Bezitters nieuwe fendt

Blackboxer
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 18 mei 2016 15:18

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door Blackboxer » ma 15 aug 2016 23:03

Prachtig! Dat wordt genieten!


GroetS,

Hans

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » ma 15 aug 2016 23:06

we hebben sinds december 2014 een nieuwe fendt

de 540 TG in de saphir uitvoering en meteen wat zaken erop laten zetten

P1 mover
E P compact level systeem ( alleen op de as en niet de 4 hoeken )
airco B 2200 van onze ingeruilde LMC over laten zetten.

op onze 2e reis was er een waterlekkage bij de voorste afdeklijst ( overgang dak naar voorwand )
alles netjes onder garantie opgelost. ( wij hebben vaak bij nieuwe spullen meteen een garantiegeval )

toen ook een oyster vision III er op laten zetten en na 2 dagen thuis bleek er al iets niet te werken en onder garantie een diode boven in de unit vervangen. ( op de avatar is nog de oude schotel te zien )
verder bevalt de fendt prima en ik heb wel een regelbare verlichting led strip gemonteerd bij de onderkant van de deur, want die zaklamp boven de deur verlicht niet naar beneden toe en in het donker het trapje niet zien vonden we niks.
is nu mooi opgelost.

de ledstrip zit gekoppeld aan de bovenverlichting van de deur en er zit nog een dimmer tussen voor de strip.
je ziet hem net onder de deur op de foto's.

ook meteen de led verlichting van de keuken gekoppeld aan de schakelaar bij de deur voor de led verlichting van de rondzit.
en wie bij fendt verzint het om de lichtschakelaar van de led verlichting bij de bedden aan het voeteneind op 1,40 mrt hoogte te maken stom.gif



daar heb ik een nieuwe schakelaar voor gemonteerd ( uiteraard van dezelfde soort als fendt gebruikt ) en de schakelaar van eerst doet nu dienst voor de verlichting in de kleerkast.
maar dit zijn allemaal persoonlijke aanpassingen.


voor de caravanstore heeft mijn vrouw nog een soort sunblocker gemaakt van een oude luifel en die staat als een huis.
die schuiven we dmv een vastgemaakte dunnere pees makkelijk er in of er uit

ook kan de wind en regen van voren niet er al te sterk onder komen.
komende winter worden de schuimvullingen van de rondzit vervangen door wat harders onder het zitvlak.
vinden we te soft.

we gebruiken de caravan nu altijd een maand of 4-5 per jaar en dan mag het naar eigen wens worden.
Bijlagen
DSCF0173.JPG
DSCF0148.JPG
Laatst gewijzigd door sindaco op ma 15 aug 2016 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Gebruikersavatar
BdeB
Berichten: 155
Lid geworden op: wo 6 apr 2016 10:49

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door BdeB » ma 15 aug 2016 23:07

Prachtige caravan!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
*** Volvo XC90 2.4 D5 163pk <-- Knaus Südwind 500 FSD ***

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » ma 15 aug 2016 23:10

RE.gif

dank je en dat vonden wij ook.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Gebruikersavatar
margrietvo
Berichten: 49
Lid geworden op: ma 2 mei 2016 09:45
Locatie: Wildervank
Contacteer:

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door margrietvo » ma 15 aug 2016 23:58

Mooi hoor. Ik ben al heel blij met onze Fendt uit 2005 maar dit is echt schitterend! Veel plezier ermee!!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Fendt 490 TKM Saphir (2005)

petronella
Berichten: 1684
Lid geworden op: wo 7 mar 2012 21:13

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door petronella » di 16 aug 2016 09:13

Mooie caravan sindaco. Alles erop en eraan maar dan toch een zakluifel ipv een vaste dakluifel.Wat is jou beweegreden om een zakluifel te nemen? Wij hadden een zakluifel maar op onze huidige Fendt wel een vaste genomen. Wel een mooi voorscherm trouwens.Veel plezier met jullie nieuwe caravan.

