Camping Wies-Neu in Dillingen

Plaats reactie
charlo1981

Camping Wies-Neu in Dillingen

Bericht door charlo1981 » vr 16 apr 2010 07:12

wij gaan jaarlijks naar camping Wies-Neu in Dillingen, vlak op de grens tussen Duitsland en Luxemburg aan de rivier Sûre... link naar de website van de camping:
http://www.camping-wies-neu.lu/

hieronder een artikel dat ik van een andere website heb

Dillingen
Dillingen ligt aan de grote weg tussen Diekirch en Echternach. Dillingen is een typisch Luxemburgs dorpje: klein en gezellig. Dillingen ligt aan de rivier de Sûre. Deze rivier geeft de grens aan tussen Luxemburg en Duitsland. Deze landen worden verbonden met een fraaie oude brug. In de Sûre kan men kanoën, vissen en zwemmen.

Dillingen ligt in het natuurgebied dat Petite Suisse, Klein Zwitserland, wordt genoemd. Dillingen ligt in een dal: aan beide zijden van het dorp liggen prachtige beboste hellingen. In heel Klein Zwitserland zijn veel wandel en fietsroutes te vinden die voeren langs rotspartijen, watervallen en door rijk beboste gebieden.

Het dorp zelf straalt gezelligheid uit. Het heeft een kleine honderdvijftig inwoners en beschikt over een vijftal campings, een hotel, een bungalowpark, en een tweetal restaurants.
’s Zomers is het er goed toeven met veel Nederlandse en Belgische toeristen.


wij zijn er dus aan verkocht ;-)

grtz

Gilbert

Re: Camping Wies-Neu in Dillingen

Bericht door Gilbert » vr 16 apr 2010 08:02

Ruikt dit niet naar reclame?

charlo1981

Re: Camping Wies-Neu in Dillingen

Bericht door charlo1981 » vr 16 apr 2010 16:36

Reklame ???

ik heb er echt geen baat bij om reklame te maken... ik ben geen campinghouder of dergelijke, het is ook in de verste verte geen familie of vriend van me.

ik dacht dat dit de plek was om campings en vakantiebestemmingen te posten, en dan heb ik van een externe website wat informatie afgehaald om de omgeving te schetsen...

@moderator, als je vind dat dit reklame is verwijder dan de topic maar

grtz

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Camping Wies-Neu in Dillingen

Bericht door Leentje » vr 16 apr 2010 17:53

Dank voor de tip, is mooi voor een weekendje weg!
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
Stoekie
Erelid
Berichten: 4872
Lid geworden op: za 11 feb 2006 11:17
Locatie: Noord-Limburg

Re: Camping Wies-Neu in Dillingen

Bericht door Stoekie » vr 16 apr 2010 21:29

Gilbert schreef:Ruikt dit niet naar reclame?
charlo1981 schreef:@moderator, als je vind dat dit reklame is verwijder dan de topic maar
Meestal wordt er naar camping-ervaringen gevráágd als men hier een draadje start maar zélf vertellen over een camping die je goed bevallen is mag gerust hoor thumbup.gif
Er is zelfs eens door een mede-forummer geopperd om een (sub)forum te maken met campingervaringen maar we vonden het forum daarvoor te klein om dan een objectieve mening te krijgen........ en mede omdat er al diverse site's (Campingmening, Zoover, e.d.) zijn met de nodige campingervaringen.
Je positieve mening hier delen met andere forummers is m.i. dus geen probleem
Thuis heb ík de broek aan....... Alleen bepaalt mijn vrouw wélke

Plaats reactie

Terug naar “Luxemburg”