Garantie goed verzorgd door HomeCar dealer

Plaats reactie
McMelloW

Garantie goed verzorgd door HomeCar dealer

Bericht door McMelloW » vr 16 nov 2007 11:03

Van de week onze HomeCar naar Erica Technocentre in Soesterberg, gebracht voor de jaarlijkse beurt. De hordeur was defect en moest vervangen worden. Dit werd zonder problemen en kosten vervangen door de dealer, Erica Recreatie in Zeist. De moeilijkheid zou in de toekomst kunnen onstaan met de levering van specifieke HomeCar onderdelen door het faillisement van de Tirus-groep.
Laatst gewijzigd door McMelloW op di 20 nov 2007 13:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Ralf
Berichten: 1226
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Bericht door Ralf » vr 16 nov 2007 16:09

al 49 keer bekeken en nog geen reactie
toch knap staat er een keer geen ellende in het onderwerp word er ook niet gereageerd :?

Dus bij deze
chappo voor deze dealer zo moesten er meer zijn

p.s Ik heb geen aandelen bij dat bedrijf :wink: :wink:
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

JohnDoe

Bericht door JohnDoe » vr 16 nov 2007 17:09

Idd een dealer die z'n klant behandeld zo hij zelf behandeld wil worden, enne bij negatieve ervaringen worden dealer namen genoemd, dus is mijn persoonlijke mening noem de naam van deze dealer hier ook maar.

McMelloW

Bericht door McMelloW » di 20 nov 2007 13:55

homecar schreef:Idd een dealer die z'n klant behandeld zo hij zelf behandeld wil worden, enne bij negatieve ervaringen worden dealer namen genoemd, dus is mijn persoonlijke mening noem de naam van deze dealer hier ook maar.
Je hebt gelijk ik heb de tekst in mijn TS aangepast. De dealer is Erica Recreatie in Zeist. De service wordt uitgevoerd door Erica Technocentre in Soesterberg.

*Peter*

Bericht door *Peter* » di 20 nov 2007 14:20

chappo voor deze dealer zo moesten er meer zijn
Hoewel ik wel eens een pech-ervaring bij een dealer heb gehad, heb ik nooit reden gehad om daar zwaar negatieve stukken over te schrijven.

We zijn er steeds in overleg uitgekomen...
Daarom denk ik, dat het wel meevalt met slechte dealers. Volgens mij doet iedere dealer zijn best om met goed werk zijn klanten vast te houden.
En het is per slot van rekening allemaal mensenwerk, toch?

Plaats reactie

Terug naar “Home-car/ Home-star”