Mariandel
Berichten: 439
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door Mariandel » di 16 aug 2016 12:06

Hallo Sindaco,

Die sunblocker die jullie zelf hebben gemaakt heb je daar misschien een hoogte maat van en ook eventueel nog een foto van de voorkant van de sunblocker? Ziet er heel mooi uit.
Ik wil er zelf ook eentje gaan maken maar de hoogte maat is een gok. Die maat zou ik wat specifieker willen weten zo mogelijk?
Bij voorbaat dank.
Mary
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » di 16 aug 2016 15:55

petronella schreef:Mooie caravan sindaco. Alles erop en eraan maar dan toch een zakluifel ipv een vaste dakluifel.Wat is jou beweegreden om een zakluifel te nemen? Wij hadden een zakluifel maar op onze huidige Fendt wel een vaste genomen. Wel een mooi voorscherm trouwens.Veel plezier met jullie nieuwe caravan.

wij hebben 2 weken geleden er nog aan gedacht om een luifel op het dak te laten zetten voor de komende trip naar zweden.
na veel links en rechts denken vinden we het voordeel van de luifel op het dak maar op een paar mini zaken terug.

1e je hebt maar 1 persoon nodig
2e je kunt als het niet al te hard waait en regent ook gebruik maken van ongeveer 1 meter uitdraaien.

verder doet ie eigenlijk niet veel meer dan de onze die we nu hebben en die hebben we al een tijdje en daar weten we van dat ie met dat voorstuk erin en de stormbandjes eraan gewoon bij wind van 60 km en zo mooi blijft staan.
ook loopt het water mooi over de rol weg aan de voorkant en via het tentdoek voorin iets verder van ons weg.
het voorstuk hebben we zo gemaakt dat het de grond niet raakt en ik heb in beide poten van de luifel een bout zitten zodat de stormbanden ook niet de poten van de luifel door hun klem heen kunnen trekken.

wij kwamen daar in het begin achter.
als de wind van voren kwam dan trok het hele voorstuk de poten van de luifel omlaag.
de standaard klem is niet sterk zat.
met een bout door en door is dat weg en we hoeven nu bij het opzetten alleen de bout erdoor en we weten dat het voorstuk precies op de goede hoogte zit.

bij ons komt er nooit meer een voortent aan zolang als deze fendt bij ons blijft.
misschien als we wat jaren verder zijn een vaste luifel , maar op dit moment gaat het nog prima.

echt veel voordeel haalden we er op dit moment niet uit.
en mijn vrouw had de voorkant weer aan moeten passen, want we hebben nu een 4,10 en dan zou het een 4,50 worden.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » di 16 aug 2016 16:11

Mary schreef:Hallo Sindaco,

Die sunblocker die jullie zelf hebben gemaakt heb je daar misschien een hoogte maat van en ook eventueel nog een foto van de voorkant van de sunblocker? Ziet er heel mooi uit.
Ik wil er zelf ook eentje gaan maken maar de hoogte maat is een gok. Die maat zou ik wat specifieker willen weten zo mogelijk?
Bij voorbaat dank.
Mary
hallo mary

de hoogte van onze poten is ongeveer 1,70 meter
mijn vrouw kan als het voorstuk er in zit er onderdoor lopen en ik stoot mijn hoofd.....nu niet meer....
de rubberen ladders aan de onderkant zijn ongeveer 10 cm en dus denk ik dat de hoogte van het doek ook zo rond de 1,70 meter is.
het ligt er maar aan hoe hoog je de voorkant van de zakluifel zet.

over 2 dagen heb ik de caravan hier thuis en dan kan ik het wel opmeten.


bij onze vorige caravan hadden we een caravanstore en voordat we die kochten hadden we een luifel van DWT zeelten ( de naam is foyer )
zie foto onderaan. is voorbeeld van dat model.
die luifel heeft maar 3 staanders en is ook wel makkelijk op te zetten, maar schuift nogal naar links of rechts .
en het voorstuk werkt mooi samen met die caravanstore.

mijn vrouw heeft toen bij de 3,60 die we hadden het flapje wat meestal in de ronde buis hangt en van een soort plastic is en dus ook een pees heeft vastgenaaid op het voorstuk van die luifel.
dus de luifel die je ziet in de lengte afknippen en het dak wegdoen en het voorstuk met de ramen vastnaaien aan de flap van de caravanstore.
ik hoop dat je weet welk deel ik bedoel.
is gewoon grijs en is er voor dat het water dat over de ronde buis loopt niet naar binnen verder loopt maar langs die flap naar beneden drupt.

