Gruau caravan rails

Plaats reactie
Bonno

Gruau caravan rails

Bericht door Bonno » di 27 mar 2007 21:32

Ik heb een ongelukje gehad met mijn caravan en daarbij is het railsje beschadigd van mijn Gruau caravan. De caravan is een Gruau de luxe 40 TD 1992. Het railsje bevindt zich aan de onderkant en is om een zeil door heen te trekken dat zit tussen de grond en de onderkant van de caravan komt,indien de voortent/luifel ervoor staat. Het railsje is ca. 185 cm lang. Kunt u mij daaraan helpen of een tip waar ik dit kan kopen?

Gebruikersavatar
Peli71
Berichten: 431
Lid geworden op: za 24 feb 2007 09:41
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Gruau caravan rails

Bericht door Peli71 » di 27 mar 2007 21:49

Bonno schreef:Ik heb een ongelukje gehad met mijn caravan en daarbij is het railsje beschadigd van mijn Gruau caravan. De caravan is een Gruau de luxe 40 TD 1992. Het railsje bevindt zich aan de onderkant en is om een zeil door heen te trekken dat zit tussen de grond en de onderkant van de caravan komt,indien de voortent/luifel ervoor staat. Het railsje is ca. 185 cm lang. Kunt u mij daaraan helpen of een tip waar ik dit kan kopen?
Mijn eerste reactie zou zijn 'bij de Gruau-dealert'... echter volgens mij is Gruau ter ziele. Maar google is mijn beste vriend en ik kwam al gauw op iets terecht waar ze je misschien verder kunnen helpen.
Daarnaast is het het proberen waard om bij een ex-Gruau-dealert te informeren.
Beyerland Sprinter 460MD - jun 2000

*Peter*

Bericht door *Peter* » wo 28 mar 2007 00:19

Er bestaan redelijk voordelige hulpstukjes om door een beschadigde peesrail te tikken, zodat die weer op maat is en de bramen verdwenen zijn. Bij mijn weten zijn die te koop bij elke caravansuper.

Vooraf wel even een smeermiddel in de rail aanbrengen...

Volvodriver

Re: Gruau caravan rails

Bericht door Volvodriver » wo 28 mar 2007 08:29

peli71 schreef:
Bonno schreef:Ik heb een ongelukje gehad met mijn caravan en daarbij is het railsje beschadigd van mijn Gruau caravan.

Kunt u mij daaraan helpen of een tip waar ik dit kan kopen?
Mijn eerste reactie zou zijn 'bij de Gruau-dealert'... echter volgens mij is Gruau ter ziele. Maar google is mijn beste vriend en ik kwam al gauw op iets terecht waar ze je misschien verder kunnen helpen.
Daarnaast is het het proberen waard om bij een ex-Gruau-dealert te informeren.
Gruau is, opgegaan in Sterckeman. Dus als dat middeltje van *Peter* niet werkt (wat het volgens mij wel moet doen) dan daar eens proberen.

WL

Bericht door WL » wo 28 mar 2007 10:26

Is dat dan niet meestal een standaard rails, net zoals de dakrails van caravans doorgaans hetzelfde zijn? Dus gewoon kijken bij de eerste de beste caravan-zaak?

Plaats reactie

Terug naar “Overige merken”