Sprite 495 SR

Ruud+Petra

Re: Sprite 495 SR

Bericht door Ruud+Petra » ma 20 mar 2017 12:26

Zou ik niet doen.

Als het goed is houdt die veer het wel en je wilt die stang immers makkelijk kunnen verwijderen.

En je wilt tenslotte het oppervlak vergroten.

Maar goed: het is zijn keus.

:-)

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Sprite 495 SR

Bericht door Leentje » ma 20 mar 2017 20:09

Bij Weel heb ik in diverse caravans een uitsparing gezien in de douche, speciaal om een stang in te steunen om kleding aan op te hangen. Oa bij de lunar. Wellicht heeft iemand een foto?
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Jaap van Duijn
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 12 mei 2012 14:24
Locatie: Katwijk ZH

Re: Sprite 495 SR

Bericht door Jaap van Duijn » ma 20 mar 2017 20:24

@stevepierre,

geen stang die veert plaatsen, raad het je tenzeerste af.
de wanden zijn er niet op gemaakt om te klemmen, wij kamperen ook in de winter en hebben onze ski jacks in de douce ruimte, maar daar voor een soort U vorm aande wand geplakt waarop de stang rust, die U vorm hebben we wel op plaatjes van 10x10cm geplakt/verlijmt ook op de wand weer met speciale pvc lijm vast gezet, en nu hangen er 2 jacks en 2 broeken aan zonder "druk" op zijwanden uit te oefenen.
we hadden al die veerstangen gekocht maar met plaatsen zag de wanden te ver indrukken en er zit te veel speling tussen de wanden en houten schotten, druk maar eens, dan zal je merken wat een veerdruk je moet uitoefenen.
hoop dat je mee bent met mijn uiteen zetting.

veel succes, en natuurlijk gefeliciteerd met jullie aankoop, even in stijl blijven? happy camping, maar nog beter denk ik happy glamping

groeten Jaap van Duijn

Ruud+Petra

Re: Sprite 495 SR

Bericht door Ruud+Petra » ma 20 mar 2017 21:11

Zoals ik al eerder schreef: je kunt het controleren door eens flink tegen die wand die wand te drukken en kijken wat er dan gebeurt.

En blijkbaar heeft Jaap dat ervaren (helaas nadat hij zo'n stang al gekocht had).

Maar als jij denkt dat het zo'n vaart niet zal lopen heeft Jaap wellicht nog zo'n stang in de aanbieding. C forum4.gif

Plaats reactie

Terug naar “Engelse caravans (Sprite, Elddis enz.)”