » wo 14 aug 2019 19:48

vso1 schreef:
wo 14 aug 2019 18:36
VIP Premium schreef:
wo 14 aug 2019 18:06
Wij hebben onder de caravan spatwaterdichte opbouwdozen zitten. (Dus gewoon tegen de bodem gemonteerd, het snoer gaat in de hoek van de vloer door het ventilatiebuisje naar binnen)

Kosten nog geen 6,- en zeer makkelijk in gebruik en geen onnodige gaten in de wand.
vrienden hadden dit ook, 1ste beste rit steenslag en ding is beschadigd. . (plastic kwaliteit is ook ernaar) na de 3de keer hebben ze hem eraf gehaald. ..

Er zijn er hier meerdere op het forum die verwijzen naar vrienden als iets bij die vrienden niet deugelijk is.

Net als recentie’s over campings die als je ze leest nooit zou bezoeken maar als je er eenmaal bent heel anders zijn dan de negatieve recentie‘s.

Die spatwaterdichte wcd‘s werken perfect, en gaan niet stuk door steenslag o.i.d. anders zou de onderkant/bodemplaat van de caravan ook beschadigd zijn.
Porsche + Tabbert

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38410
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door Micky » wo 14 aug 2019 19:54

RE.gif

ik ben inmiddels ook wel overtuigd dat het best kan, lees hier eigenlijk alleen maar positieve ervaringen thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door VIP » wo 14 aug 2019 20:39

RE.gif

Dankjewel, het klopt idd.

Maar dat afzijken van producten van medeforummers wat bij vrienden is kapot gegaan heb ik zo’n pest hekel aan, vaak worden er hier op het forum negatieve posts geplaatst over A-merken, die merken worden afgebrand en kunnen zich niet verdedigen, menig lezer (kuddevolk/volgers) gelooft het dan ook nog dat is het ergste......
Laatst gewijzigd door VIP op wo 14 aug 2019 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Porsche + Tabbert

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23390
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door PD » wo 14 aug 2019 20:42

RE.gif
Relaxxxxxxxxx, je bent nog op vakantie knipoog.gif awhoea.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: stopcontact(en) voor(tent) oplossing gezocht

Bericht door VIP » wo 14 aug 2019 20:43

Klopt, maar dat veranderd er niets aan knipoog.gif
Porsche + Tabbert

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”