nieuw of gebruikt?

Mees

Re: nieuw of gebruikt?

Bericht door Mees » di 14 jul 2015 10:47

Natuurlijk bied 2,5 veel meer ruimte !!!
Wij bevochten vroeger met 4 kinderen nog erbij, elke centimeter .....

Met lengte (en diepgang) krijg je ook meer 'inhoud', riep James Onderin
maar gelukkig stak Samuel Plimsoll daar met een stokje voor.

'kBen benieuwd was TS gaat 'ondernemen'.

M'n lekke uitlaat:
Net langs de Volvodealer in Örebro geweest omdat zij zeker een pijp zouden kunnen hebben.
Oef,
veel auto's voor de 6 garage deuren.
balie, medewerker, hoofd van de medewerker (vraagtekens), werkplaatschef, magazijn (ja en Mees blij), even luisteren en kijken.
Half uur verder.
Nee geen tijd vandaag. Geen tijd? het inchecken was al een half uur.....lijkt wel een moderne grote camping.
Belt met filiaal: geen tijd.
Waar staat u?
Nora op een camping (zonder in te checken gisteren om 21.00 binnengereden zonder slagboom, maar eerlijk gezegd: ze kennen me daar)
Ahh ! Nora: men belt en legt het probleem uit.
Ja hoor, ga maar langs.
Heel klein bedrijf: 2 bruggen, 1 baas en 1 knecht
Na 10 minuten klaar: dichtgelast.
Kosten omgerekend 10 euro en 80 cent thumbup.gif

hans anthonise
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 24 mei 2015 10:21

Re: nieuw of gebruikt?

Bericht door hans anthonise » za 18 jul 2015 15:34

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de reacties.
Wij wilden graag ervaringen en tips van de Fendt caravan(nieuw) en van een 3 jaar oude Kabe. De technieken zijn de laatste jaren veranderd. Men zegt bijvoorbeeld dat een nieuwe Fendt vandaag niet meer zo is als die van enkele jaren geleden. Wij hebben zelf gemerkt dat onze Hobby van 2008 naar onze mening beter was dan die van 2012 die we nu hebben. Wij hebben een goed bod gekregen voor onze Hobby bij aankoop van een nieuwe Fendt. Er moest toch wel een hoop bijgelegd worden...
Onze insteek was een lichtere beter geisoleerde caravan te nemen daar ik (wij) als ik met pensioen ben minder te besteden heb dan nu. Dus zouden we ook met een kleinere auto vooruit kunnen.
Wij staan nu weer met beide benen op de grond en willen onze Hobby op een paar punten verbeteren en er nog een paar jaar mee doen. Ik denk dan aan isolatie verbeteren,kussens vervangen, een extra stopcontact hier en daar. Misschien hebben jullie nog tips voor ons?
Nogmaals dank voor de reacties en veel caravanplezier gewenst, Groeten, Hans.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: nieuw of gebruikt?

Bericht door Micky » di 21 jul 2015 00:13

RE.gif thumbup.gif

goede beslissing, geef maar aan wat je aan wilt pakken en het advies volgt direct hier op het forum mrgreen.gif thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

MichelvDijk

Re: nieuw of gebruikt?

Bericht door MichelvDijk » di 21 jul 2015 09:11

Inderdaad een goede beslissing. De oude kan nog prima, je moet hem iets naar wens aanpassen kwa comfort. En dat kan prima, als je maar wat handig bent mrgreen.gif

maluan
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 11 dec 2016 23:14
Locatie: brussel

Re: nieuw of gebruikt?

Bericht door maluan » ma 7 aug 2017 19:25

coucou

in plaats van een Alde verwarming, kun je ook een electrisch verwarmings tapijt neer leggen over de hele lengte van de caravan ? Rij in een Eriba 540 en wil volgend jaar in maart naar Kautokeino,

Plaats reactie

Terug naar “Fendt”