Zwaar in dubio..

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Zwaar in dubio..

Bericht door Chris » zo 15 nov 2015 22:32

Wat moet ik nou toch.

Wij hebben een hond... een oude hond... een oude hond met kwaaltjes.
Nu willen wij graag naar het buitenland, de middellandse zee ofzo..
Maar... blaffie "trekt" dat niet meer.
Autorijden is niet meer haar "ding".
Eerdere vragen daarover gaven al aan om de dierenarts te vragen voor een pilletje zodat ze makkelijker kan reizen.
Maar ja.... is dat wel wijs.
Nederland is ons wat te klein, we willen graag een camping aan zee, maar wel een warme zee...en dat lukt nu dus niet.

Ik zoek me dus rot.
Een camping in Nederland aan zee, mooie beschutte plekken, of toch verder, Frankrijk, Bretagne..?
Of toch maar de middellandse zee. ( te ver)

Wat zouden jullie doen....?
En weten jullie een camping hier of daar waar een ouder blaffie kan kamperen.. ( Ze laat wel eens per ongeluk iets vallen weet je..)
Dat wordt perfect in de gaten gehouden, niemand zal daar iets van merken, maar toch.. het is lastig.
Afgelopen jaar hadden we een mini boerencamping en een plek van 300 m2
Daar liep ze los.... kwam de plek niet meer af, dat was te ver, ideaal dus voor haar.
Maar wij willen ook wat...
HELP wie weet nog zo'n plekkie, in Nederland of Frankrijk ( binnen een dag te rijden) en in een leuke omgeving/aan het strand, waar voor ons ook wat te vinden is.
Ik zoek me rot, zwaar in dubio.
Trek me over de brug a.u.b.

Greetz
Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Stigter
Berichten: 1132
Lid geworden op: ma 18 nov 2013 23:45
Locatie: Midden Nederland

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Stigter » zo 15 nov 2015 22:49

Blaffie zal graag in het Belgische zand liggen boulevard en strand is heel dichtbij en het Belgische bier zal je wel bevallen zwaaien.gif dus even terug naar Blaffie vanaf het strand of de boulevard is goed te doen.
Buitenland en toch "dichtbij" hebben wij ook eens gedaan met onze oude hond.

Ook nog voor weinig midden in de duinen ga er zeker nog eens naar toe, als het weer goed is deze zomer. De camping is basic maar dat maakt gelet op de mogelijkheden in de omgeving ons niets uit je slaapt er alleen maar. http://www.zeepark.be/index.php/nl
Groet Arnold

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Trina » zo 15 nov 2015 23:00

Ik ken het probleem en ik weet ook hoe je met handen en voeten gevonden bent aan een oude hond.
Dat is lastig maar hoort bij het (honden)leven.
Geef Blaffie de kans op deze laatste tijd prettig door te komen.
Verre reizen zou ik haar niet meer aandoen.
In Nederland zijn toch heel veel prachtige campings?
Zeeland misschien? Bij een stuk "losloopvoorhonden"strand?

Gebruikersavatar
Dutchdrummer
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 27 okt 2005 14:03
Locatie: NBr NL

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Dutchdrummer » zo 15 nov 2015 23:09

De enige belemmering die ik zou hebben bij onze hond is dat ie niet meer lang in de auto zou willen zitten.
Maar voor de rest: op elke camping voelt ie zich thuis, en vindt ie het prettig.

En aan de andere kant: ook in Nederland, België en Luxemburg (maar dan helaas zonder zee en strand) vind je mooie campings waar het voor de hond goed toeven is. Als je het voor je hond over hebt om z'n laatste vakantie minder ver te gaan: doen! thumbup.gif
Don't count the days.
Make the days count.

