oude dorema met uitbouw opzetten.

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3699
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

oude dorema met uitbouw opzetten.

Bericht door Niels83 » ma 11 mei 2020 12:36

Hallo,

Ik heb een oude Dorema, van voor de ingenaaide stormband clips.
Nu wil ik die voor het eerst opzetten met de uitbouw. maar geen idee of alles er is ed. Ik zie dat er verschillende systemen zijn met buizen voor de tent, en aangehecht aan de andere buizen ed.

Heeft iemand ook een oude Dorema met uitbouw en kan mij vertellen hoe dit wordt opgezet. of zijn daar in de loop van de jaren al 100 nieuwe systemen van?

Trudy
Berichten: 33
Lid geworden op: di 5 nov 2019 08:57

Re: oude dorema met uitbouw opzetten.

Bericht door Trudy » do 18 jun 2020 19:10

Welke? Met verplaatsbare voorwand?

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3699
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: oude dorema met uitbouw opzetten.

Bericht door Niels83 » do 18 jun 2020 20:00

Inmiddels staat hij. niet volgebs het boekje, maar weet ik ook hoe het wel moet. vanavond eens alle stokken uitzoeken. hij lijkt niet compleet en de klemmen zijn te klein. Dus alles uitzoeken en morgen naar kampeer winkel.


Weet iemand een goede in de buurt van Petten. ik vond er 1 bij Dirksland, maar de website verwijst naar een Duitse site en maps geeft aan dat het te huur staat.

henry12
Berichten: 1273
Lid geworden op: zo 19 jan 2014 14:12
Locatie: Westervoort

Re: oude dorema met uitbouw opzetten.

Bericht door henry12 » do 18 jun 2020 20:03

RE.gif

Heerhugowaard zit vol met kampeer winkels
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3699
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: oude dorema met uitbouw opzetten.

Bericht door Niels83 » do 18 jun 2020 23:31

het blijkt een oude madison te zijn.

Ik kocht de caravan voortent, uitbouw en luifel, de laatste zonder stokken. de voortent met een alu frame en een hele zak met heel veel stokken. met een schuin ook naar gekeken leek wel van de uitbouw. aangekomen bleek het een halve uitbouw met stokken voor het luifel.

Door te zagen en alles te combineren is het gelukt. alleen zonder, en de klemmen zijn passende op 20 en mijn tent frame is 30. vanavond nog eens aan het puzzelen geweest voor de zomer vakantie. Ik heb alleen wat klemmen nodig en dan kan ik een passend frame knutselen.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”