Welk merk?

Plaats reactie
menno27

Welk merk?

Bericht door menno27 » wo 1 sep 2010 08:02

Beste mensen,

Als jullie mochten kiezen welke zouden jullie dan kiezen en waarom?
http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/ ... 0-dec.html
http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/ ... oilet.html
Is het ene merk beter dan het andere? Zeker als ze al wat ouder zijn?

foxhound
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 31 aug 2009 10:48

Re: Welk merk?

Bericht door foxhound » wo 1 sep 2010 08:50

Moeilijk te zeggen. Ik heb een voorkeur voor een Home-Car. Zelf heb ik een Home-Car Racer 43 Throphy uit 2002. Bevalt goed; niet te groot om mee te rijden; leven doen we in de voortent.
Ik heb voor Home-Car gekozen omdat ik het interieur mooi vindt en dat er een langere dissel op zit t.o.v. andere caravans. De Home-Car ligt dan ook heel goed achter de auto en rijdt heel strak.

De andere caravan ziet er trouwens ook mooi uit..

Succes met kiezen.

Groet, Foxhound.
Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo met Home Car Racer 43 Trophy DD en Truma Sr mover.

Gerhard N

Re: Welk merk?

Bericht door Gerhard N » wo 1 sep 2010 08:54

Er zijn geen echte slechte caravans meer, ze zijn dus allebei wel goed, voor de rest is gewoon een persoonlijke smaak. Je zult zelf moeten kiezen, kies dus een waarbij je een goed gevoel bij hebt scratch.gif

Peteriba

Re: Welk merk?

Bericht door Peteriba » wo 1 sep 2010 09:54

Ze ontlopen elkaar niet veel. Voor mij zou de lattenbodem in de TEC doorslaggevend zijn. Slaapcomfort is zo belangrijk (voor mij althans). Succes bij de keuze.

koerier
Berichten: 165
Lid geworden op: za 31 okt 2009 20:45

Re: Welk merk?

Bericht door koerier » wo 1 sep 2010 10:46

Zonder twijfel de TEC, completer met voortenten en luifel.
En toch degelijker dan de home car die nogal eens last heeft van scheurtjes in het voorfront.
Is op het forum over geschreven.
Lmc Luxus 540 D 1999 met mover Truma SR als werkpaard Mercedes Sprinter 208 CDI dubbele cabine 2004.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18181
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Welk merk?

Bericht door deusjevo » wo 1 sep 2010 13:27

TEC zegt m'n gevoel.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Plaats reactie

Terug naar “Home-car/ Home-star”