Afbeelding

karinjanette

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door karinjanette » ma 16 nov 2015 00:49

Hetzelfde probleem gehad. Uiteindelijk besloten blaffie niet mee te nemen en met een super oppas in ons huis achter te laten. Toch gingen we niet lekker op vakantie. Elke dag bellen hoe het ging.eerst waren er nog optimistische berichten. Aan het begin van de derde week bericht dat het slecht met haar ging. Direct afgebroken,maar vanuit Italie toch twee dagen reizen. We hebben nog een dag met haar doorgebracht en toen in laten slapen. Ze was op. Maar eerlijk gezegd....we hebben flink last gehad van wroeging.was die vakantie nu zo belangrijk? Blaffie heeft het bij de oppas heel goed gehad,zal meer ons gevoel zijn dat we haar de laatste weken in de steek hebben gelaten. Misschien trekt dit verhaal je over de brug om toch voor het belang van de hond te kiezen en niet te ver te reizen. Gaat er iets mis dan is het in ieder geval niet jouw "schuld"

Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door JPGeetje » ma 16 nov 2015 08:56

Ik herken je probleem Chris.
Wij zitten al enkele jaren voor hetzelfde dilemma.
Onze Kayleigh is inmiddels 15 jaar oud en hoewel ze fysiek nog redelijk goed mee kan zijn de jaren voor haar ook gaan tellen.
Ze hoort bijna niets meer en het zicht is ook slecht. Haar neus is nu haar voornaamste voeling met haar omgeving.
Wij hebben het de laatste jaren opgelost door een goede vriendin die een echte dierenliefhebster is en onze hond goed kent, in huis te halen als wij op vakantie gaan.
Een hond die slecht ziet en hoort is het liefst op vertrouwd terrein en dus het liefst thuis.
Zo zullen we het komend jaar ook doen mits Kayleigh gezond blijft. Als we denken dat het eind voor haar in zicht is, dan blijven we thuis om bij haar te zijn.
Kayleigh heeft niet zoveel moeite met onze afwezigheid; het soort is nogal op zichzelf zal ik maar zeggen.
Wellicht dat jij ook iemand in je kennissenkring hebt die het leuk vindt om enkele weken in jouw huis bij jullie hondje te blijven.
Ik zou in ieder geval niet te ver weg gaan want je wilt er toch bij zijn als je trouwste vriend je voor eeuwig gaat verlaten. :(
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

rbos

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door rbos » ma 16 nov 2015 10:00

Chris schreef:Wat moet ik nou toch.

Wij hebben een hond... een oude hond... een oude hond met kwaaltjes.
Nu willen wij graag naar het buitenland, de middellandse zee ofzo..
Maar... blaffie "trekt" dat niet meer.
Autorijden is niet meer haar "ding".
Eerdere vragen daarover gaven al aan om de dierenarts te vragen voor een pilletje zodat ze makkelijker kan reizen.
Maar ja.... is dat wel wijs.
Ik zal het je hard zeggen:
Of je kiest keihard voor jezelf en je laat je hond inslapen en gaat lekker met vakantie of je kiest voor je hond en geeft je hond het beste wat je voor hem/haar kan doen. Dat zou voor mij thuis blijven betekenen. Daarna ga ik met een heel goed gevoel op vakantie.

Gebruikersavatar
Davendre
Berichten: 2333
Lid geworden op: vr 14 jan 2011 22:33

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Davendre » ma 16 nov 2015 10:19

Zelf hebben wij de honden altijd meegenomen op vakantie. Eerst nog naar Italië, maar hoe ouder ze werden, hoe dichterbij we kwamen.

Laatste jaren In Nederland. Daar hadden ze het prima naar de zin en hierdoor de baasjes ook. Wij namen altijd een karretje mee (soort van bolderkar) waar ze in konden liggen. Op die manier liep ik de camping af en buiten de camping liet ik haar de behoefte doen. Langere wandelingen ging de kar ook mee. Tussendoor kwam ze er even uit om stukje te lopen en daarna vrijwillig weer de kar in.

