Home Car modellen??

Plaats reactie
Volvo-Adria

Home Car modellen??

Bericht door Volvo-Adria » di 29 sep 2009 17:01

Hallo allen,

Ik ben gevraagd om voor een ouder echtpaar hun caravan te verkopen. Ze kunnen het lichamelijk niet meer aan, en stoppen dus met caravannen. Het gaat om een Home Car Racer 45 Sunset uit 2003. Nu weet ik zelf aardig veel af van Adria caravans en alle types daarvan, maar van Home Car weet ik niet veel. Kan iemand mij vertellen hoe dat zit bij Home Car? Ik zie namelijk diverse types; Trophy / Spirit / Rally / Spacer / Sunset etc. Heeft iemand er toevallig folders van of zoiets dergelijks. Zodat ik weet waar de Sunset staat in het gamma van Home Car.
Alvast bedankt!

Gr. Cees

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Home Car modellen??

Bericht door BertJan » di 29 sep 2009 17:49

de serie was racer, racer trophy(Racer +luxe pakket), rally en Rally throphy (Rally +luxe pakket)
de sunset is een actiewagen evenals de spirit. deze zijn vergelijkbaar als de racer trophy serie.

Volvo-Adria

Re: Home Car modellen??

Bericht door Volvo-Adria » di 29 sep 2009 19:14

Okay duidelijk, bedankt. En wat is het verschil tussen de Racer en de Rally, en wat houdt een luxe pakket in?

Bvd

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Home Car modellen??

Bericht door BertJan » do 1 okt 2009 18:55

een luxe pakket is per jaar wisselend maar denk aan een boiler, groot dakluik, serviceluik. (hier heb je echt de brochure voor nodig of de twee caravans naast elkaar.
De racer is de standaard (instapserie). de rally de luxere deze is standaard uitgerust met meer accesoires en heeft een luxere uitstraling (en soms op details betere materialen)

Kroko

Re: Home Car modellen??

Bericht door Kroko » do 1 okt 2009 19:31

Normaal gezien hebben deze caravans een luxe pakket standaard aan boord. Het pakket kan veranderen van jaar tot jaar.
Dit zijn de specials van home car
Racer Champ 43
Racer Spirit 45
Racer Sunset 45
Racer Savigny 49
Wij hebben de Racer 45 Spirit , dit is de omgekeerde versie van de sunset.
Verder heb je nog de serie.
Racer (standaard)
Racer Trophy (meer luxe)
Rally (standaard met meer luxe)
Rally Trophy (extra luxe versie)

Heb hier nog een brochure met alle modellen/opties/prijs liggen van 2005. ( wel van Belgie)


vriendelijke groeten kroko

Andre Welten
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 1 mei 2011 11:09

Re: Home Car modellen??

Bericht door Andre Welten » di 10 mei 2011 21:06

Het Trpohy-pakket van onze Rally 40 TZF uit 1999 was volgens mij boiler, dakrails, disselafdekking en alu-velgen.

Plaats reactie

Terug naar “Home-car/ Home-star”