kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Plaats reactie
Gino
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 9 jan 2015 15:36
Locatie: harelbeke

kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door Gino » vr 23 sep 2016 19:26

Hallo,

In mijn caravan is er vast bed, maar ook een ringzit die kan omgevormd tot bed.

om dit te doen hebben we een extra lange kussen. Maar nu komt het,
wat ik ook probeer ik kan geen combinatie vinden om een bed te maken.

Iemand dergelijke caravan, en die mij kan helpen om een bed te maken met de bestaande kussens.

ps. verkoper van de caravan kan mij ook niet helpen, met als uitleg " er zijn zoveel verschillende caravans " Ik heb
een mail gestuurd naar Burstner zelf maar de bevoegde medewerker is er momenteel niet en zal een tijdje niet bereikbaar zijn en men vraagt
mij geduld uit te oefenen.

Gino
Burstner ventana avantgarde 455 ts -- Hyundai Tucson 2.0 diesel

eikemar

Re: kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door eikemar » vr 23 sep 2016 22:10

RE.gif
Maak je niet ongerust, wij hebben dezelfde indeling in de Ventana 435 ts. Bij ons is het ook nog nooit gelukt om daar een fatsoenlijk bed van te maken. Voor de kleinkinderen is het acceptabel voor 1 of 2 nachten maar ook niet meer dan dat.
Ben ook benieuwd naar het antwoord wat je krijgt.

groet,
René

Gebruikersavatar
MarcoC
Berichten: 4722
Lid geworden op: do 27 jun 2013 15:35
Locatie: Deventer

Re: kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door MarcoC » vr 23 sep 2016 22:35

Misschien heb je hier wat aan? viewtopic.php?f=67&t=12193

Of heb je meer zo'n indeling?
ventana 455 ts.jpg
ventana 455 ts.jpg (25.63 KiB) 7693 keer bekeken
Dan lijkt het mij dat je de tafel omlaag doet, zitkussens naar het midden schuift en de rugleuningen plat aan hoofd en voeteneind.
Dethleffs 720 SK Camper Lyfestyle - Audi Q7 3.0 TDI Quattro

peter s
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 3 okt 2010 21:32

Re: kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door peter s » za 24 sep 2016 07:55

kennen jullie dit plaatje uit het 'Bürstner boek?

Staan ook plaatjes in voor gewone zitgroepen en daar moeten we het mee doen.
Wij hadden ook zo'n langwerpige kussen erbij, niemand wist hoe. Tot na zeker 8 jaar gebruik een van de kleinkinderen mee ging en we de kleine zitgroep voor het eerst ombouwden. Toen kwamen we erachter dat deze lange in het midden moest want de kussens dekten plat niet de gehele lengte van het bed.
Bijlagen
kussens.JPG
Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland!

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 173
Lid geworden op: do 30 jan 2014 19:41
Locatie: in het westen

Re: kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door cooper » ma 26 sep 2016 12:47

Dit herken ik, afgelopen vakantie is onze rondzit gebruikt als bed, en inderdaad sluiten de kussens niet goed aan als je rugkussen en zitkussens aansluit, hiervoor is het tussenstuk, dit zit klem tussen de kussens. Er is prima geslapen op het (bij ons) ruime bed!
in het begin was het inderdaad even zoeken, het boek bood uitkomst, we deden veel te moeilijk bleek achteraf... scratch.gif
Mazda 6 2.0 citd met Burstner Averso fifty 465ts

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door Daphne » ma 26 sep 2016 13:17

cooper schreef:we deden veel te moeilijk bleek achteraf...
Ik denk dat dat bij de meeste problemen het geval is. De zithoek naar bed ombouwen is 99,9% een kwestie van rug- en zitkussen plat naast elkaar. Bij een caravan die breder dan 220 cm, zal er een opvulkussen nodig zijn.
De hoekkussens deden wij altijd onder de tafel en het rugdeel van de achterwand kon blijven staan omdat het bed ruim genoeg was, anders kun je die voor de nacht even ergens parkeren.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

eikemar

Re: kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door eikemar » ma 26 sep 2016 19:43

cooper schreef:Dit herken ik, afgelopen vakantie is onze rondzit gebruikt als bed, en inderdaad sluiten de kussens niet goed aan als je rugkussen en zitkussens aansluit, hiervoor is het tussenstuk, dit zit klem tussen de kussens. Er is prima geslapen op het (bij ons) ruime bed!
in het begin was het inderdaad even zoeken, het boek bood uitkomst, we deden veel te moeilijk bleek achteraf... scratch.gif
RE.gif
Ik denk dat dat ik dat "tussenstuk" mis. Binnenkort eens even foto's maken van de situatie dat verduidelijkt de boel een beetje.

Gebruikersavatar
Hans 555
Berichten: 1994
Lid geworden op: di 13 sep 2016 09:42

Re: kussens burstner 455 ts avangarde ventana

Bericht door Hans 555 » za 1 okt 2016 11:46

eikemar schreef:
cooper schreef:Dit herken ik, afgelopen vakantie is onze rondzit gebruikt als bed, en inderdaad sluiten de kussens niet goed aan als je rugkussen en zitkussens aansluit, hiervoor is het tussenstuk, dit zit klem tussen de kussens. Er is prima geslapen op het (bij ons) ruime bed!
in het begin was het inderdaad even zoeken, het boek bood uitkomst, we deden veel te moeilijk bleek achteraf... scratch.gif
RE.gif
Ik denk dat dat ik dat "tussenstuk" mis. Binnenkort eens even foto's maken van de situatie dat verduidelijkt de boel een beetje.
Is de 435 tn niet smaller dan de 455 ts. Op papier is de 455 ts 2.30 meter breed?
Fendt Bianco 515 SG getrokken door een Hyundai Tucson HEV.

Plaats reactie

Terug naar “Bürstner”