Helaas is de laatste hond (Tess) in september op bijna 15 jarige leeftijd overleden. Volgend jaar wordt het weer Italië, maar zal nog vaak terugdenken aan onze vakantie's in Nederland..
Hyundai Tucson N-Line PHEV
Hobby 455uf Excellent

Scharrelkip
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 11 nov 2015 21:40

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Scharrelkip » ma 16 nov 2015 14:04

Ik snap je dilemma, maar toch...wat maakt het nu uit op een mensenleven, om één of twee vakanties aan te passen aan de oudere hond.
Als ze er straks niet meer is kan je weer doen wat je wilt.

Onze hond raakt ook al wat op leeftijd. Wij wandelen graag, en vaak hoog in de bergen. Onze hond gaat altijd mee de bergen in.
Normaal gesproken ben ik deze periode al druk bezig met de vakantieplanning van volgend jaar zomer. Nu laat ik het afhangen van de toestand van Sjors, of hij nog mee kan zo ver en hoog. Zo niet, dan passen wij onze vakantie aan. Dat heef hij wel verdiend na al die trouwe jaren.

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Kingpin1966 » ma 16 nov 2015 14:54

Zo als ik in een eerder topic hierover al geschreven heb, ga in gesprek met je dierenarts.
Niet alleen of het verstandig is om Blaffie te "verdoven" voor een lange reis, maar ook of het überhaupt nog verstandig is om met de hond een dergelijke "onderneming" aan te gaan.
Misschien is zelfs een vakantie in eigen land al te veel inspanning, ze zal immers toch de auto in moeten.
De dierenarts heeft de beste kijk op de fysieke gesteldheid van je hond en kan je ook vertellen wat het verstandigste is in deze.

Zoals ik al eerder schreef, je bent echt de eerste niet die met een dergelijk dilemma bij hem komt.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

JaapB

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door JaapB » ma 16 nov 2015 15:52

Hee Chris,
Zoals zovelen hier op het forum zitten wij zoals je weet met hetzelfde euvel.
Echter met dit verschil dat die oude ruwhaar teckel van ons 23 uur per dag slaapt.
Maar zwaar diabetisch, doof, half verlamt, heeft ze het (als ze wakker is) echt nog naar d'r zin.
Maar te slecht of teveel gebruiksaanwijzing voor een oppas.
Dus vliegvakanties even niet.
Autorijden is geen probleem.
En ja, overlijdt ze in Spanje, dan begraven we haar daar.
Ligt ze lekker in d'r geliefde zonnetje.

Belgische kust of Bretange is te doen, daar moet toch wel wat te vinden zijn.
En wat het weer betreft, daar moet je geluk mee hebben.
Als het een prachtige zomer is, kan je in NL blijven.

koning

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door koning » ma 16 nov 2015 16:26

Zet je eigen belang opzij en kies voor de hond, er komen nog vakanties genoeg.

Henny
Berichten: 1398
Lid geworden op: do 30 okt 2008 11:38

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Henny » ma 16 nov 2015 16:52

Camping Les Erables in Haute Escalles is een fine zeer eenvoudige camping maar met een prachtig wijds uitzicht op de witte kliffen van Dover. Net zuid van Calais. In 5 min ( met de auto) op het strand waar veel ruimte is en waar je ver of dichtbij de P kunt gaan lopen.

Tja, je moet het treffen met het weer maar met een oude hond kun je beter koel weer hebben dan zinderende hitte.

Het is op 300 km vanaf Breda.

Er zijn meerdere campings langs die kust hoor. Ook mooie routes om te gaan rijden. Bij Chez Nicole in Wissant heerlijk mosselen eten!!! Ook daar een zeer breed strand, ook in Wissant een camping maar geen uitzicht op zee.
Boulogne sur Mer ook mooi om eens naar toe te rijden , een zeer mooie route over de kustweg.

Ga je naar Les Erables vraag dan een plaats aan de bomenrand, minder uitzicht op zee maar je hebt daar plaatsen met heggen voor je alleen.

