Vakantie tips 2020 gevraagd

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » di 19 nov 2019 12:33

Wij, gezin met 2 kids (meisjes 2 en 6 jaar), zijn op zoek naar een goede start van een hopelijk lang en gelukkig caravan-huwelijk. Wij hebben de vouwwagen ingeruild voor een caravan en zijn nu op zoek naar leuke campings/vakantietips/plannen.
Het idee is om vr24-4 t/m ma27-4 een weekend weg te gaan naar een camping op max 150km van woonplaats/caravanstalling zuid Limburg. Zo kunnen we eens snuffelen aan het kamperen met caravan en hoeven we daar niet direct een wereldse reis voor te maken. We hebben al een beetje rondgesnuffeld, maar komen eigenlijk niet verder dan de camping de schatberg, waar we jaren geleden met de vouwwagen zijn geweest. Hebben jullie leukere tips, zijn die uiteraard welkom. Er moet natuurlijk iets te doen zijn voor de meiden. België en Duitsland mag overigens ook. Mocht het slecht weer zijn, dan is een binnenspeel/zwem gelegenheid op 30min rijden een welkome toevoeging.

Dan willen wij aansluitende (lange weekend) do30-4 t/m di5-5 gebruiken om iets verder te gaan, max 300km. Dan zoeken we iets waar een overdekt zwembad bij zit, liefst met een glijbaantje omdat beide kids dit echt heel leuk vinden. Hoeft niet megagroot te zijn, maar een paar uurtjes zwemmen, breekt de ochtend of middag en is wederom goede uitval bij een uurtje slecht weer. Ik heb wat mogelijkheden gevonden binnen NL, maar dat is absoluut GEEN vereiste. Mag ook wederom BE, DE of LUX zijn. Een ander taaltje geeft net nog wat extra cachet aan het vakantiegevoel, toch? Wederom zijn tips welkom!
Wellicht vinden we na de grand-depart nog ergens een weekendje tijd, maar dan doen we dan wel op de bonnefooi, we hebben wat kennissen en vrienden die dan de wat kleinere campings in de buurt aandoen en wellicht sluiten we een keertje aan.

De volgende vakantie, zal dan in de zomervakantie zijn. Ik heb vrouwlief beloofd dat we een camping zoeken waar het “ALTIJD” goed weer is en waar een stand op loopafstand (max 1km) van camping ligt. Daarnaast moet er voldoende te doen zijn voor de kids op de camping (speeltuin, zwembad, animatie) en schrikken de grotere campings ons niet af. Mijn voorkeur gaat uit voor Zuid-Frankrijk, maar dat is geen harde eis. We willen max 600km per dag afleggen en willen de reis in 2 delen doen, dus ook een paar overnachtingsmogelijkheden zoeken we nog. We willen de eerste keer ver weg absoluut niet op de bonnefooi gaan, vandaar dat ik ook hier graag weer wat tips krijg. (Dus 1200km in totaal)

Mocht je andere opties hebben, wil ik deze heel graag overwegen, maar in grote lijnen is het plan om trip 1 binnen 1.5u rijden te doen.
Trip 2 mag iets verder, maar met voldoende attracties voor de kids
Trip 3 naar zon/zee/animatie met mogelijkheden voor overnachting onderweg. (Let op, we wonen in uiterste zuiden, dus 1200km brengt ons max zo’n beetje t/m de Spaanse grens ter hoogte van Perpignan ;-).)


Het verhaal hierboven is vrij uitgebreid, maar als er nog vragen zijn om gerichter tips te geven, stel ze gerust. Bedankt voor het meedenken!!! danku.gif
Home is where you park it caravan.gif

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Cara-Fan » di 19 nov 2019 12:40

De zandstuve, BeerzeBulten, de kleine wolf etc.. heb je alle faciliteiten onder dak bij slecht weer. Misschien iets verder rijden maar zeker de moeite waard. De Zandstuve is de favoriet van ons gezin en gaan elk jaar wel een keer terug om daar te kamperen. Erg leuk voor (kleine) kinderen.

