Lume, een nieuw Nederlands caravanmerk

Hier gaat het om nieuws, noviteiten en de laatste ontwikkelingen in caravanland.
Plaats reactie
DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Lume, een nieuw Nederlands caravanmerk

Bericht door DanielW » do 20 sep 2018 11:18

RE.gif RE.gif en RE.gif

Omdat ik als consument niet geloof in dit product door prijs en wat je bij andere merken er voor krijgt, wil dat niet zeggen dat er geen markt voor is, dat is ook het gene wat ik zeg naar mijn beleving. En natuurlijk is dit wel te marketten met de juiste propositie, vooral omdat dit geen 13 in 1 dozijn ontwerp is met verschillende merken die technisch gezien dezelfde caravan leveren met een andere bestickering, maar je moet bereid zijn om relatief diep in de buidel te tasten voor iets ongewoon wat prima is thumbup.gif .
2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Lume, een nieuw Nederlands caravanmerk

Bericht door Micky » do 20 sep 2018 11:50

Jan van Vijven schreef:
do 20 sep 2018 09:17
RE.gif
Omdat jij ze niet gezien hebt zou er juist een markt voor kunnen zijn, bestaat dan blijkbaar nog niet....

Prijs is niet belangrijk als je de aspirant koper kunt overtuigen dat hij wat exclusiefs aanschaft.
Kleine auto’s kosten soms ook meer dan een villa en worden ook verkocht.
Je hebt alleen een goede markt strateeg nodig :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een mooi voorbeeld is de huidige Fiat 500, toen die in 2008 geïntroduceerd werd koste het model wat mijn vrouw heeft gehad €17.500,- (voor het formaat 500, echt heel veel geld)
terwijl je een grotere Fiesta had voor een dikke 10k, kijk eens hoeveel van die 500jes er rond rijden thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Philmar
Berichten: 835
Lid geworden op: zo 11 dec 2016 16:12

Re: Lume, een nieuw Nederlands caravanmerk

Bericht door Philmar » do 20 sep 2018 12:05

Vrienden zijn gisteren langs geweest met hun splinter nieuwe Porsche Cayenne E-Hybrid full option. Een prachtige wagen, vind ik. Voor die prijs koop je ook twee of meer andere luxe wagens. Dus, ik denk dat speciale caravans die zich onderscheiden van de standaard vormen wel een kans maken, al is het maar alleen voor de verwonderde blikken van andere caravan eigenaars.
Er zijn nog merken caravans die zich houden aan de vormen van 60 jaar terug en ook duurder zijn dan de doorsnee en hebben een cult status.

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw in caravanland”