Sterkte !! P.S. IK...zou de hond nooit achter laten en zonder haar/hem op vakantie gaan........wij zijn echt blij dat we de vorige hond nog mee hebben genomen ook al liep ze al slecht....we gingen gewoon dikwijls zitten ergens waar het mooi was , stoeltjes mee, picknickmand gevuld en genieten van het uitzicht en de hond op een dekentje naast ons en ja.....ik mis haar nog steeds ook al is het 4 jaar geeden en hebben we inmiddels een andere hond......
Avento 420 / XC70....

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door PD » ma 16 nov 2015 17:35

Ik zal hier wel compleet uit de toon vallen met mijn mening en loop dan ook het risico compleet niet begrepen te worden met een mogelijke cyberaanval tot gevolg :lol: maar….

Wij zouden ons echt niet van ons vakantieplezier laten weerhouden door een oude en gebrekkige hond en wij kiezen dan ook echt voor onszelf. Wachten tot een periode erna gaan we echt niet doen want wie garandeert mij dat die voor ons nog komt… Uitspraken als “onze tijd komt nog wel” heb ik eerder jammerlijk verkeerd zien aflopen :( Zo was mijn vader 3 maanden na de diagnose kanker al begraven op 60-jarige leeftijd boos.gif

Toen wij veelvuldiger gingen kamperen en onze honden (2 Dobermann’s) niet meer konden (lees: wilden) geven wat ze nodig hadden, hebben wij ze herplaatst, ook in het belang van de honden zelf al werd dit laatste door onze omgeving niet begrepen :( Toch hebben wij na de herplaatsing nog veelvuldig contact met de nieuwe baasjes gehad en hebben we één van beide honden nog jarenlang financieel ondersteund.

Je moet in dit land blijkbaar wel andermans keuzes respecteren maar jouw keuze gerespecteerd krijgen is vrijwel onmogelijk….. Vreemd toch scratch.gif

Elke vergelijking tussen honden en kinderen gaat voor ons compleet mank, want honden zijn geen kinderen………. Om op voorhand van een eventuele discussie maar eens wat te noemen knipoog.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
troapel
Berichten: 3466
Lid geworden op: di 25 aug 2015 14:16
Locatie: Gem. Hoogeveen

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door troapel » ma 16 nov 2015 18:29

Ik ben het met je eens PD! Ik heb zelf (gelukkig) geen hond en ben ook geen hondenmens. Mijn vader heeft wel een hond en die gaat ook altijd braaf mee op vakantie. Leuk hoor een hond, maar niet voor mij. ;)
Lynk & Co 01 (2022) + Caravelair Artica 542 (2023)

JaapB

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door JaapB » ma 16 nov 2015 18:38

RE.gif thumbup.gif thumbup.gif
Je moet eens weten wat wij over ons heen kregen toen we aan familie endergelijke zeiden:
"dan begraven we haar toch in Spanje".
Dat mag niet.
Dat kan je niet maken.
Ach god.
Enz enz.
Joh, zoek het uit. We hebben 15 jaar goed voor d'r gezorgd.
Trouwens voor al onze beesten.
Wij vinden, (een ander denkt daar anders over), maar wij denken dat er altijd wel iets is om je vakantie tegen te houden. We hebben een gezin van 14, kinderen plus aanhang en kleinkinderen.
Er is er altijd wel één jarig, examen, zwemdiploma, enz.
Mijn moeder is 95, dus ook alledag.
Je bent binnen een dag terug als het moet.

Gebruikersavatar
Trina
Beheerder
Berichten: 12780
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 11:31
Locatie: Drenthelaand.