Gebruikersavatar
JanP
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo 20 mei 2009 16:50
Locatie: Uithoorn a/d Amstel
Contacteer:

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door JanP » di 19 nov 2019 13:10

Zeer nette en complete camping midden in het bos en hei, en prachtig zwembad zowel buiten als binnenbad + glijbaan.
https://www.vdbholiday.com/recreatie/depaalberg/
Kia-Sportage + HOBBY 460 UFE De Luxe

knaapios
Berichten: 235
Lid geworden op: di 11 dec 2012 11:56
Locatie: Stad met de meeste kansen.

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door knaapios » di 19 nov 2019 14:11

Hoe deed je dat met je vouwwagen, altijd slechte campings op gezocht.
Hobby 400SF / Powrmover , Hyundai IX35 2.0

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door DanielW » di 19 nov 2019 14:25

In zeker zin kan ik de suggestie zandstuve en zeker beerze bulten onderschrijven. Zandstuve heeft voor grotere kinderen een iets minder zwembad, glijbaantje is wel oke, het buitenbad daar is groter en de grote glijbaan vond mijn zoon van toen 4 helemaal geweldig, is voor grotere kinderen nog beter. Beerze Bulten heeft een perfect zwembad voor groot en klein, glijbanen zijn er ook met een leuk buitenbad. Wat het "uniek" maakte voor ons was het konijnhol, grote binnenspeelplaats met comfortabele bankjes aan de randen waar ouders lekker een boekje kunnen lezen, onze kinderen van 4 en 2 hebben het daar erg goed naar hun zin gehad. Enige nadeel vond ik de plekken, het is een echte boscamping op zand met de oneffenheden erbij, geultjes die zich vormen met regen. Deze campings zijn wel verder rijden dan gewenst, maar kunnen ook dienen voor een verblijf van langer dan het weekend of desnoods de volle week.

Andere suggesties vind ik Terspegelt of De Paal wel leuk, zeker als het om zwemvertier gaat. Ook hier kan je gerust de volle week staan. Wij houden ook van stukken fietsen, daar vonden wij de omgeving van Terspegelt (Brabantse Peel) wel mooier dan region Ommen/Hardenberg.
2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door willianv » di 19 nov 2019 17:33

RE.gif hoho, noem ons niet de Brabantse Peel. Eersel valt echt onder de Brabantse Kempen.... :wink:

Overigens vinden wij de Paal een leuke camping, zeker met jonge kinderen. Wij hebben er een jaar of 5 gestaan, telkens een Juni maand. Nu zijn de kinderen 10 en 13 en ze vragen weer (zelfs met deze leeftijden) of we komend jaar naar de Paal gaan.
Momenteel weer caravan- en camperloos….

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door DanielW » di 19 nov 2019 17:40

Verdikkie kempen natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » di 19 nov 2019 20:33

Wauw, leuk die reacties, als ik straks op de bank plof ga ik eens googlen, bedankt voor de info/tips.

Met vouwwagen gingen we naar valras plage in zomer en reden we om beurten in 1 ruk door. In de overige vakanties skien of centre parcs... dus minder naar campings.
Home is where you park it caravan.gif

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » wo 20 nov 2019 18:51

Cara-Fan schreef:
di 19 nov 2019 12:40
De zandstuve, BeerzeBulten, de kleine wolf etc.. heb je alle faciliteiten onder dak bij slecht weer. Misschien iets verder rijden maar zeker de moeite waard. De Zandstuve is de favoriet van ons gezin en gaan elk jaar wel een keer terug om daar te kamperen. Erg leuk voor (kleine) kinderen.
Ik heb ze alledrie bekeken en ga dit weekend eens kijken welke bij vrouwlief beste in de smaak valt en waar nog plek is. Dank!

Nu nog op zoek naar iets binnen een straal van 100k voor eerste weekend en iets binnen 1200k voor de zomer incl overnachting.
Home is where you park it caravan.gif

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door DanielW » wo 20 nov 2019 19:01

De leistert?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » wo 20 nov 2019 20:42

DanielW schreef:
wo 20 nov 2019 19:01
De leistert?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Verhip, daar zijn we al eens geweest, even op de site gecheckt en daar staat zwembad, kan me er totaal niks van herrineren... 😎

Die is inderdaad lekker dichtbij, iemand toevallig nog tips voor de zomer, of kan ik dan beter op camping Frankrijk zoeken en iets nemen met alle (door velen gehate ) opties en boeken?

