Gebruiksaanwijzing touring Nederlands

Plaats reactie
TZstra
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 5 dec 2018 15:21

Gebruiksaanwijzing touring Nederlands

Bericht door TZstra » do 20 dec 2018 17:12

Wij hebben een Eriba Touring Troll 550, uit 2015. Bij de caravan zat een Duitse handleiding.
Wij willen graag de handleiding in het Nederlands. Wie kan er een aan ons lenen, zodat ik hem kan kopiëren.
Graag iemand uit de Bollenstreek, zodat ik hem snel kan terug geven. Ik heb deze vraag ook al gestuurd naar Eriba, maar zij antwoorden niet. Firma de Jong in Hillegom wil mij niet van dienst zijn, ik snap dat wel maar het is jammer. C HollandFlag.gif

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7811
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Gebruiksaanwijzing touring Nederlands

Bericht door Nimma » do 20 dec 2018 17:23

Lastig? Ik heb nu ruim 20 jaar Tourings en nog nooit een ned talige gebruiksaanwijzing gehad, Als je vragen hebt, ik snap die Tourings ondertussen prima. Stuur anders een PB. in de gebruiksaanwijzingen die ik ooit zag staat niet veel bijzonders. Simpele caravan hè [kerstduim.gif]
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Gebruikersavatar
Hans met Troll
Berichten: 232
Lid geworden op: di 8 mei 2018 18:48
Locatie: Midden limburg

Re: Gebruiksaanwijzing touring Nederlands

Bericht door Hans met Troll » do 20 dec 2018 17:48

Koelkast &Truma bediening zijn op internet te vinden,die rest is er niet problematisch [[kerstzwaai.gif]
Veel plezier met die Troll
Blauwe Trekker,witte Caravan whistle.gif

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36118
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Gebruiksaanwijzing touring Nederlands

Bericht door Chris » do 20 dec 2018 20:37

TZstra schreef:
do 20 dec 2018 17:12
Wij hebben een Eriba Touring Troll 550, uit 2015. Bij de caravan zat een Duitse handleiding.
Wij willen graag de handleiding in het Nederlands. Wie kan er een aan ons lenen, zodat ik hem kan kopiëren.
Graag iemand uit de Bollenstreek, zodat ik hem snel kan terug geven. Ik heb deze vraag ook al gestuurd naar Eriba, maar zij antwoorden niet. Firma de Jong in Hillegom wil mij niet van dienst zijn, ik snap dat wel maar het is jammer. C HollandFlag.gif
Je bedoelt in de Zilk....
In Hillegom zit een andere dealer... geen misverstanden..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

TZstra
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 5 dec 2018 15:21

Re: Gebruiksaanwijzing touring Nederlands

Bericht door TZstra » vr 21 dec 2018 11:00

Wat mij niet lukte is HandleidingKwijt.nl wel gelukt. Zij hebben een pdf ontvangen van Eriba met de 156 pagina tellende handleiding. Ik heb deze opgeslagen op mijn pc. Helemaal goed.... aflower.gif

Plaats reactie

Terug naar “Eriba”