kampeer ervaring met de nieuwe kip kompact 300

Gebruikersavatar
nicolaas
Berichten: 530
Lid geworden op: za 7 nov 2015 18:40

Re: kampeer ervaring met de nieuwe kip kompact 300

Bericht door nicolaas » za 26 aug 2017 08:50

je moet met een kip ook oppassen waar ze fipronil gebruiken, en voor alle zekerheid een detox kuurtje bij de dealer bestellen.
microhome 370 luxe

Anoniem

Re: kampeer ervaring met de nieuwe kip kompact 300

Bericht door Anoniem » ma 28 aug 2017 22:57

Wie van de forum-leden weet of de Eriba Touring 310 en 320 schokbrekers heeft?

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: kampeer ervaring met de nieuwe kip kompact 300

Bericht door Micky » di 29 aug 2017 18:41

RE.gif

Ik denk dat die kennis hier zeker is, maar maak er even een nieuw draadje voor aan, velen lezen niet alle draadjes en hierboven staat Kip Kompakt thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Anoniem

Re: kampeer ervaring met de nieuwe kip kompact 300

Bericht door Anoniem » di 29 aug 2017 19:05

Doen we!

Anoniem

Re: kampeer ervaring met de nieuwe kip kompact 300

Bericht door Anoniem » ma 19 feb 2018 22:04

In 2017 hadden wij wat “gedoe” met Kip caravans (heb ik reeds eerder in dit draadje gemeld). Wij hadden een Kip Shelter (showroom model) gekocht en weer na een paar dagen omgeruild voor een splinter nieuwe van de productie band. Wij waren ontevreden over beide afleveringen en nu achteraf gezien was de de Kip Shelter niet onze juiste keuze. Deze hebben wij binnen een paar maanden ingeruild op een nieuwe Eriba Touring 2018. Wij hebben even nog gedacht aan een Kip Kompakt. Maar door een slechte ervaring met Hoogeveen (aflevering en after sale) hebben we hier vanaf gezien. Jammer.

Vorige week donderdag (15 februari) is onze mooie nieuwe Eriba Touring Familia 310 afgeleverd. Hij ziet er prachtig uiten zijn er erg blij mee. Hij wordt op dit moment gereed gemaakt voor vertrek naar Zuid Frankrijk. Tenminste wanneer het iets warmer wordt en dat zal wel ergens in begin maart worden.
Bij de controle, schoonmaken en het inrichten begin ik toch de kwaliteit van onze vorige Kip caravan te waarderen. Misschien in de toekomst toch een Kip Kompakt? Wie weet?

Plaats reactie

Terug naar “Kip”