Informatie Adventurer

Plaats reactie
niftec
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 23 jul 2018 13:52
Locatie: Zeeland

Informatie Adventurer

Bericht door niftec » wo 8 aug 2018 13:54

Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht hebben gelezen bij het voorstellen ben ik in het bezit van 1 van de 28 Beyerland Adventurers in Nederland. Helaas heb ik op wat verkoop flyers/brochures na geen documentatie van de caravan. Nou komt het kamperen zonder instructieboekje vast wel goed. Maar ik vroeg mij af of er hier misschien iemand is die toevallig zo'n boekje (pdf?) heeft. Misschien is het wel een gedeeld boekje met een Sprinter en/of Vitesse uit het zelfde jaar, ik heb geen idee. Hier op het forum of op het internet kan ik bijna niets over de caravan vinden.

Ook zou een elektrisch schakelschema ook wel handig zijn. Er is namelijk een voorbereiding voor een huishoudaccu, alleen ik heb geen idee hoe deze oplaad. Het kan dat ik verkeerd heb gemeten, maar de accu klemmen geven geen spanning wanneer de 230v op de caravan staat. Ook zou het wel makkelijk zijn voor het uitbreiden van de verlichting en toevoegen van stopcontacten (2 vind ik zo weinig).

Hopelijk kan iemand mij helpen bij mij zoektocht naar informatie.


Met vriendelijke groet,
NifTec
Skoda Yeti 4x4 1.8 Turbo Benzine
Beijerland Adventurer

Volvodriver

Re: Informatie Adventurer

Bericht door Volvodriver » wo 8 aug 2018 14:18

RE.gif
Hoi, zoals ik al in je voorstel topic heb aangegeven is het de "vasteland" versie van de ABI Adventurer. Mogelijk dat je in het Verenigd Koninkrijk nog wat kan regelen met betrekking tot het schema. Op de "stopcontacten" na zijn ABI en Beyerland identiek wat dat betreft.

BertJan
Berichten: 2685
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 18:06

Re: Informatie Adventurer

Bericht door BertJan » wo 8 aug 2018 20:07

Schema heb je niet echt nodig, deze kan je als je hem kan lezen ook zelf tekenen. Een schema zegt niet waar de kabels liggen.

De omvormer van deze caravan was dacht ik een haba at 1, ik weet niet of deze ook een accu kan laden.

Plaats reactie

Terug naar “Beijerland”