Service Eurom

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michel1975
Berichten: 2784
Lid geworden op: do 9 jan 2014 22:34
Locatie: Hensbroek

Service Eurom

Bericht door Michel1975 » wo 24 jul 2019 12:36

Ik heb vorig jaar een Eurom 2401 gekocht om te proberen. Tot op heden erg tevreden. Het is geen bank of dak airco maar volstaat prima en weet de caravan tot onder tropische temperaturen te krijgen. Nu kwam ik er afgelopen week achter dat er een dopje van de afvoer miste van de binnenunit. Normaal gesproken pompt hij als het reservoir in de binnenunit vol is dit naar buiten. De afvoer zit er om hem te legen als je hem weg wilt halen en het reservoir nog niet leeg is. Niet handig want dan ligt alles in je caravan. Eerst naar de winkel geweest om te vragen of ze de dopjes op voorraad hadden. Dit was niet het geval en ik kreeg het nummer van de klantenservice van Eurom. Het dopje wordt keurig en kosteloos naar ons toegestuurd. Een klein gebaar maar ik word hier wel vrolijk van.
Meestal worden alleen klachten gedeeld maar dit vond ik het delen ook wel waard.
Trekker: Skoda Kodiaq Sportline en nog heel even een Mercedes CL500 AMG, met aan de haak Kip 50 Hyline TRX, Primus vloeistofverwarming, zonnepanelen, Mover. Of een SMV 34LSR met wielen.

Gebruikersavatar
Rene_13
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 21 mei 2017 15:48

Re: Service Eurom

Bericht door Rene_13 » wo 24 jul 2019 12:39

RE.gif
zo zie je maar. die boeren in Genemuiden weten wat service is thumbup.gif
Toen ik klein was, had ik een hut en een trekker
Nu heb ik een caravan en een auto.
thumbup.gif

Gebruikersavatar
Jan van Vijven
Moderator
Berichten: 16295
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:01
Locatie: In de buurt van Bartje.
Contacteer:

Re: Service Eurom

Bericht door Jan van Vijven » wo 24 jul 2019 16:16

Re.gif
Morgen ben ik in Genemuiden, we zullen zien...
Ik heb er het volste vertrouwen in.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Land Rover Discovery Sport R-Dynamic SE P300e (309 PK 540 NM) (2023)
Adria Action 391 LH (2023)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38548
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Service Eurom

Bericht door Micky » wo 24 jul 2019 18:50

Mooi om te horen Michel, ook wij zijn enorm tevreden over het apparaat, kleine tip, onderin de buitenunit zit een koppelingetje (festo) daar past een 6mm (buitenmaat) slangetje in, zo kun je het water sturen mocht je dat willen. Als je dan op de zwarte ring drukt komt het slangetje los thumbup.gif

Afbeelding
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”