camping direct langs een rivier met een hekje ?

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Hobby Max

Re: camping direct langs een rivier met een hekje ?

Bericht door Hobby Max » za 4 jan 2014 13:34

Jan van Vijven schreef:Toen wij klein waren kregen we als we buiten op de luiken aan het spelen waren een tuigje om met een stukje touw ergens aan vast gemaakt, kon je niet overboord vallen
Toen onze kinderen klein waren (tweeling) en net konden lopen, kwam je soms handen te kort tijdens wandelen. Ze liepen dan alleen aan tuigje en vonden dat geweldig. Ik zou ze niet aan zo'n tuigje laten spelen.

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: camping direct langs een rivier met een hekje ?

Bericht door Kingpin1966 » za 4 jan 2014 13:43

Jan van Vijven schreef:Toen wij klein waren kregen we als we buiten op de luiken aan het spelen waren een tuigje om met een stukje touw ergens aan vast gemaakt, kon je niet overboord vallen.
Dat zie ik soms nog wel op binnenvaartschepen als men kinderen aan boord heeft die het box-stadium ontgroeid zijn.

Ik denk ook niet dat er veel campings zullen zijn met een afscherming tussen het water en de camping.
Hooguit een waarschuwing in de kampregels, voor zover men die heeft, om kinderen niet in de buurt van het water te laten spelen.
Men gaat toch veelal uit van eigen verantwoording.
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

Gebruikersavatar
geitewolletje
Berichten: 71
Lid geworden op: do 24 okt 2013 09:46

Re: camping direct langs een rivier met een hekje ?

Bericht door geitewolletje » za 4 jan 2014 19:00

Ik vind dus persoonlijk het tuigje ook niet zielig hoor, ik werd er dus op aangesproken dat ik mijn zoontje zo aan mij had "vastgeketend" Ik zou mijn kind ook niet lang onbeheerd durven laten spelen in het tuigje want je zou niet willen dat ze er mee in de problemen komen, maar meer als extra zekerheid dat als je even de andere kant uit kijkt ze niet dan in de rivier zouden liggen.

Helaas weet ik uit mijn kennissenkring van vroeger dat zo'n ongelukje dus echt sneller is dan je lief is. Zij hadden een tuin met hekje en daarachter een vijver.. ze dachten dat het jochie het hekje niet open kon krijgen, was amper alleen in de tuin en heeft dus helaas wel het hekje weten open te krijgen.. zeer verdrietige situatie, dus wees alsjeblieft voorzichtig, zeer zeker in de buurt van water!!
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”