Sterckeman

Plaats reactie
Rozarijke

Sterckeman

Bericht door Rozarijke » ma 29 mei 2006 21:34

Wij hebben nu een week een sterckeman caravan 370DD. De eerste ervaringen zijn bij ons zeer positief. We hebben voor deze caravan gekozen i.v.m. het lage gewicht, waardoor geen zware auto noodzakelijk is.


Graag zou ik meer meningen willen zien over steckeman caravan.

008

Re: Sterckeman

Bericht door 008 » ma 29 mei 2006 22:22

rozarijke schreef:Wij hebben nu een week een sterckeman caravan 370DD. De eerste ervaringen zijn bij ons zeer positief. We hebben voor deze caravan gekozen i.v.m. het lage gewicht, waardoor geen zware auto noodzakelijk is.
Bij een niet zo zware auto kun je beter op de stroomlijn van de caravan letten en daarna pas op het gewicht.

Starfish

Bericht door Starfish » vr 30 jun 2006 15:18

Ook wij hebben een sterckeman een 510.Wij vonden het een mooie caravan en voor dat geld heb je van een ander merk zo geen groot beestje.Voor de rest zijn wij tevreden alles wat je moet hebben is aanwezig behalve de luxe zoal bij de grote merken maar dat hooft voor ons niet en n nu nog eigenlijk niet.Voor de rest zijn wij er heel positief over. :D

Kroko

Bericht door Kroko » vr 30 jun 2006 18:25

Hallo
Sterckeman of carevelair (beide hetzelfde alleen andere merknaam) stonden ook op onze lijst toen we vorig jaar onze eerste caravan wilden aankopen.
De prijzen waren zeer gunstig tegenover andere merken.
Hetgeen ons een beetje tegenhield was inderdaad de kille afwerking van binnen (tegenover andere (lees duurdere) merken. maar ja de prijs moet ergens inzitten. Trouwens Sterckeman die had vorig jaar in zijn collectie een model met een soort banaan rondzit , dus niet echt een rondzit maar de vorm van een banaan zal ik maar zeggen (dacht dat het model osirus noemde ) en die stond me wel aan. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een ander merk omdat we ook weggaan in het voor en naseizoen en dan kan het wel dikwijls voorvallen dat je in de caravan moet verblijven wegens te slecht (koud) weer.
En wij hadden het gedacht (persoonlijke keuze) we moeten ons erook goed invoelen. Tenslotte koop je geen caravan voor een jaar of 3.
Effin bij ons is het een Home Car geworden (had net evengoed een ander merk kunnen zijn) Maar de betreffende daeler had juist opendeur en der ging een deel van de prijs en nog een hele boel extra's waar je anders voor moest betalen en we hebben dan maar de knoop doorgehakt.
En de uiteindelijke prijs van de home car was lager dan een vergelijkend model van Sterckeman of carevelair. En nee we hebben er ook geen spijt van. En had het nu een Sterckeman geworden dan hadden we er waarschijnlijk ook geen spijt van gehad.
En iemand die ik ken heeft momenteel zijn derde Sterckeman en hij wil niets anders.
En volgens mij zijn er geen slechte caravans meer. :D :D :D

Vriendelijke groeten kroko
Home Car Spirit 45 met chevrolet Tacuma.

Kamilios

Sterckeman / Caravelair

Bericht door Kamilios » ma 3 jul 2006 11:25

Ik heb dit jaar een nieuwe caravelair gekocht, die eigenlijk van model ook in het gamma van sterckeman te vinden is. Eigenlijk zijn beide merken hetzelfe, toch kan de prijs verschillen. Ik vraag mij eigenlijk af waarom hetzelfde type zowel uitgebracht wordt onder de naam sterckeman en caravelair. Er zijn al zoveel fusies in de autowereld, waarom dan ook hier niet. Enfin, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat wij zeer tevreden zijn over onze caravelair. Wij twijfelden tussen een caravelair en een Burstner. Uiteindelijk kozen voor een eldorado luxe versie van caravelair dat toch veel comfort geeft voor zijn voordelige prijs. Het burstner model was misschien "moderner" en beter geïsoleerd, maar de prijs en ook de accessoires gaven uiteindelijk de doorslag in het voordeel van caravelair. Slechte caravans bestaan er volgens mij ook niet, maar uiteraard ben ik mij bewust dat mijn caravelair minder geschikt is voor winterkamperen dan een Tabbert ofzo, maar kamperen doen we toch meestal in het voor- en naseizoen en dan valt het best wel mee met de binnentemperatuur.

Plaats reactie

Terug naar “Overige merken”