Let op! Burstner levert andere matrassen en lattenbodems dan in de folder staan.

Plaats reactie
Jorrit130
Berichten: 2
Lid geworden op: za 7 jul 2018 11:18

Let op! Burstner levert andere matrassen en lattenbodems dan in de folder staan.

Bericht door Jorrit130 » za 7 jul 2018 11:56

[attachment=0]Etiket matras-1651x929.jpg[/attachment]In april een nieuwe Burstner premio plus 440TK gekocht. Prima caravan. Echter, na een paar dagen begonnen we te twijfelen over de matrassen en de lattenbodems. Volgens de folder en de dealer liggen er EVOPORE HRC 5 zone koudschuim matrassen in, met flexibele lattenbodems. Het tijk verwijderd; geen zonering te zien. Het etiket eens goed bekeken; ook niets te vinden dat het materiaal EVOPORE HRC is. Navraag gedaan bij de dealer; na 6 weken eindelijk een summiere reactie van Burstner. Strekking; alles klopt. Uiteindelijk zelf de producent van de matrassen gemaild (foampartner). Na twee weken een reactie. Het zijn in ieder geval geen 5 zone matrassen. Burstner doet het af als een foutje in de technische documentatie. Uiteraard is er sprake van non-conformiteit, dus we zijn nu in onderhandeling met de dealer. Schuimsoort en juistheid van de lattenbodems nog steeds onduidelijk. Nogmaals, fijne caravan; maar we zijn misleid. U misschien ook. Als u het bijgevoegde label op uw matras heeft, maar ook 5 zone matrassen hoort te hebben; neem contact op met uw dealer.
Bijlagen
Etiket matras-1651x929.jpg
Laatst gewijzigd door Jorrit130 op za 7 jul 2018 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hans met Troll
Berichten: 232
Lid geworden op: di 8 mei 2018 18:48
Locatie: Midden limburg

Re: Let op! Burstner levert andere matrassen en lattenbodems dan in de folder staan.

Bericht door Hans met Troll » za 7 jul 2018 12:21

eerste post......... stom.gif
Blauwe Trekker,witte Caravan whistle.gif

Jorrit130
Berichten: 2
Lid geworden op: za 7 jul 2018 11:18

Re: Let op! Burstner levert andere matrassen en lattenbodems dan in de folder staan.

Bericht door Jorrit130 » za 7 jul 2018 12:31

Beste Hans, ik snap uw opmerking niet? Ik had dit graag geweten voordat ik mijn caravan kocht. Nu voorkom ik het hopelijk voor anderen.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18814
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Let op! Burstner levert andere matrassen en lattenbodems dan in de folder staan.

Bericht door Hobby Linka » za 7 jul 2018 13:13

Hans met Troll schreef:
za 7 jul 2018 12:21
eerste post......... stom.gif
Ja en? Je kan een bericht ook melden als je twijfels hebt.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
atria
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 15 nov 2013 22:06

Re: Let op! Burstner levert andere matrassen en lattenbodems dan in de folder staan.

Bericht door atria » wo 11 jul 2018 22:09

Ik heb een premio life 430 van 2017. De lattenbodem is toch sowieso flexibel?? Houten gebogen latten in rubber ophanging. Of de matras 5 zones heeft weet ik niet maar hij ligt heerlijk. 2 Adria's en een Weinsberg gehad met koudschuim, maar dit ligt t best, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Mazda CX-30 Homura 2.0 E-Skyactiv automaat + Adria Action 361 LH

Plaats reactie

Terug naar “Bürstner”