afijn daar kun je dus het gedeelte op vastnaaien.

na het kopen van de fendt heeft ze er opzij stukken aangenaaid want die was breder dan de oude caravanstore.
we hebben het hier thuis gedaan met zoals de vrouw nu zegt dikke naalden en dikke draad.

we krijgen wel vaker bezoekers op de camping die het fijne willen weten.
verder heeft ze ook overal weer wat biezen overheen gezet.
de bovenste foto is van ons en als je uitvergroot dan zie je net onder de buis van de caravanstore de flap die ik bedoel.
daar zit dus het hele voorstuk aan vastgenaaid.
de kleur naast de ramen is van de originele 3,60 en de grijze stukken heeft ze later er weer aangemaakt ivm de bredere zakluifel.

het concept staat als een huis en daarom houden we het voorlopig ook zo.
veel bescherming en toen ons hondje er nog was voor haar ook veel schaduw.

dus eigenlijk is het een gedeelte van die DWT foyer luifel met wat eigen aanpassingen.
als de foto waar het goed nat is groter maakt door er op te klikken dan zie je ook het boutje net boven de klem zitten waardoor ze niet meer zakken .


gr john nog meer vragen dan lees ik het wel.
Bijlagen
DSCF7883.JPG
DSCF7442.jpg
foyer_3418_08.jpg
foyer_3418_08.jpg (59.29 KiB) 3775 keer bekeken
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

petronella
Berichten: 1684
Lid geworden op: wo 7 mar 2012 21:13

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door petronella » di 16 aug 2016 16:22

Inderdaad, wat dat betreft groot gelijk dat jullie voor de zakluifel hebben gekozen. Mijn man en ik zijn beide klein en moesten een trapje mee nemen voor het in en uitrollen. Ook gebruiken wij de voortent bij onze maandplaats en de unico als we net wat meer comfort willen hebben, omdan steeds de zak weg tehalen vonden wij te veel gedoe en een extra rail bijplaatsen zagen wij niet zitten.
Leuk he dat er zoveel kampeerders zijn met zoveel verschillende wensen. Daarom is dit forum ook zo leuk en leerzaam.

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » di 16 aug 2016 16:33

RE.gif

ja fora zijn leuk en in mijn actieve chauffeursleven was ik altijd ergens anders te vinden met veel verhalen van alle europa reizen die mijn vrouw en ik gedaan hebben.
ook hier kom ik al weer mensen tegen van het andere forum en de wereld is klein.

ik heb zelf geen trapje nodig en mijn vrouw wel, maar bij fendt is het trapje lager dan bij de oude LMC en nu is er nog een blokje hout als extra.
ik wilde een caravan met het campergevoel en heb vele jaren een strijd geleverd tegen een voortent mrgreen.gif

dus als compromis een caravan met alleen een luifel en verder niks om te bouwen en af te breken e.d

dit voorstuk als extra onderdeel is in een paar minuten weg en kost weinig energie zullen we maar zeggen.
maar is zeker erg effectief.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19763
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door Daphne » di 16 aug 2016 16:44

Erg mooi gedaan. thumbup.gif En het is natuurlijk geen sunblocker maar een rainblocker knipoog.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » di 16 aug 2016 16:58

RE.gif

haha je mag het noemen zo je wilt.
de ramen zijn echt zonwerend en houden ook regen tegen.

maar het belangrijkste is dat ie in 5 min er in hangt en ik maar 7 haringen heb buiten de 2 stormbanden. haphop.gif
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » di 16 aug 2016 17:08

aangezien ik wel van gemak hou ben ik al bezig met de volgende ( in mijn ogen ) onvolkomenheid van meneer ( of mevrouw ) fendt.

het ver onder de caravan stoppen van die steun draaipunten.

nou ik heb 2 stukjes zeskant gehaald en 2 buisjes en heb over 2 dagen ( als de caravan weer hier is ) de draaipunten dus zodanig verlengd dat ik ze gewoon staand kan zien.
net als aan de voorkant.
daar zie je tenminste waar die dop 19 op moet.

