Regen !!!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jartoos
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 2 sep 2016 14:49
Locatie: Wespelaar (België)

Regen !!!

Bericht door Jartoos » vr 2 nov 2018 08:29

Vanmorgen op de camping de hond aan het uitlaten.
Even langs de caravans gaan die gisteren zijn toegekomen.
Zie ik een soort nevel boven 1 van de caravans. Dacht eerst dat het opstijgende warmte was van de kachel. Dan als ik dichter kom zie ik dat er onder de caravan een grote plas water staat, wel 5 tot 10 cm diep . “Zo hard heeft het toch niet geregend afgelopen nacht ?”
En dan aan de achterkant van de caravan zie ik het, de waterdarm die aangesloten is op het aftappunt is gescheurd en sproeit tegen de zijkant van de caravan !
Ik draai de kraan dicht en denk, dat zullen ze straks wel merken.
Even later komt er toch een man uit de caravan en in mijn beste frans leg ik uit water aan de hand was.
“Oh, ik dacht dat het de hele nacht stevig aan het regenen was !” Was zijn antwoord. mrgreen.gif :lol:

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Regen !!!

Bericht door WillyL » zo 4 nov 2018 09:56

En daarom draai ik 's nachts of wanneer we weggaan steeds het waterkraantje toe...

Mooie geste trouwens dat je het water even dichtdraaide! Zou ik ook doen, maar ofwel was je een vroege vogel (opstaan) ofwel de medekampeerders oenen of nog slaapwandelaars dat ze het niet zagen...
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Plaats reactie

Terug naar “Kampeerverhalen”