Blijft eigenlijk alleen nog open , hoe geraak ik aan een overnachting camping met minimaal net sanitair?
Home is where you park it caravan.gif

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door PMT » do 21 nov 2019 14:22

Als Valras bevallen is, kun je daar nog steeds heengaan toch? Anders zijn er iets verder naar voor jullie op 1200km in Argelès zat campings te vinden, waarvan er beslist eentje tussen zit die aan jullie eisen voldoet.
Als tussenstop: Camping du Pont de Bourgogne in Chalon-sur-Saône ligt op ongeveer 600km vanaf Zuid Limburg met prima sanitair. Het stadje is ook nog eens de moeite waard om te bekijken.
Camping Les Cent Vignes of camping Les Bouleaux bij Beaune of camping Paquier Fané bij Chagny iets zuidelijker hebben ook uitstekend sanitair.
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » za 7 dec 2019 17:43

Vandaag hebben we de caravan opgehaald, de vouwwagen nog eens uitgeklapt en alle bruikbare items overgeplaatst. Wat een weelde, zo’n “volwaardige” keuken. En man, wat hebben wij veel camping gerelateerd gerei (weggegooid).

Tijdens de koffiepauze hebben we de eerste twee campings geboekt. We hebben gekozen voor “in de buurt”. Met Koningsdag gaan we naar DeLeistert, vrouwlief vond dat 1 vd leukste waar zij was geweest, dus dat was makkelijk. We hebben gekozen voor een plekje op de zomerhof, dichtbij de zwembaden etc.

Een weekendje later (en een nachtje extra) gaan we iets verder richting Terspegelt. Iemand enig idee of naast het zwembad ook het sterrenstrand al geopend is, of is dat dan nog steenkoud :-). We hebben in ieder geval een plekje met uitzicht op het water gereserveerd.

De zomervakantie is nog niet geboekt, maar we kregen nog de tip om eens naar Le Brasilia in Canet en Roussillon te kijken, iemand daar ervaring mee?
Home is where you park it caravan.gif

Stigter
Berichten: 1132
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 23:45
Locatie: Midden Nederland

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Stigter » za 7 dec 2019 18:02

Mocht je niet zo lang willen wachten is rabbit hill een prachtige camping met groot binnenzwembad en indoor klimparadijs onze meiden vonden het altijd geweldig daar. Hele jaar geopend.
Groet Arnold

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door DanielW » za 7 dec 2019 20:29

Tof dat je er uit gekomen bent. Wij waren dit jaar tijdens de meivakantie op Terspegelt, sterrenstrand is open maar als het nog geen lekkere temperatuur is geweest steenkoud!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

myalexx
Berichten: 1190
Lid geworden op: di 19 mar 2019 21:45
Locatie: 020

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door myalexx » za 7 dec 2019 22:00

Allereerst gefeliciteerd met de caravan mrgreen.gif

Maar ik zou met niet druk maken om een plekje, in het buitenland kan je prima op de bonnefooi gaan hoor haphop.gif
Volvo V60 2.0 D4 '15 + Hobby 455UF Excellent '09

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Chris » za 7 dec 2019 22:18

Bospaadje schreef:
za 7 dec 2019 17:43

De zomervakantie is nog niet geboekt, maar we kregen nog de tip om eens naar Le Brasilia in Canet en Roussillon te kijken, iemand daar ervaring mee?
Wij gaan al voor het 5e jaar op rij naar de Golf van Rosas, klein stukje verder dan Le Brasillia.
Geloof me maar, dat is echt uniek, en komt alleen omdat het werkelijk zo'n heerlijke locatie is.
Weer, bijna altijd prachtig, een keer in al die jaren een hoosbui meegemaakt, kort maar heftige bui, volgende dag weer geweldig.
Wij zitten 200 meter van het weidse ongerepte strand, met een heerlijk heldere, warme en meestal kalme zee..
Aan deze golf zijn vele campings, groot, mega en kleiner, wij houden van de laatste.
Staan dus weer op Las Palmeras in St Pere Pescador.....werkelijk ons ideale stekkie.
Voordelen van Spanje ???? lees Zoover maar eens, dan gaat er wel iets duidelijk worden.
Enne..
Niet om het een of ander, maar vele forumleden weten deze Golf ook te vinden, en/of een van de vele campings daar in de regio.
Maar... reserveren is wel aan te raden.
Wij hebben als vaste gasten al gereserveerd in augustus toen we daar waren, en de mogelijkheden waren toen al beperkter aan het worden voor onze wensen.
Ik weet b.v. ook van een buur camping ( Amfora) dat daar op 1 november ( start boekings-seizoen) een ware housse is geweest om te boeken, tot een computer crash op die camping aan toe, en vele mensen misgegrepen hebben.
Dus op de bonnefooi...
Dat zou ik niet durven met kleine kids... kamperen op een parkeerplaats en wachtend op een plekkie is echt niet ideaal.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Gebruikersavatar
mrbullmastiff
Berichten: 1941
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 23:33
Locatie: Sluiskil

