Dethleffs 470 db Aero Style

Plaats reactie
Hans van Dalen
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 23 jul 2017 12:13

Dethleffs 470 db Aero Style

Bericht door Hans van Dalen » zo 23 jul 2017 14:06

Ben bezig deze caravan (tweedehands) te kopen, maar ik ben benieuwd of iemand (gebruikers)ervaring heeft met deze Limited Edition. Ik kan er nl. niks over vinden en is blijkbaar ook niet veel in de verkoop. Dat kan goed zijn, natuurlijk.
Ook over de speciale Wigo-voortent kan ik geen gebruikersinfo krijgen, anders dan een klein plaatje en een beschrijving.
Kortom, kan iemand me verder helpen?

Ferdi

Re: Dethleffs 470 db Aero Style

Bericht door Ferdi » zo 23 jul 2017 14:12

Altijd een mooie bijzondere caravan gevonden en is helaas niet meer nieuw te koop anders had het ook een mogelijkheid voor ons geweest.
Door de bijzondere afwijkende vorm is deze caravan buiten de massa gebleven en is hij daarom niet veel te zien of te vinden.
Reden te meer om zoiets wel te kopen. Als je gevoel er goed bij is zou ik zeggen, kopen thumbup.gif
Succes met de vorming van je beslissing en we zien je aankoop nog wel voorbij komen.

Martine
Berichten: 878
Lid geworden op: do 7 apr 2011 17:18

Re: Dethleffs 470 db Aero Style

Bericht door Martine » zo 23 jul 2017 16:28

Toen wij vorig jaar op zoek waren naar een andere caravan stond deze Dethleffs bij de plaatselijke dealer. Bijzonder uiterlijk maar van binnen vonden wij dat helemaal niet en zelfs tegenvallen. Maar we hadden dan ook een wensenlijstje waar we in die caravan niets van tegenkwamen. Maar van buiten zeker mooi.
Wigo tenten is een duits merk. Google biedt veel informatie. Hoe de tent is weet ik niet. Vrienden hebben een Wigo zakluifel en die ziet er goed uit. Maar anders dan bij Thule en Fiamma moet je de stokken zelf er in plaatsen ipv dat ze vast in de cassette zitten. Ook het makkelijke opspansysteem ontbreekt.
Maar op duitse sites is er genoeg informatie te vinden.

Succes.
Bürstner Averso 465 TS fifty 2012

Plaats reactie

Terug naar “Dethleffs”