Waar gaan jullie deze zomer heen?

eurotrotter
Berichten: 6218
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door eurotrotter » di 30 jan 2018 11:01

Hans 555 schreef:
sicky schreef:Deze zomer weer lekker naar Blanes in Spanje . Op de heenweg stopovernachting op camping lac du champo in Saint donat sur l herbasse .
Op de terugweg rijden we dit jaar niet Lyon / dyon maar via limoges en stoppen we om een bezoek te brengen bij oradour sur glane .We verblijven dan op camping des allouettes .
En vanaf daar in twee dagen naar huis toe . Iemand die nog een mooie overnachtingscamping kan aanraden ?
Des Allouettes is een kleine camping met mega grote plaatsen. In 2014 nieuw sanitair. Wel een ietwat te klein zwembad. Ja, Oradour iets om nooit te vergeten.
Klopt ja, de plaatsen zijn opvallend groot,+ 200 m³
Verder heerlijk rustig gelegen,t dorp Cognac stelt niks voor.
Brood kun je bij de campingbaas bestellen,die dat als een volleerde bakker bij je caravan aflevert thumbup.gif
Dat zwembad is niet groot,maar te klein vind ik t ook niet mrgreen.gif t ligt er maar net aan met hoeveel je er tegelijk in gaat.

Oradour sur Glâne moet je een keer gezien hebben, superlatieven zols indrukwekkend of onvergetelijk schieten te kort.
Verbijsterend is een betere term om het in één woord samen te vatten.( als je beseft wat mensen elkaar aan kunnen doen)
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23431
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door PD » di 30 jan 2018 18:11

eurotrotter schreef:RE.gif

Camping des Alouettes in Cognac la forêt ?????
In combinatie met Dun Le Palestel thumbup.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23431
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door PD » di 30 jan 2018 18:12

Re di Coppi schreef:
PremiumDiscovery schreef: In april hebben we al een paar weekends vastliggen, waaronder een lang wijnweekend in het Nahetal (D) en het Voorjaarsweekend
In het Nahetal hebben ze heerlijke wijnen, waaronder de paarse ganz thumbup.gif
Deze omgeving heeft een miniklimaat door de heuvels met relatief veel zon, juiste samenstelling van de grond, luchtkwaliteit mbt vocht etcetc. Kortom heerlijk proeven al die wijnen en zeker een eiswijn.
Blauer Spatburgunder, BLauer Portugieser, Dornfelder...........
We hebben een 4-daags wijnproeverij weekend geboekt op een camping die we bij BAX in Bergeijk hebben leren kennen; we laten ons verrassen blij.gif
Wat we ons wijs hebben laten maken: met alle toppers van de regio mrgreen.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Sytske01
Berichten: 365
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 19:51
Locatie: Friesland

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Sytske01 » di 30 jan 2018 18:21

Geboekt op camping Cala Gogo in Spanje 1e twee weken van mei. Voor het eerst in het voorseizoen weg. Om de pensionering van mijn man te vieren, komen de kinderen en 1 kleinkind per vliegtuig voor 9 dagen. Leuk zo te boeken, met de prijzen van het laagseizoen blij.gif
Op de terugweg nog Pinksterweekend meepakken op de Kleine Wolf te Ommen met vriendengroep.

Gebruikersavatar
AGO
Berichten: 36
Lid geworden op: za 7 jan 2017 23:36
Locatie: Bierbeek

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door AGO » di 30 jan 2018 19:41

Wij beginnen met een voorjaarsplaats in Cadzand ( 31-03 tot 06/07). Misschien lukt het vroeger nog wel om ergens een weekendje mee te pikken ... :lol:
In de zomer zijn we te vinden van 23juli tot 2 augustus in Kroatie CampingIn park Umag. We gaan er naartoe met een overnachting in Duitsland en een overnachting in Oostenrijk, terugkomen ook met een overnachting in Oostenrijk en Duitsland.
Hopelijk volgen er dan in het naseizoen nog een paar weekendjes Moezel en belgische ardennen.
Volvo XC60 T6 recharge en Knaus Sport 500KD

Frankman
Berichten: 113
Lid geworden op: do 23 mar 2017 19:54

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Frankman » di 30 jan 2018 20:02

Wij gaan in jullie voor 3 weken naar camping Playa montroig in Spanje. Verder gaan we nog enkele weekenden op pad met bestemming nog onbekend.
Hobby 545 KMF uit 2018. Unico Verona, Reich easydriver pro 1.8 mover met Reich Mobility Power Pack, Truma Aventa comfort dakairco.
Volvo XC90 T8

Re di Coppi
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 19 sep 2013 09:47

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Re di Coppi » di 30 jan 2018 20:45

PremiumDiscovery schreef:
Re di Coppi schreef:
PremiumDiscovery schreef: In april hebben we al een paar weekends vastliggen, waaronder een lang wijnweekend in het Nahetal (D) en het Voorjaarsweekend
In het Nahetal hebben ze heerlijke wijnen, waaronder de paarse ganz thumbup.gif
Deze omgeving heeft een miniklimaat door de heuvels met relatief veel zon, juiste samenstelling van de grond, luchtkwaliteit mbt vocht etcetc. Kortom heerlijk proeven al die wijnen en zeker een eiswijn.
Blauer Spatburgunder, BLauer Portugieser, Dornfelder...........
We hebben een 4-daags wijnproeverij weekend geboekt op een camping die we bij BAX in Bergeijk hebben leren kennen; we laten ons verrassen blij.gif
Wat we ons wijs hebben laten maken: met alle toppers van de regio mrgreen.gif
Dan is Ganz de top. Om het voor jullie en caravan gerelateerd te houden: Ze hebben een LaRo voor de wijngaarden. Een dubbelasser Knaus met een X5 ervoor. En uiteraard de wijn niet te vergeten. Guldens accepteren ze niet alhoewel het in het dorp Guldental is. mrgreen.gif
V60, Fendt Saphir 510 TFK

