chateau chiara trophee 350

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cheke
Berichten: 436
Lid geworden op: di 11 nov 2008 20:28

chateau chiara trophee 350

Bericht door Cheke » ma 28 jul 2014 19:41

We dachten nooit nog te veranderen van caravan. We hebben een Tabbert Comtesse 400, in Kroatië in een stalling. De Tabbert is een groot bed of rondzit en kopkeuken en vast toilet. Heerlijke caravan met een mtm van 1050 kg intussen 24 jaar jong en geen bbijzondere makementen. Toch nu besloten een nadere te kopen en de Tabbert te verkopen. We hadden een 2 de caravan aan geschaft voor kampeergenot van onze kinderen, die helaas er toch niet mee kampeerden. Deze zelf eens meegenomen naar zee en beviel ons goed. Portapotti in voortent of voor een nachtje in de caravan ging ook prima. Dat bracht ons op het idee, toch verkopen die Viking, en een kleinere kopen voor onszelf.
Zo gezegd zo gedaan , terug van verlof Viking verkocht. En tijdens verlof nog een mooie caravan gevonden in Nederland, laten verlagen in gewicht via RDW. Nu zonder invoerkosten mee kunnen nemen.
Het is een beauty Chateau Chiara Trophee 350 uit 1994 met originele voortent Gerjak Chateau erbij, beide zijn nauwelijks gebruikssporen op te vinden. We zijn superblij ermee, banden moestennodig vervangen was een ventiel lek toen we ermee thuiskwamen bleek een band ver plat. De koelkast werKte niet intussen weer wel en ook naar behoren.
Indeling een treinzit om te bouwen naar bed 140 breed en een zitje wat om te bouwen is voor 1persoonsbed.
Voor zover ik nu kan beoordelen vind ik de kwaliteit echt wel top in vergelijk met de Tabbert vind ik alleen de kussens eenvoudiger. Zeker niet minder. En met het gewicht lukt het best als we ook wat zware stukken in de auto plaatsen. Groetjes Cheke

Vliedje

Re: chateau chiara trophee 350

Bericht door Vliedje » di 29 jul 2014 11:04

thumbup.gif Cheke, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst en veel kampeerplezier!

Plaats reactie

Terug naar “Chateau”