Watt controller

Alles wat te maken heeft met stroomvoorziening, gas en water.
Stekkers, kabels, accu's, verwarming, airco, kooktoestel, gasflessen, toilet/natte ruimte, keuken enz.
Plaats reactie
Henny

Watt controller

Bericht door Henny » do 24 aug 2006 09:44

Heeft iemand al gebruik gemaakt van een Watt controller? Dat is een apparaatje dat je in het stopcontact van de caravan moet steken, waarna je er een apparaat op kunt aansluiten dat je normaal NOOIT bij 4 ampere kunt gebruiken. Zo moet bij 4 ampere al een Senseo! of een waterkoker van 2000 of een grilplaat van 1500 enz. werken!
Laatst gewijzigd door Henny op do 24 aug 2006 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Stef

Bericht door Stef » do 24 aug 2006 10:57

Wat doet zo'n ding dan feitelijk?

En volgens mij moet je de titel even aanpassen.

Henny

Watt controller

Bericht door Henny » do 24 aug 2006 11:31

Bedankt voor je tip; de titel heb ik aangepast.

Volgens de web-site van Camparo.nl regelt de Watt controller de stroom IN je caravan terug. Heb je maar 4 ampere op de camping dan zet je de Watt controller op stand 4 en dan zou je een Senseo (normaal ruim 6 ampere nodig: 1450 watt) of een fohn of waterkoker van 2000 watt al kunnen gebruiken. Mooie uitvinding dus.

DJ

Re: Watt controller

Bericht door DJ » do 24 aug 2006 14:10

Henny schreef:Heeft iemand al gebruik gemaakt van een Watt controller? Dat is een apparaatje dat je in het stopcontact van de caravan moet steken, waarna je er een apparaat op kunt aansluiten dat je normaal NOOIT bij 4 ampere kunt gebruiken. Zo moet bij 4 ampere al een Senseo! of een waterkoker van 2000 of een grilplaat van 1500 enz. werken!

Is al een onderwerp over.

Maar wil er wel wat over zeggen. Het duurt ook veel langer voordat iets klaar is.

Henny

watt controller

Bericht door Henny » do 24 aug 2006 14:45

waar wordt ook over de watt controller gesproken???

DJ

Re: watt controller

Bericht door DJ » do 24 aug 2006 15:09

Henny schreef:waar wordt ook over de watt controller gesproken???
viewtopic.php?t=1569&highlight=wattcontrol

Henny

Watt controller

Bericht door Henny » do 24 aug 2006 15:19

Bedankt dj

DJ

Re: Watt controller

Bericht door DJ » do 24 aug 2006 15:40

Henny schreef:Bedankt dj
ok graag gedaan.

Kees Mol
Berichten: 428
Lid geworden op: vr 27 jan 2006 17:19
Locatie: Steenwijk

Bericht door Kees Mol » vr 12 jan 2007 14:36

nadat ik een watt controller had ontvangen bleek deze stuk. de leverancier kwam er eerder achter dan ik en heeft een zegel opgestuurd zodat ik per post de watt controller retour kon zenden.
Vandaag een nieuw exemplaar ontvangen en meteen gecontroleerd.
Het werkt prima.
Maar let wel op dat je geen apparatuur gebruikt die electronisch geregeld wordt of een motortje heeft.
In het bijzonder apparaten voor verwarmen kunnen er op gebruikt worden.
kookplaat, koffiezetapparaat, frituurpan, bak/gril/fondue/gourmetplaten e.d. het werkt uiteraard iets langzamer dan thuis maar je hebt vakantie en bent mooi voordelig uit voor het toch al vaak hoge energiebedrag wat je betaald op een camping.
kees

Plaats reactie

Terug naar “Elektra, gas, water”