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door mrbullmastiff » za 7 dec 2019 23:41

Bospaadje schreef:
za 7 dec 2019 17:43
De zomervakantie is nog niet geboekt, maar we kregen nog de tip om eens naar Le Brasilia in Canet en Roussillon te kijken, iemand daar ervaring mee?
Ik heb jaren geleden wel eens op camping Brasilia gestaan, ik vond de camping goed maar we hadden heel veel last van rondwaaiend zand door de stevige wind die je daar heb. Voor mij een reden om er niet meer heen te gaan, wij gaan tegenwoordig liever de grens over richting Spanje.
Knaus Sudwind Silver Selection 500EU achter een BMW GT 320D BMW 528i

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » zo 8 dec 2019 00:21

RE.gif en RE.gif RE.gif , ik vrees dat jullie gelijk hebben. In de door jullie geschetste regio zitten alle (grotere) campings met waterparken vol, die ook nog eens aan zee liggen. Wordt nog even goed doorzoeken. In principe in zo’n 650km *2 wel de max vanuit Z Limburg.
Home is where you park it caravan.gif

Gebruikersavatar
Luud
Berichten: 422
Lid geworden op: di 15 jul 2014 16:53
Locatie: Nabij Maastricht

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Luud » zo 8 dec 2019 10:40

Hoi, ook vanuit Zuid Limburg hebben we deze camping https://www.campingmareblu.com/ bezocht in Toscane. Niet onze stijl van kamperen, maar met onze twee kinderen toen een geweldige vakantie gehad. We hebben de eerste dag gereden tot Bolzano en toen een camping gezocht, niet vooraf gereserveerd. De tweede dag doorgereden naar Cecina. We hebben toen onze ervaringen gedeeld met andere ouders, er zijn nog steeds mensen uit onze omgeving die jaarlijks terug gaan.
Saab 90 met Kip 37 kompact hefdak uit 2000 of Saab 96 v4 met Kip 390 uit 1977 of Saab 95 v4 met .....??

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » zo 8 dec 2019 11:56

RE.gif
Ziet er inderdaad heel mooi uit, maar onze dochters willen echt wel iets meer waterpark. Glijbaantje voor de 6jarige en een "echt" peuterbad met wat speeltoestellen voor de kleinste (2jaar).

De tip van Landal is ook een hele mooie, maar helaas kan mijn vrouw geen verlof meer krijgen de komende weken en gaat de caravan de stalling in komende week, ik heb nu de weekenden van Koningsdag en Bevrijdingsdag ingepland en ben nu (mede door alle voorpret, tips en ideeen die ik hier krijg) ook aan het kijken of we wellicht nog de dagen rond Hemelvaart iets kunnen ondernemen.
Home is where you park it caravan.gif