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Trina » ma 16 nov 2015 18:48

PD, je wilt geen discussie, daarom doe ik het maar zo: boos.gif

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door PD » ma 16 nov 2015 18:51

RE.gif
Een discussie vind ik prima, maar ik reken er wel op dat ook onze keuze gerespecteerd wordt thumbup.gif Dat betekent vanzelfsprekend niet dat iedereen het met me eens hoeft te zijn knipoog.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Davendre
Berichten: 2333
Lid geworden op: vr 14 jan 2011 22:33

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Davendre » ma 16 nov 2015 19:09

Dat is het mooie van een discussie.
Hyundai Tucson N-Line PHEV
Hobby 455uf Excellent

Gebruikersavatar
Camino
Berichten: 72
Lid geworden op: za 31 okt 2015 23:05
Locatie: Eindhoven

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Camino » ma 16 nov 2015 19:13

Dit is zooo persoonlijk. Uw mening wordt denk ik wel gerespecteerd maar aan de andere kant vraagt u wel om een mening door de kop "in dubio".
Zelf houden wij ook altijd voor wat betreft onze keuze veel rekening met onze twee honden. We gaan nooit naar echt "hete" landen of ver buiten het hoogseizoen. We zoeken altijd schaduwrijke plaatsen of spannen een doekluifel om schaduw te creëren. Water in de buurt om een paar keer per dag af te koelen en we laten de honden nooit alleen achter in de caravan. Er zijn genoeg mensen die zouden zeggen: je bent gek maar dat is nu eenmaal onze keuze en gelukkig mogen wij in dit land allemaal onze eigen keuze maken.
Niet boos worden op mensen die er een andere mening op nahouden dus.
In uw geval zou ik me ten zeerste afvragen of je de hond nog echt wel een plezier doet door hem/haar mee te nemen. Een kennel is ook geen goede keuze bij een gebrekkige oude hond. Dus.....of een goede oppas of toch maar een keer overslaan. Denk je dat het nog wel gaat zoek dan een camping in de buurt. Hitte is "killing" voor een oude of zieke hond.
Swift Toscane 460-Dorema voortent-Caravantrekker Volvo V50 2.4 benzine aut.

Wim Verso
Berichten: 6505
Lid geworden op: do 4 sep 2008 20:55
Locatie: Anna Paulowna

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Wim Verso » ma 16 nov 2015 19:22

Trina schreef:PD, je wilt geen discussie, daarom doe ik het maar zo: boos.gif

thumbup.gif thumbup.gif
Caravan, Beyerland Sprinter 450 EB.

Toyota Corolla Verso 1.8.

blefke
Berichten: 4592
Lid geworden op: zo 14 aug 2011 13:15

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door blefke » ma 16 nov 2015 20:02

troapel schreef:Ik ben het met je eens PD! Ik heb zelf (gelukkig) geen hond en ben ook geen hondenmens. Mijn vader heeft wel een hond en die gaat ook altijd braaf mee op vakantie. Leuk hoor een hond, maar niet voor mij. ;)
scratch.gif scratch.gif
Dat Hans dit schrijft kan ik snappen en ook begrip voor hebben.
Hij en zijn familie hebben een Hond(en) gehad, dus weten ook hoe dat emotioneel aanvoelt.
Als je zelf geen hond hebt, wel veel te gemakkelijk om deze reactie van jou te geven.
Je weet zelf niet hoe het voelt, om een hond oud te zien worden en daarmee om te gaan.
Hoe kun je het er dan mee eens zijn weenie.gif

Mijn honden gaan ook altijd mee op vakantie.
vorig jaar 1 hond een week voordat we zouden vertrekken moet laten inslapen.
Achteraf ben ik er wel blij mee, want in het buitenland is dit toch net effe anders……
We wisten dat indy niet het eeuwige leven zou hebben, maar ook wij zouden hier niet voor zijn thuis gebleven.

