Temperatuur

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Plaats reactie
Bvanleeuwen

Temperatuur

Bericht door Bvanleeuwen » do 27 jun 2013 11:20

Vroeger gingen wij altijd naar een camping in Italie, Camping Darna, in Porlezza, altijd met veel plezier heen gegaan, alleen ik ben nu ouder geworden, ik kan niet echt zo erg tegen de warmte daar, meestal 35 graden, ben al een paar keer onderuit gegaan, als iemand daar voor soms ook nog tips heeft, zijn zeer welkom :), kippen soepjes uit zak drinken deed ik altijd, en veel weer water.

Nu reden wij altijd via de Godhart tunnel, en voor de mensen die dat vaker gedaan hebben, als je vanuit basel door de godhart gaan, het eerste tankstation aan de kant van Italie stopte wij altijd, nu kan ik mijn herinneren dat het daar lekker is, volgens mij pa is het geen verschil tussen daar en Porlezza, dat aan het meer van Lugano licht, in Italie. Weten jullie toevallig wie nu gelijk heeft? Mijn pa die zegt dat het niet verschilt, of ik die zeg dat het wel anders is. scratch.gif

Bvanleeuwen

Re: Temperatuur

Bericht door Bvanleeuwen » do 27 jun 2013 20:29

Nou had ik daar nog een camping gevonden in de buurt, dus ik hoopte dat er mensen waren die er in de buurt waren geweest, zal eens op die website kijken :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”