budget caravans asten

Plaats reactie
Van Breugel

budget caravans asten

Bericht door Van Breugel » vr 20 aug 2010 20:53

Hoi,
heeft iemand ervaring met budget caravans in asten??

Daar verkopen ze caravelair antares luxe 426 voor 10.236 euro.
Dat lijkt mij niet duur voor een nieuwe caravan.

we hebben nu een hibby 450 uf uit 1999.
deze bevalt op zich goed maar we willen graag een stapelbed.
kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van deze caravans?
onze hobby is trouwens ook niet probleemloos geweest hoor, best wel wat moeten herstellen in de jaren maar bevalt/beviel goed.

graag wat bruikbare reactie's van julie "experts".

groetjes
Bart

lausberg

Re: budget caravans asten

Bericht door lausberg » vr 20 aug 2010 22:17

Wij zijn ook wel heel erg benieuwd.

kijkend naar de antares luxe 487

RuudM
Berichten: 27
Lid geworden op: di 13 apr 2010 21:21

Re: budget caravans asten

Bericht door RuudM » vr 20 aug 2010 22:41

Hoi,

heb een knaus gekocht bij budgetcaravan. Prima bevallen. erg behulpzame en vriendelijke mensen. Ze importeren zelf, daar zit de winst dus. geen tussenkomst van importeur. Uitvoering kan wel afwijken van de standaard NL-versie, maar dat hoeft geen nadeel te zijn. Dus geen kwaliteitsverschil, maar wel een prijsverschil, wat wil je nog meer?

Groet
Ruud

Knaapje
Berichten: 702
Lid geworden op: di 5 jun 2007 19:44

Re: budget caravans asten

Bericht door Knaapje » za 21 aug 2010 15:51

Budget caravans is voor Caravelair gewoon officieel dealer, dus geen eigen import lijkt mij.
Is rond de 10% korting, kan een naseizoensprijs met lagere inruilprijs zijn.
Wij kregen een paar jaar terug, zonder inruil, zo'n 7 a 8 % korting op onze nieuwe caravelair bij een andere officiele dealer.
Knaapje

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: budget caravans asten

Bericht door Leentje » za 21 aug 2010 18:29

Goede ervaringen aldaar, hebben er onze tweedehandse KIP gekocht. Goede uitleg, het betreft onze 1e caravan. Wij zijn erg tevreden. Kennen hem ook al van voor de caravantijd. Ook toen een prettige familie om zaken mee te doen. (kassasystemen)
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
Rob450
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 6 feb 2005 11:24

Re: budget caravans asten

Bericht door Rob450 » za 21 aug 2010 19:53

RuudM schreef:Hoi,

heb een knaus gekocht bij budgetcaravan. Prima bevallen. erg behulpzame en vriendelijke mensen. Ze importeren zelf, daar zit de winst dus. geen tussenkomst van importeur. Uitvoering kan wel afwijken van de standaard NL-versie, maar dat hoeft geen nadeel te zijn. Dus geen kwaliteitsverschil, maar wel een prijsverschil, wat wil je nog meer?

Groet
Ruud
Er is geen importeur meer voor Knaus, dus daar zit het niet in.

Rob
Knaus Sudwind 450 TF => Camper: Malibu 640 LE

Johnnyboy

Re: budget caravans asten

Bericht door Johnnyboy » zo 22 aug 2010 10:14

Heb er ook een Caravelair, 426 gekocht, net uit de verhuur.
Zeer goede ervaringen met het bedrijf, er bleek een behoorlijke slordige afwerkinges fout gemaakt te zijn door de fabriek zelf, frankrijk, terwijl wij de caravan net uit de verhuur kochten, 16 weken oud, wordt deze klacht netjes opgelost door van den Heuvel, partner cq maotage en reparatie tav Budget Caravan.

P.s. de prijs die genoemt werdt is denk ik wel zonder stablisatie, dakraan, ed
Maar goed Jurgen gaat 10 procent onder de marktwaarde door en berekend geen afleverkosten, dus...............doe er je voordeel mee.

Voor het verkopen heb ik ook nog een heet goed adres, intresse mail me maar, mijn oude caravan bracht 1000 euro meer op dan ik minimaal wilde vangen.

Van Breugel

Re: budget caravans asten

Bericht door Van Breugel » zo 22 aug 2010 13:20

Goed, over budget caravans weet ik nu genoeg daar kun je gerust kopen denk ik.

maar kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten van deze caravans?
Is het te verglijken met onze "oude"hobby?
of moeten we echt veel inleveren mbt kwaliteit?

De indeling van de 426 is precies wat we willen namelijk, bij andere merken kom je deze niet tegen of ze zijn meteen 5,5 meter.

groetjes
Bart.

ps met gewicht hoeven wij geen rekening te houden.

Johnnyboy

Re: budget caravans asten

Bericht door Johnnyboy » zo 22 aug 2010 15:09

De kwaliteit is goed, simpel maar goed, wat is simpel, je kampeerd om buiten te zijn, dus.........
Het is ook maar hoe je ermee omgaat.

Er zit geen ringverwarming is, mijne nu wel, zelf gedaan.
We gaan er ook twee en een keer drie nachten in de winter mee weg dus.....

De indeling is, vinden wij ideaal, vast bed, de nieuwe lopen door tot het eind, en hebben een bagage luik.
Een iets bredere doorgang, voor als je s,nachts uit bed moet en over je partner heen moet.
Zitje, wat goed genoeg zit, er zit geen WIEL in de weg, de tuinstoel is lekkerder.
En dan dus het stapelbed.
We hebben er twee weken mee gekampeerd, zijn net terug en hebben met het weer van de afgelopen tijd, alleen de luifel uitgerold gehad geen voortent nodig.
Hebben we wel.
Als geen haast hebt met het kopen van een caravan, wacht even een maarnd dan komen de ex verhuurs terug bij Jurgen.
Is weer een verschil van 2000 euries, met tent evt 2500, snel verdient dus.......

Plaats reactie

Terug naar “Caravelair”