nodig 2 stukjes zeskant van 19 mm.
2 stuks 25 mm buis met wanddikte van 1,5 mm

dan blijft er precies genoeg ruimte over voor de zeskant stukken.
die steek ik er in en dan gaat er dwars 1 of meerdere boutjes door het geheel.

als de caravan er is gaat het ronde open gedeelte op het zeskant draaipunt onder de caravan en wordt dan ook vastgezet met 2 boutjes erdoor.
dan kan het alle kanten op draaien en de lengte is dusdanig dat je gewoon staand kunt zien waar de 19mm dop ( of slinger voor de doe het zelfers mrgreen.gif ) niet kwaad bedoeld op moet.

bij de vorige caravan had ik pvc buisjes er onder zitten die precies bij het punt uitkwamen, maar de fendt loopt niet vlak aan de onderkant en deze oplossing kwam tevoorschijn na wat zoeken.
je ziet straks alleen het zeskantje aan de achterkant.
Bijlagen
DSCF0588.JPG
DSCF0587.JPG
DSCF0586.JPG
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Mariandel
Berichten: 439
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door Mariandel » di 16 aug 2016 21:39

Hallo Sindaco,

Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik ga hier zeker mee aan de slag.
Ik heb voldoende materiaal, tentdoek en een groot stuk plastic luifel raam dit te gaan maken.

De dunne peesband bestel ik online bij ESvo en ook het speciale naaigaren.
Ik vind het zonde om daar de zonneflap voor te gaan gebruiken die standaard bij onze nieuwe caravanstore van 410 zat.

Het voorstuk gedeelte het plastic raam is dat uit 1 stuk of zijn dat 3 aparte ramen met een bies ertussen?
Mocht het toch mogelijk zijn, wat je al voorstelde, dat ik toch de maten van je krijg als de caravan opgehaald is?
Vooral de raam maat en de biesmaten en totale hoogte maat
Zo te zien hebben jullie dus ook een 410 maat luifel eraan zitten. Wij ook, bevalt erg goed die breedte.
Je kan me dit ook in een PB sturen, kijk maar wat U wilt.

Bedankt zover
met vr.gr.
Mary
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » di 16 aug 2016 21:58

RE.gif

hallo mary

donderdag halen we de caravan op en dan meten we even alles precies op.
alleen zul je de hoogte moeten aanpassen aan de hoogte die jullie gebruiken met de poten van de zakluifel.
en die pees die in de ronde buis van de zakluifel moet is dunner dan een gewone tentpees.
als het goed is hebben jullie ook 2 van die openingen zitten voor een pees.
wij gebruiken de hoogste zodat we ook wat schuiner naar voren kunnen.
je zult wel zien wat we bedoelen.

volgens mijn vrouw zitten de 3 ramen elk apart tussen tentdoek.
maar donderdag avond heb je alle maten.

ik geef je dan de maten van alle stukken apart door en de lengte van de ladders aan de onderkant.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Mariandel
Berichten: 439
Lid geworden op: wo 30 dec 2015 11:04
Locatie: Midden-Limburg

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door Mariandel » di 16 aug 2016 22:23

Hallo Sindaco,

Super Bedankt!!!
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015

Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door JPGeetje » wo 17 aug 2016 10:43

sindaco schreef:
bij de vorige caravan had ik pvc buisjes er onder zitten die precies bij het punt uitkwamen, maar de fendt loopt niet vlak aan de onderkant en deze oplossing kwam tevoorschijn na wat zoeken.
je ziet straks alleen het zeskantje aan de achterkant.
Toch heb ik het bij onze huidige Fendt ook met van die geleidepijpjes opgelost en ik vind het resultaat eigenlijk best bevredigend.
Bijlagen
Caravan met dubbele uitlaat.JPG
Zo ziet het eruit als je achter me rijdt.
Caravan met dubbele uitlaat.JPG (128.91 KiB) 3681 keer bekeken
Draaispindelbeleider rechts.JPG
Draaispindelbeleider rechts.JPG (147.28 KiB) 3681 keer bekeken
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » wo 17 aug 2016 13:07

RE.gif

dat is ook strak afgewerkt
en die buisjes zijn ook zeker handig.

