Dilemma keuze voortent (voor)seizoen

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2053
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Dilemma keuze voortent (voor)seizoen

Bericht door Aviva » ma 27 jan 2020 19:27

Toen wij onze caravan kochten zat hierbij een Dorema Multi Nova Excellent. Prima tent voor de vakanties. Afgelopen seizoen kochten we er een Torino bij voor kortere tripjes.

Nu overwegen we wel eens om een voorseizoen te nemen. Dilemma is de Multi Nova, ik vraag me af hoe die zich houdt bij langdurig gebruik. Gisteren naar een Unico Milaan gekeken. Eenmaal Unico raak je er aan verslaaft. Compleet ben ik 3k lichter. Voor even erbij prijzig, dan zou ik langer (voor)seizoenen moeten doen.

Wat zouden jullie doen, proberen met Multi Nova? Of Multi Nova verkopen voor een Unico en die altijd ook tijdens kortere vakanties gebruiken als we een voortent willen gebruiken?
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Dilemma keuze voortent (voor)seizoen

Bericht door Chris » ma 27 jan 2020 22:04

Nou... da's een gewetensvraag zeg..
Dorema en Unico zijn nou niet echt vergelijkbaar... en in jou portemonee kijken kan ik ook niet...
Heel erg belangrijk... hoe is de staat van de Dorema... goed-wat minder- slecht- vodden..
Volg je hart....
Je weet al waarvoor die klopt... thumbup.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3698
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Dilemma keuze voortent (voor)seizoen

Bericht door Niels83 » di 28 jan 2020 01:48

waarom denk je dat een voortent niet in het voorseizoen kan worden gebruikt? een tent is zeg maar een tent. er zal kwaluteits en levensduur verschil zijn.
De ene tent zal toch na 1 seizoen op zijn en de ander 20 jaar meegaan?

Ik ben een leek maar ik zou lekker de Dorena gebruiken en als die op is kun je altijd nog iets anders kopen.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”