Unico Verona blinderingsklep

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TwanFendt
Berichten: 363
Lid geworden op: do 3 mar 2016 16:05
Locatie: Limburg

Unico Verona blinderingsklep

Bericht door TwanFendt » wo 12 sep 2018 19:26

Vraag aan diegene die een Unico Verona luifel hebben.
In verband met de zon die dan op onze compressor koelbox schijnt wil ik een blinderingsklep voor de zijkant bestellen.
Maar nu lees ik dat er een linkse en een rechtse uitvoering is, past een niet links en rechts ?
Volgens mij als ik de foto’s op de site bekijk maakt het niet en moet die volgends mij zowel links als rechts passen.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat PD dat ook melde dat links ook rechts past en andersom.
Misschien kan PD hier reageren a.u.b.
Suzuki Grand Vitara 2.4 Exclusief met Fendt Saphir 510 TG, Truma SER mover en Alko ATC + ATC Display.

henry12
Berichten: 1273
Lid geworden op: zo 19 jan 2014 14:12
Locatie: Westervoort

Re: Unico Verona blinderingsklep

Bericht door henry12 » wo 12 sep 2018 19:42

Het past wel aan beide kanten idd .
Alleen heeft de flap een binnen en een buitenzijde , dus als die van links aan de rechterkant plaatst zit de buiten zijde aan de binnenkant.
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23434
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Unico Verona blinderingsklep

Bericht door PD » wo 12 sep 2018 19:45

TwanFendt schreef:
wo 12 sep 2018 19:26
Ik meen ergens gelezen te hebben dat PD dat ook melde dat links ook rechts past en andersom.
Misschien kan PD hier reageren a.u.b.
Wij hebben voor de Torino een rechter zijwand (disselzijde) die volgens BAX slechts aan één kant te gebruiken is, maar die dus aan beide zijden past. Deze plaats je om de extra dakligger met een rits en span je dan af. Slechts het stiksel zit dan aan de andere kant.

We hebben eerder ook een Verona gehad maar nooit een blinderingsklep en ik weet dan ook niet hoe deze geplaatst wordt. Ik heb dan ook geen idee of deze aan beide zijden past, sorry :oops:
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
TwanFendt
Berichten: 363
Lid geworden op: do 3 mar 2016 16:05
Locatie: Limburg

Re: Unico Verona blinderingsklep

Bericht door TwanFendt » wo 12 sep 2018 19:51

PD,

Bedankt voor de info en zelf denk ik dat het met de blinderingsklep van de Verona hetzelfde geval is zoals ook Henry12 vermeld.
Dus neem ik de gok en bestel er slechts een.

Bedankt.
Suzuki Grand Vitara 2.4 Exclusief met Fendt Saphir 510 TG, Truma SER mover en Alko ATC + ATC Display.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”