Vraag over Knaus airco aanbieding

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vraag over Knaus airco aanbieding

Bericht door Chris » di 8 okt 2019 19:27

Daphne schreef:
di 8 okt 2019 15:10
RE.gif

Alleen bij jouw model Chris. Alle modellen met Frans bed hebben geen dakluik boven de as en daar is gewoon een extra gat gemaakt :wink:
O...echt???
Je kan goed gelijk hebben hoor..
Ik meende....aanname dus, dat er altijd een dakluik boven de keuken zit/zat...
Mmm..foutje dus.. thumbup.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Hendrikus C
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 6 okt 2019 21:24

Re: Vraag over Knaus airco aanbieding

Bericht door Hendrikus C » di 8 okt 2019 20:26

Daphne schreef:
di 8 okt 2019 17:47
RE.gif

Het wordt nooit ipv een groot dakluik geplaatst. Het grote dakluik blijft, de airco past ook helemaal niet in het gat van het grote dakluik. Bij ons (500 FVU) is er geen enkel dakluik vervallen. Er is een extra gat gemaakt.

Ik heb het typenummer van onze Dometic Freshjet opgezocht. Het is deze:

76D0891D-A7E8-4450-AC9A-66E23A863FA2.jpeg

Toen (2016) was de aanbieding € 699,00
Dat zou positief zijn. Nogmaals dank voor het opzoeken.Het zou wellicht voor 2020 het model daar net onder kunnen zijn als ik de dealers mag geloven. Maar dat is niet zo erg. We zullen het wel zien. Ik ga het laten plaatsen. Als het niets is, sloop ik alles er uit en maak er een kleine dakkoffer van awhoea.gif

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vraag over Knaus airco aanbieding

Bericht door Chris » di 8 okt 2019 20:57

RE.gif
En verpats je die Dometic op MP....
Klanten zat denk ik..

Maar...
Juist die dakairco aanbieding maakte het voor ons zo leuk om die beursaanbieding in te pikken...
Scheelt zo'n € 1300 ongeveer..serieus geld.
Daarnaast... een airco die verwarmt is net als een ventilator kacheltje, droge lucht dus, en geen grote capaciteit, beetje bijblazen alleen vind ik.
Niet erg prettig is mijn ervaring omdat het ding eigenlijk erg hoog moet staan om er wat profijt van de hebben.
Maar een Airco is bedoeld als airco toch... koelen.. !!
Nou moet ik eerlijk zijn, de order is wel op de beurs besproken met mijn dealer, maar ik heb pas getekend bij hun in de zaak een paar dagen later, wel beursaanbieding dus.
Ze zitten in hetzelfde dorp waar ik woon, lekker handig.
Ik kon ook nog achteraf de vloerverwarming bestellen, was eerst niet besteld maar later toch gewild.
Zolang de hut nog niet gebouwd wordt kan je best veel aanpassingen nog doen, eenmaal in aanbouw is het over.
En, die VV kan je nooit achteraf zo mooi inbouwen, hij ligt nu onder het vinyl... heerlijk... maar dat schreven er al een paar.
In het voorjaar warme voetjes en in de zomer een kouwe kop... ik heb het thuis niet eens... mrgreen.gif

Ik vind het naast een mover de beste optie voor een caravan...
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Vraag over Knaus airco aanbieding

Bericht door BertJan » di 8 okt 2019 21:54

voor de 400 wordt de airco i.p.v. het grote dakluik geplaatst, anders i.p.v. een bestaand dakluik.

Gebruikersavatar
AadB
Berichten: 2820
Lid geworden op: za 19 sep 2015 11:16
Locatie: Westland

Re: Vraag over Knaus airco aanbieding

Bericht door AadB » wo 9 okt 2019 13:17

Bij ons zit de airco (Donetic freshjet 2200) in het midden van de caravan. Boven het bed een klein dakluik en hoven de rondzit het grote dakluik. Wij hebben de airco ook aks aanbieding bij de aankoop mee besteld. Het is geen speciale Knaus airco bij een reguliere Dometic die naast koelt ook verwarmt.
Ook de vloerverwarming mee besteld bij de aanschaf in 2016 en ik kan niet anders zeggen dat ik met beide extra’s heel blij ben. Ik snap ook niet waarom een aantal dealers deze airco afkraken, kan niet anders bedenken dat dit te maken heeft met geld.
VW Tiguan E-hybrid 2023
Knaus Sudwind 450 FU Silver Selection 2016

Gebruikersavatar
bartv
Berichten: 159
Lid geworden op: vr 25 mei 2018 10:01

Re: Vraag over Knaus airco aanbieding

Bericht door bartv » wo 13 nov 2019 14:39

Hebben er ook eentje gekocht met deze aanbieding. Op onze vorige knaus hadden we er ook zo eentje, en waren er wel tevreden over. Deed wat ie moest doen, en een plus was dat hij ook verlichting ingebouwd had...
Nu nog wachten tot maart... :-(
2022 Knaus Südwind 540 ue 60yrs

Plaats reactie

Terug naar “Knaus”