De beyerland is ingeruild

Plaats reactie
Jam
Berichten: 71
Lid geworden op: do 25 okt 2012 11:26

De beyerland is ingeruild

Bericht door Jam » za 29 dec 2012 23:09

Enige weken geleden heb ik mij voorgesteld op dit forum als de trotse bezitter van een bejaarde beyerland 400 vitesse, waarbij ik vermelde dat er in de toekomst naar een ruimere caravan zou worden uitgekeken , wel die toekomst kwam eerder dan ik toen kon vermoeden.
Vorige week is het trouwe beestje ingeruild voor een lmc430d uit 2009 met een nieuwe enduro mover .
We zochten naar een caravan met een zelfde indeling maar dan even meer ruimte en luxe .
Vooraan dwars bed 145x210 midden keuken en toilet achter 4 persoons zit met een ruime tafel vast aan de achterwand, inclusief fietsetrek, hordeur en luifel .
De mover moet met een slinger op de wielen worden gezet, en wordt aangedreven door een Optima yellow top yts 2.7 35ah accu goed voor een20 minuten racen
De accu laadt zeer snel weer op en is bijna onderhouds vrij, minimaal binnen 6 maanden weer even aan de lader , verder heb ik de accu alleen aangesloten op de mover, dus verder niet voor gebruik in de caravan.
Vorig jaar een afneembare trekhaak op de citroen c5 laten monteren hierbij was verzuimd om via nr.3 een 0 draad aan te sluiten, als ik het goed begrepen had liep de aarde over de trekhaak maar dit wilde met de lmc (andere kogelkoppeling)
niet genoeg contact maken, na een bezoek aan een citroen garage was dit euvel snel verholpen en kon de caravan achter de auto mee naar huis.
Nog even wat gespeeld met de mover en toen naar de stalling tot eind april voor de eerste test in Nederland.
Als dan alles naar wens is mag hij komende zomer mee naar Frankrijk.
Prettige jaarwisseling.
Ford Kuga Titanium PHEV - LMC430d, Enduro em303 mover.

Gerhard N

Re: De beyerland is ingeruild

Bericht door Gerhard N » za 29 dec 2012 23:13

Gefeliciteerd met de aanschaf kerstproost.gif
happynewwyear.gif

Plaats reactie

Terug naar “LMC”