..ter compensatie..
...omdat ik met mijn Isabella tent tapijt ook een stukje vernietig.

Dat wel maar niet dat er een 6mm festo aansluiting buiten zit waar je een afvoerslang in kunt klikkenMichel1975 schreef:![]()
Stond bij ons in de handleiding. Dat zodra het binnenreservoir vol was, vandaar dat ik die 0,8 ltr wist, pompt die hem naar het buitengedeelte. Alleen als je eerder weg wilt kun je eerst de binnenunit legen.
Let op, je moet een slang hebben met een grotere binnen diameter het is me opgevallen dat deze het water niet snel genoeg weg kan laten lopenwaardoor de buitenunit naast de uitloop ook water verliest, althans ik denk dat het daardoor komt.Michel1975 schreef:![]()
Nee dat wist ik inderdaad niet. Vond het wel een top oplossing voor als we weg zijn. Met name als hij onder de luifel hangt. Waar heb jij die slang gehaald?
Ik kan alleen maar over mijn eigen ervaringen praten. Net wat micky zegt. Het is overdag geen 20 graden maar hij koelt wel degelijk meer dan 3 graden. Hier ook de 2401 en qua geluid heel goed te doenemilio schreef: ↑vr 2 aug 2019 16:29na 4 1/2 week van +33 overdag en 25/27 s'nachts in juni ,slapen met constant een ventilator aan ,ga ik me toch ook verdiepen in de EUROM 2401,
maar helaas overal uitverkocht.
maar op dit forum lees ik 90 % positieve berichten over dit apparaat, betreft koelvermogen en geluid, als ik dit over dit type lees op het CAMPERFORUM laten ze geen spaan heel van dit apparaat ,koelt maar 3 graden,hoop herrie,je kan net zo goed je koelkast openzetten e.d
wat is waarheid ??![]()
ik kon met mijn kolomventilatorgeluid redelijk slapen ,het ding is zeker niet stil,dus denk ik dat die airco er niet slechter zal scoren wat geluid betreft.