Plaatsen bankairco

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11141
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Plaatsen bankairco

Bericht door dieseltijger » di 30 jul 2019 08:30

Ach, we moeten hier gewoon wat minder mieren**ken, en ons niet van de wijs laten brengen door betweters zoals ik, of grijze mannetjes die met een trillende wijsvinger waarschuwen dat we het helemaal fout doen.

Je krijgt het koel - en dat was het doel.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16296
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Plaatsen bankairco

Bericht door Jan van Vijven » di 30 jul 2019 08:44

RE.gif

Of het mieren bevredigen is weet ik niet, ik vind het eerder gel*l achter de komma :-)
Als ik iets wil moet het goed of niet, dwz: zoveel rendement en comfort uit je installatie halen. Vaak heb je achteraf spijt dat je die laatste centen hebt uitgespaard waardoor het net niet is wat je hoopte.
Ik heb dus ook wel eens spijt gehad :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Plaatsen bankairco

Bericht door Conradi » di 30 jul 2019 09:01

dieseltijger schreef:.....of grijze mannetjes die met een trillende wijsvinger waarschuwen dat we het helemaal fout doen.
Interessante kijk op collega forumleden :wink:

TS vraagt om advies, en heeft de juiste informatie gekregen. Het is aan hem om daaruit een keuze voor de eigen situatie te maken.
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Plaatsen bankairco

Bericht door DanielW » di 30 jul 2019 09:13

Met een beetje extra werk (veel) meer rendement is ook mijn mantra. Of het in dit geval veel is weet ik nog niet. Zijn trouwens de openingen die je maakt in de vloer van de caraven hetzelfde bij de Saphir Compact of Comfort hetzelfde, mochten we toch behoefte gaan krijgen aan elektrisch verwarmen?

Inmiddels zijn we er wel uit; voor deze vakantie gaat hem niet meer worden ivm tijd, maar voor komend seizoen gaat hij zeker komen! Als het past onder de rondzit en 2 uitstroom openingen in de kast en 1 vanuit de bovenkastjes boven de rondzit.
2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11141
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Plaatsen bankairco

Bericht door dieseltijger » di 30 jul 2019 09:15

néh néh.gif Een beetje onafhankelijke geest zal wellicht overwegen om een losse slang uit te laten komen tussen het matras en het dekbed. Dan heb je het pas echt snel koel.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”