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » wo 11 dec 2019 23:48

Chris schreef:
za 7 dec 2019 22:18
Bospaadje schreef:
za 7 dec 2019 17:43

De zomervakantie is nog niet geboekt, maar we kregen nog de tip om eens naar Le Brasilia in Canet en Roussillon te kijken, iemand daar ervaring mee?
Wij gaan al voor het 5e jaar op rij naar de Golf van Rosas, klein stukje verder dan Le Brasillia.
Geloof me maar, dat is echt uniek, en komt alleen omdat het werkelijk zo'n heerlijke locatie is.
Weer, bijna altijd prachtig, een keer in al die jaren een hoosbui meegemaakt, kort maar heftige bui, volgende dag weer geweldig.
Wij zitten 200 meter van het weidse ongerepte strand, met een heerlijk heldere, warme en meestal kalme zee..
Aan deze golf zijn vele campings, groot, mega en kleiner, wij houden van de laatste.
Staan dus weer op Las Palmeras in St Pere Pescador.....werkelijk ons ideale stekkie.
Voordelen van Spanje ???? lees Zoover maar eens, dan gaat er wel iets duidelijk worden.
Enne..
Niet om het een of ander, maar vele forumleden weten deze Golf ook te vinden, en/of een van de vele campings daar in de regio.
Maar... reserveren is wel aan te raden.
Wij hebben als vaste gasten al gereserveerd in augustus toen we daar waren, en de mogelijkheden waren toen al beperkter aan het worden voor onze wensen.
Ik weet b.v. ook van een buur camping ( Amfora) dat daar op 1 november ( start boekings-seizoen) een ware housse is geweest om te boeken, tot een computer crash op die camping aan toe, en vele mensen misgegrepen hebben.
Dus op de bonnefooi...
Dat zou ik niet durven met kleine kids... kamperen op een parkeerplaats en wachtend op een plekkie is echt niet ideaal.
Chris, je hebt de gouden tip gegeven. [kerstduim.gif]
We hebben gekeken naar LaYole in Valras en een camping een 20km oostelijker. California in Vias. Maar we kwamen er niet uit. Ik had weinig zin om terug te gaan naar la Yole (en eigenlijk het hele gebied, omdat ik het daar wel had gezien) en mijn vrouw wilde niet aan de California, vanwege het met stenen omringde strand.
Nu had ik jouw tip van Amfora nog op het netvlies, maar die was vorige week (iets andere aankomst/vertrekdagen) niet beschikbaar en vanavond wel.
Die aan mijn vrouw voorgesteld en ze was direct om, dus geboekt.

Nu komt dan de volgende vraag. Ik wil graag op maandag (heel vroeg) vertrekken en dan max een km of 800 rijden, zodat ik op dag 2 nog max 550 hoef af te leggen. Heb je toevallig nog tips. Ik zou dan graag voorbij Lyon een camping vinden. Lyon is voor ons zo'n 735km.
Home is where you park it caravan.gif

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Chris » do 12 dec 2019 09:10

Wij reden altijd over Clermont Ferrand en overnachten dan op camping Le Grange Ford.
Dit jaar gaan we eens route Soleil proberen en willen dan stoppen op Chateau l Eperviere.
Net voor Lyon.
Dat vraag je alleen niet...maar dan zou je smorgens vroeg rond Lyon kunnen scheuren..
Is dat wat voor je?
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Bospaadje » ma 16 dec 2019 12:19

Chris schreef:
do 12 dec 2019 09:10
Wij reden altijd over Clermont Ferrand en overnachten dan op camping Le Grange Ford.
Dit jaar gaan we eens route Soleil proberen en willen dan stoppen op Chateau l Eperviere.
Net voor Lyon.
Dat vraag je alleen niet...maar dan zou je smorgens vroeg rond Lyon kunnen scheuren..
Is dat wat voor je?
We hebben gelukkig nog even om details verder in te vullen.
Aangezien we van plan zijn om twee etappes (van 700/550km) te rijden, hebben we in principe op de camping waar we overnachten niet zoveel nodig, dus er is vast nog wel iets te vinden tegen die tijd. Voor de terugweg zou ik in principe hetzelfde principe willen hanteren, maar dan dus 700/500 gezien van L'Amfora terug. Ik heb al diverse sites gevonden, waar genoeg campings op staan. We reizen natuurlijk in hoog seizoen, maar wel op de maandag/dinsdag heen en op de donderdag/vrijdag terug.
Hoe is jullie ervaring met het verkrijgen van een plekje in het hoodseizoen/schoolvakantie? Zorgwekkend en kan ik beter iets reserveren op voorhand. Of een 5tal campings zoeken en op basis van voortgang een uurtje vantevoren informeren of er plek is?

EDIT: Het is overigens 1250km. Voordeur tot voordeur/slagboom :-). Dus mijn eerdere 800/550 wordt eerder 700/550 of 800/450.
Home is where you park it caravan.gif

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35854
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Vakantie tips 2020 gevraagd

Bericht door Chris » ma 16 dec 2019 12:54

RE.gif
Mag ik vragen welke regio je woont?
Vanaf mijn huis is St Pere Pescador ong. 1430 km
1250 lijkt weinig dus
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”