welke voortent ?

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
vso1
Berichten: 297
Lid geworden op: vr 11 mei 2018 03:34
Locatie: zuid holland

welke voortent ?

Bericht door vso1 » do 15 aug 2019 03:36

ik heb nu een dorema(maat 10 / 880cm omloop) met luifel en "merkloos" ding zonder luifel. Nokmaat dorema is 244, versus 2m dus erhm <snik>
en ik heb stokken (zat) 2 sets (1x 3 dak en 1x 5 dak stokken)

De dorema heeft wat defect(jes) goed gaat nog wel paar zomers mee .. (niet super ideaal met regen maar goed..
De merkloze is "nieuw" maar gezien de nok/luifel maat(80cm minder) zal ik iets minder ruimte binnen hebben, toch ?
Voor een luifel kan ik een nieuwe kopen voor +/- 200,- met inritsbare wanden (80 euro)

Zelf wil moeder de vrouw graag 300cm + luifel .. kleine vanafprijs 1000,- ? maar ik denk dat ik beter een "nieuwe" 2de hands caravan kan kopen over 1 a 2 jaar
en dan meteen overstappen op een nieuwe tent. Deze caravan is niet echt optimaal en de koelkast zit voortent zijde ..

Hebben jullie een advies voor mij op basis van deze informatie ? (moet ik mijn caravan partikulier aanbieden? tzt of inruilen bij de dealer ..)
ps ik heb nog geen concrete plannen linksom of rechtsom .. dus het kan zomaar zijn dat ik tijd en moeite in dit ding ga steken.
Camping: voor veel geld leven als een zwerver, en vluchten voor je verantwoordelijkheden

p_vingerhoets
Berichten: 1260
Lid geworden op: ma 25 jul 2011 20:19
Locatie: Best

Re: welke voortent ?

Bericht door p_vingerhoets » do 15 aug 2019 07:42

Tja als je overweegt een andere caravan aan te schaffen dan zou ik wachten met de aanschaf van een andere voortent, hoe groot is de kans dat die past op de volgende caravan

Zelf verkopen of inruilen is een keuze kans dat je er net zo veel voor terug krijgt is aanwezig al zul je wat extra korting krijgen zonder inruil

Wil je al die personen over de dam hebben en elke keer de caravan halen of kan die thuis blijven staan incl. De discussies over de prijs en oneffenheden
Ford focus 2013 1.6 ecoboost Benzine hobby 440 de luxe exellent 2007

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”