Ik heb wel speciaal voor de hondjes een airco aangeschaft, zodat het in de caravan een stuk koeler en beter vertoeven…
Overigens voor wat het waard is, maar geeft mij een beter gevoel weenie.gif

Gebruikersavatar
troapel
Berichten: 3466
Lid geworden op: di 25 aug 2015 14:16
Locatie: Gem. Hoogeveen

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door troapel » ma 16 nov 2015 20:57

Dus omdat ik geen hond heb mag ik het niet eens zijn met PD? Mijn vader heeft een hond en daarom ik dus eigenlijk ook half.

Zijn hond hiervoor is helaas vroegtijdig overleden tijdens een operatie. Dat vind ik nog steeds heel erg, (Ik heb zelfs nog een foto van haar op mn bureau staan), maar toch heb ik dan geen 'gevoel' voor een hond?

Ga niet zeggen dat ik niet weet wat het is! Ik kan me alleen wel vinden in de denkwijze van PD. Mag dat?
Lynk & Co 01 (2022) + Caravelair Artica 542 (2023)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Daphne » ma 16 nov 2015 21:04

Pfff wat een zware discussie.......edit: onderwerp.......

Wij passen onze vakanties sowieso aan de hond aan. Dat ze mee gaat is een vast gegeven, en de manier hoe wij onze vakanties doorbrengen is daarop aangepast. Mocht haar iets tijdens een vakantie overkomen, dan zal haar laatste rustplek daar zijn waar we ons bevinden. Wat ik me heb voorgenomen na het overlijden van onze vorige hond, is dat in geval van ziekte en bijbehorende problemen, ik/wij niet te lang wachten met het beoordelen van de kwaliteit van leven van onze hond en de daarbij behorende zeer zware beslissing :( . Toen het op het laatst met ups and downs ging, dacht ik bij elke week dat het goed ging, het kan nog, ze wil nog door. Achteraf naar de situatie kijkend besef ik dat ik de hond voor mezelf in leven hield, mezelf voorhoudend de hond tot het laatst een goed leven te gunnen en de angst de beslissing te snel te nemen. Daar zou ik nu kritischer naar kijken. Het moeten thuisblijven voor een zieke oude hond zou voor mij wel een sterke hint zijn dat het op is. Als je deze beslissing ook zou nemen als er geen vakantie in het zicht was, dan zie ik dat niet, als er wel een vakantie in het vooruitzicht was, als keihard voor jezelf kiezen. En mocht je het zelf verkeerd beoordelen, dan zal een goede dierenarts jou daarop wijzen en een verzoek tot euthanasie niet inwilligen.

Maar zover is het vast nog niet met Blaffie van Chris. (is dat z'n naam of een bijnaam? scratch.gif ) en je hebt nog meer dan een half jaar. Zoals al door anderen is aangegeven is niet te ver gaan misschien wel de beste optie. En als je de "eis" camping aan zee laat vallen, vergroot je de keuze in leuke geschikte campings. Misschien kun je een camping aan een meertje nemen, dan heb je ook het strand idee en meer mogelijkheden om het dichterbij huis te zoeken.

En het advies van Kingpin zou ik zeker opvolgen, praat met de dierenarts hierover. Die geeft advies op maat en niet zoals wij uit eigen ervaring of zienswijze. Wellicht is het probleem niet zo groot als je nu denkt. Sterkte met overwegen.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Zwaar in dubio..

Bericht door Chris » ma 16 nov 2015 22:25

Allemachtig....

Wat heb ik aangeslingerd... Blaffie gaat mee, dat is zeker.
Maar ga ik ver of niet..
Alle aangedragen suggestie's lees ik nog eens aandachtig door hoor.
Maar, ze is wel krakkemikkeg, maar die wagens rijden vaak het langst.
Dus.. een enkele reis dierenarts zeker nog niet, wie weet "doet" ze het nog 3 jaar.
Naar een oppas is dus juist niet meer mogelijk, door haar suiker drinkt ze heel veel en plast dus ook vaak.
Wij weten dat en letten daarop.
Nou ja... ik ga jullie reactie's en campingadviezen nog eens goed doornemen..

Greetz
Chris
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”