Touring opbergzak in de achter hoeken

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Florence
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 28 aug 2017 21:31

Touring opbergzak in de achter hoeken

Bericht door Florence » do 21 mei 2020 09:27

Wij hebben een Eriba Familia 310 met het bed achterin. Wij zijn op zoek naar een soort van vakken die je in de hoeken ophangt om er wat kleine spullen in op te bergen. Op MP heb ik bij foto’s van interieurs wel eens zo’n opbergtas/zak gezien, maar kan die nu niet meer vinden. Wie weet of deze ergens te koop zijn, of het huisvlijt is?
Volvo V40 T3 Cross Country / Eriba Touring Familia 310 60 Edition
Happy wife, happy life!

Gebruikersavatar
Sytske01
Berichten: 359
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 19:51
Locatie: Friesland

Re: Touring opbergzak in de achter hoeken

Bericht door Sytske01 » do 21 mei 2020 09:40

Zoek maar eens op organizer. Bv zoiets: https://www.obelink.nl/hypercamp-butler ... nizer.html

Gebruikersavatar
Florence
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 28 aug 2017 21:31

Re: Touring opbergzak in de achter hoeken

Bericht door Florence » do 21 mei 2020 18:17

Dank je sytske01. Dit is niet wat ik zoek,maar organizer is ook een goed woord! Wat ik gezien heb was zo hoog dat het de ruimte tussen bed en bovenkast opvulde, en ook nog eens taps toe liep, dus breed van onder en smal bovenaan. En twee of drie horizontale vakken. Pff hoe beschrijf ik dit zonder foto....
Nou ja ik hoop dat er een Eriba eigenaar is die herkent wat ik probeer te beschrijven.
Volvo V40 T3 Cross Country / Eriba Touring Familia 310 60 Edition
Happy wife, happy life!

Gebruikersavatar
Eefje
Berichten: 427
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 10:55
Locatie: regio oud blauw...

Re: Touring opbergzak in de achter hoeken

Bericht door Eefje » vr 22 mei 2020 08:47

bij onze troll hingen in die hoeken stukjes stof/bekleding (aankleding zonder functie) en die heb ik eruit gehaald. ik mis ook wel zoiets wat jij bedoelt (denk ik) en bedenk me nu dat ik daar natuurlijk iets aan vast kan naaien (ben ik geen held in, ben nu bezig met nieuwe horretjes naaien voor het hefdak) met soort van vakjes....
mss bij jullie ook zoiets mogelijk? of kan je een plaatje plaatsen met het idee wat je bedoelt? (edit: lees nu opnieuw en zie dat je die niet meer kan vinden...)
Eriba Touring Troll 540 en Kia Optima Sportswagon GT Line caravan.gif

Plaats reactie

Terug naar “Eriba”