Truma combi e geen constante temperatuur

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Abve

Re: Truma combi e geen constante temperatuur

Bericht door Abve » zo 10 mar 2019 17:42

RE.gif

Ik ervaar dat toch anders.
Ik vind het systeem qua comfort, een hele vooruitgang in vergelijking met de S3004 in mijn vorige cv.
Binnen no time lekker, behaaglijk warm en hoef er niet naar om te kijken.
Nu heb ik niet met matige vorst gekampeerd dus dan zou het misschien anders kunnen zijn.

Hij lust wel een slokje gas, ook al omdat het water op dezelfde wijze wordt verwarmd.
Ik had liever ook de E-combi gehad maar in mijn type Hobby kon vorig jaar deze niet worden geleverd, aldus de fabriek in Dld.

Ik sprak in Januari een standhouder van Truma tijdens de Caravana in Leeuwarden, die dit weer vreemd vond.
Maar goed, het is niet anders.

De vloerverwarming kost in Nederland ca 3 euro per dag.
Ik hoef bij mijn vrouw niet aan te komen dat deze uit moet...
De camping waar we vandaag vertrokken zijn, leverde 10 Ampère en dus all-in.

Groet Abve

b-swart
Berichten: 7
Lid geworden op: di 3 okt 2017 12:47

Re: Truma combi e geen constante temperatuur

Bericht door b-swart » di 12 mar 2019 18:29

Met de caravan inmiddels bij de dealer geweest. Hij herkende het probleem niet. Ik overweeg nu zelf via Truma de dialoog te openen. Kijken of dat iets oplevert.
Ten opzichte van vorig jaar had ik geen noemenswaardig hogere stroomrekening ondanks de vloerverwarming. Overdag continu aan, snachts uit. Per dag 3-4 kwh. Koelkast op gas. Ook gasverbruik lag in grote lijnen gelijk aan dat van vorig jaar: 4-6 dagen met een 10 kg fles.

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”