slovenie kobarid (kamp Lazar)

Plaats reactie
Teletubbie

slovenie kobarid (kamp Lazar)

Bericht door Teletubbie » za 28 jan 2012 20:28

Hallo allemaal

We hebben de wintersport nog tegoed, en ook de Meivakantie willen we nog weg!
Maar we zoeken nog een geschikte bestemming voor de zomer.
laatste jaren komen we op frankrijk uit en willen nu eigenlijk wel weer eens wat anders.
We reizen met 2 families met kinderen in de leeftijd van 6 t/m 11 jaar.
Ons oog is gevallen op kamp Lazar, Kobarid in Slovenie, ben benieuwd of iemand ervaringen heeft.
Hoe zijn de plekken en het sanitair, hoe is het aan te rijden met caravan.
Als iemand zijn ervaringen wil delen graag.

groet
Michel

hidde

Re: slovenie kobarid (kamp Lazar)

Bericht door hidde » zo 29 jan 2012 19:50

Beste Michel,

Lazar heb ik net opgezocht en ziet er leuk uit. De camping ken ik niet maar de omgeving wel. Wij zaten afgelopen zomer op camping Sobec in de buurt van Bled, Pivka Jama in Postojna en Terme Ptuj in Ptuj.

Slovenie is ons erg goed bevallen. Mooie natuur (Vintgar kloof bij Lazar in de buurt is een aanrader) en ruime plekken op wat rustiger campings en toch goede voorzieningen. Wat betreft campings vond ik het veel prettiger dan Kroatie. We vonden Ljubljana een erg leuke stad, aanrader! Rustig, kleinschalig en toch heel prachtig.
De grotten van Postojna zijn een aanrader, wel erg toeristisch, maar zeker de moeite waard. Terme Ptuj is aan de andere kant, daar waren we een paar dagen op de terugweg. Simpele maar prima camping met een fantastisch zwembad erbij. Hele grote glijbanen, alles erop en eraan (binnen en buiten), maar de camping was lekker rustig (leuk voor een paar dagen).

Al met al kan ik je vraag niet beantwoorden maar ik wilde wel mijn enthousiasme over Slovenie delen.

Wij waren met zn vijven, twee volwassen en drie kinderen van 3,5 en 7

Plaats reactie

Terug naar “Slovenië”