Tips voor een sterckeman

Plaats reactie
JansenTim24

Tips voor een sterckeman

Bericht door JansenTim24 » za 23 feb 2008 16:35

Hallo, wie zou mij kunnen helpen met het volgende:

Wij hebben sinds kort een Sterckeman starlet 486 CE Comfort.
Tot nu toe zijn we zeer tevreden over deze caravan.
Maar ook kunnen wij wat mindere verhalen over dit merk.

Nu is mijn vraag: waar moet ik extra op letten bij het onderhouden van deze caravan, heeft iemand ervaring hiermee?

groetjes Tim.

FWalraven
Berichten: 1354
Lid geworden op: vr 19 mei 2006 23:02

Bericht door FWalraven » zo 24 feb 2008 12:25

Ik denk niets meer of minder als bij een andere caravan.

Gewoon het normale onderhoud en visueel alles minimaal per jaar een keer goed bekijken.

Frans

Gerhard N

Bericht door Gerhard N » zo 24 feb 2008 16:06

idd, gewoon het normale onderhoud en zo nu en dan eens een vochtcontrole, maar dat is bij andere merken ook.

Blieje

Bericht door Blieje » ma 25 feb 2008 22:26

Het schijnt dat deze caravans vroeger net als de broertjes Caravalair nogal wat narigheidjes hadden (onze Caravalair in elk geval wel :twisted: ). Bij ons in het dorp heeft tot 2007 een Sterckeman daeler gezeten. Ik ben regelmatig bij deze dealer geweest en heb de nieuwe Sterckeman caravans veelvuldig "bestudeerd" :roll: .

Hoe de nieuwe generatie Sterckeman zich in de loop der tijd houdt weet ik natuurlijk niet, maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding in elk geval prima. Ik denk ook wel dat de kwaliteit van deze caravans in zijn algemeenheid is verbeterd t.o.v. enkele jaren geleden. Met de huidige concurrentie kunnen fabrikanten zich mijns inziens geen "rommelproducten" meer permitteren :shock: .

Plaats reactie

Terug naar “Overige merken”