als het goed is zie ik vanaf morgenavond alleen de zeskant aan de achterkant en maak nog wel een foto.
ik wilde ze niet verder laten uitsteken als de rand onder aan de caravan.

steken deze van je caravan nog onder het zwarte uit of eindigen ze nog net onder de caravan?

eigenlijk moeten we dat net als bij een cayenne of zo met 2 van die mooie rvs uitlaten camoufleren mrgreen.gif

gr john
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door JPGeetje » wo 17 aug 2016 14:15

RE.gif
Ze blijven een half centimetertje binnen het zwarte vlak maar zitten zodanig dat ik ze vlak achter de caravan staand kan zien. thumbup.gif
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38569
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door Micky » wo 17 aug 2016 14:59

JPGeetje schreef:
sindaco schreef:
bij de vorige caravan had ik pvc buisjes er onder zitten die precies bij het punt uitkwamen, maar de fendt loopt niet vlak aan de onderkant en deze oplossing kwam tevoorschijn na wat zoeken.
je ziet straks alleen het zeskantje aan de achterkant.
Toch heb ik het bij onze huidige Fendt ook met van die geleidepijpjes opgelost en ik vind het resultaat eigenlijk best bevredigend.
Heel erg mooi gedaan hoor thumbup.gif thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
sindaco
Berichten: 1109
Lid geworden op: za 13 aug 2016 18:17
Locatie: overloon

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door sindaco » vr 19 aug 2016 15:43

ik heb de verlengstukken voor de uitdraaisteun er ook op zitten en ben er ook tevreden mee.

staand achter de caravan zie je ze niet, want ze zitten er nog net onder.
Bijlagen
DSCF0595.JPG
DSCF0596.JPG
DSCF0599.JPG
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).

Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door JPGeetje » vr 19 aug 2016 17:00

't Zou zo maar origineel kunnen zijn thumbup.gif knipoog.gif
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

fam stok
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 19 jul 2010 20:49

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door fam stok » di 23 aug 2016 22:26

Zo nou morgen gaat het gebeuren, het inlijven van onze Fendt.
Al is de start nog niet echt vlekkeloos gegaan, een lekkende aftappunt onder het bed, vitrage delen waar
halen in zitten, de schroefdop van de watertank die hoogstwaarschijnlijk te strak is aan gedraaid.

Gelukkig wordt dit allemaal opgelost onder het kopje garantie maar vanmiddag kwam de vrouw des huizes met
een minder bericht zit er een deukje in het aanrechtblad [aschrik.gif] dus nou dat gaan we morgen maar weer melden
bij het vervangen van de dop van de watertank, nu maar hopen dat het hier bij blijft scratch.gif

Luitjes fijne dagen dan gaan wij even genieten van onze welverdiende vakantie met onze nieuwe Fendt
Mazda CX-5 + Fendt 445 TFB Bianco Selection b.j. 2016 + Simpark easymatic
- Fortex tent - Isabella Shadow 4 mtr, Nemisis Ultra

wimke
Berichten: 60
Lid geworden op: za 30 apr 2016 10:13

Re: Bezitters nieuwe fendt

Bericht door wimke » wo 12 okt 2016 21:34

wimke schreef:Wij zijn sinds 4 weken ook in het bezit van een nieuwe Fendt Bianco. We zijn er al een dag of 5 mee weggeweest (in de koude periode). Aangezien dat we af fabriek electrische vloerverwarming hebben laten inbouwen hebben we deze uitvoerig kunnen testen. Helaas werkt het deel onder de zitgroep niet. Ik heb de verwarming doorgemeten en het blijkt dat deze onderbroken is. Hij staat nu bij de dealer. Benieuwd wat dit gaat worden. Ze zeggen dat het opgelost wordt. Is het niet door de dealer dan door de fabriek.
We hebben er vertrouwen in. Volgende week kunnen we de caravan weer ophalen.

Wordt vervolgd.
De caravan gaat terug naar de dealer. De caravan zal gedemonteerd moeten worden om de af fabriek ingebouwde vloerverwarming te kunnen vervangen. De dealer heeft aangegeven hier niet aan te beginnen. We zijn benieuwd hoe dit af gaat lopen.
(wordt vervolgd)

Plaats reactie

Terug naar “Fendt”