Voorwand van Fortex-voortent oprollen.

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
A3jaan
Berichten: 117
Lid geworden op: di 24 sep 2019 17:58

Voorwand van Fortex-voortent oprollen.

Bericht door A3jaan » vr 3 jul 2020 13:04

Tot op heden zijn wij altijd met een vouwwagen op pad geweest. We konden daar de voorwand oprollen want daar waren speciale lusjes en clipjes voor aangebracht. Het oprollen en weer neerlaten van de (halve) voorwand was handiger dan elke keer er in en er uit ritsen.

Wij missen bij de Circum voortent de mogelijkheid om de voorwand op te rollen en hebben zelf iets provisorisch bedacht: de halve voorwand is opgerold en hangt met klittenband aan de boogstok.

2 vragen:
- Kan de boogstok dit hebben? Mij lijkt van wel want in neergelaten toestand hangt het ook aan de boogstok.
- Hebben jullie hier fraaiere oplossingen voor?
Bijlagen
663B1C2D-75B5-4C89-84B8-2166A56AA629.jpeg
6D6A039B-D8D3-4C62-8B6F-B40773AD6D95.jpeg
Mercedes Benz GLC 250 4MATIC, Fendt 515SG Bianco Selection, Fortex Circum voortent, Torino luifel en Siena reisluifel.

koning

Re: Voorwand van Fortex-voortent oprollen.

Bericht door koning » vr 3 jul 2020 13:16

"Kan de boogstok dit hebben? Mij lijkt van wel want in neergelaten toestand hangt het ook aan de boogstok."
De vraag stellen is m beantwoorden.


"Hebben jullie hier fraaiere oplossingen voor?"

Ik vind dit al een hele fraaie oplossing! thumbup.gif Misschien iets om met Fortex te overleggen, hij staat vast open voor dit soort oplossingen.

En misschien zijn er Unico bezitters die hier ook kunnen reageren.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38536
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Voorwand van Fortex-voortent oprollen.

Bericht door Micky » vr 3 jul 2020 14:23

Gewicht kan geen probleem zijn, wij doen het andersom, wij rollen hem naar beneden op, zo beschermt hij de haringen zodat je er niet tegenaan schopt thumbup.gif

Idd als je dit met Fortex bespreek, maken ze zo een paar lussen eraan voor je thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
A3jaan
Berichten: 117
Lid geworden op: di 24 sep 2019 17:58

Re: Voorwand van Fortex-voortent oprollen.

Bericht door A3jaan » za 4 jul 2020 09:04

Bedankt.
Ik zal het eens met Fortex opnemen.
Mercedes Benz GLC 250 4MATIC, Fendt 515SG Bianco Selection, Fortex Circum voortent, Torino luifel en Siena reisluifel.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”