Kasper

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Kasper » do 22 feb 2018 14:01

We hebben de niet-uitgevoerde geplande route van 2017 uit de kast getrokken en hopen het dit jaar wel te volbrengen. mrgreen.gif
Nieuw in de route is de San Bernardino pas, althans als hij open is, anders wordt het de tunnel.
Bijlagen
2017-12-10.png

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18926
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Hobby Linka » do 22 feb 2018 19:28

Deze zomer blijven we in Nederland. Net als in 2016 weer een plekkie in Beekbergen. Door omstandigheden moeten ik (wij) in augustus / september direct beschikbaar kunnen zijn.

En ook vanuit Beekbergen kan ik voor de baas heel Nederland bereiken, dat is in 2016 al gebleken. Alleen moet ik dan wel de auto buiten de slagboom zetten. :oops: Anders moet ik gewoon tot 07:00 uur wachten.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36091
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Chris » do 22 feb 2018 19:36

RE.gif

Geen Amfora dit jaar dus Andre??
Kan je geen bakkie komen doen, wij zitten weer op Las Palmeras... mrgreen.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

sailor wim
Berichten: 2675
Lid geworden op: di 11 okt 2016 16:41
Locatie: Den Haag

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door sailor wim » do 22 feb 2018 19:46

Hoi.
Vertrek half April voor een rondje Maas Marne Seine Oise Schelde met de boot.
Augustus havenmeester.
September met de Kip naar Saint Valery de monding van de Somme bekijken.
En tussendoor als een maloot sparen voor een nieuwe trekker
Gr Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18282
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door deusjevo » do 22 feb 2018 20:28

deusjevo schreef:Volgens mij mag ik de laatste 3 weken van juli richting Provence of Verdon sturen, kan onderweg ook nog Italië of Spanje worden heb ik begrepen.... scratch.gif
Dat was 2017 en is ook uitgekomen uiteindelijk, heerlijke tijd gehad bij oa Castellane.
Via vaste stek op onze supercamping in de Dordogne weer naar huis gereden.

Dit jaar?
Nog onbekend, Eurocamping in Sant Antoni de Calonge was het bijna geworden maar onze hond mag daar nergens de stranden op dus dat wordt 'm niet.

Nog even puzzelen dus zwaaien.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 36091
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Chris » do 22 feb 2018 20:37

RE.gif
Ik zie... ondanks dat het verboden is... aan de Costa Brava wel de nodige blaffies op het strand...
zo groot strand... je loopt gewoon een kilometertje verder en er is geen mens meer..
Is't nix voor jullie daar??
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

eurotrotter
Berichten: 6218
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door eurotrotter » do 22 feb 2018 20:47

borm147 schreef:We hebben de niet-uitgevoerde geplande route van 2017 uit de kast getrokken en hopen het dit jaar wel te volbrengen. mrgreen.gif
Nieuw in de route is de San Bernardino pas, althans als hij open is, anders wordt het de tunnel.
IK weet niet wanneer je precies gaat,maar tot 31-05 is ie gesperrt.

Bron: https://www.ace.de/reisebuero/reiseinfo ... etter%5D=S
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

eurotrotter
Berichten: 6218
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door eurotrotter » do 22 feb 2018 20:56

Wij weten pas zeker te zeggen waarheen de reis gaat zodra we de straat uitrijden mrgreen.gif mrgreen.gif .
Maar voor 95 % word het Kroatië,en wel Dalmatië.
DE heenreis gaat via Duitsland-Oostenrijk( Regensburg-Graz-Maribor).
Campings boeken we nooit,op de bonnefois,

IK heb nog wel wat vragen over dit land,nooit geweest,althans niet met vakantie,maar die stel ik ter zijner tijd in het Kroatië topic
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
schip1970
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 3 jan 2016 19:52
Locatie: bergen op zoom

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door schip1970 » do 22 feb 2018 21:03

deusjevo schreef:
deusjevo schreef:Volgens mij mag ik de laatste 3 weken van juli richting Provence of Verdon sturen, kan onderweg ook nog Italië of Spanje worden heb ik begrepen.... scratch.gif
Dat was 2017 en is ook uitgekomen uiteindelijk, heerlijke tijd gehad bij oa Castellane.
Via vaste stek op onze supercamping in de Dordogne weer naar huis gereden.

Dit jaar?
Nog onbekend, Eurocamping in Sant Antoni de Calonge was het bijna geworden maar onze hond mag daar nergens de stranden op dus dat wordt 'm niet.

Nog even puzzelen dus zwaaien.gif
wij gaan naar camping Els Prats Village,net voorbij cambrills dus wel iets verder want daar mogen de honden gewoon op t strand, camping heeft een apart honden gedeelte
caravan: Hobby excellent 495 ul
auto: audi a4 avant 2.0tfsi

Fred N
Berichten: 1873
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 07:50
Locatie: Bleiswijk aan de Rotte
Contacteer:

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Fred N » do 22 feb 2018 21:11

Ons caravan seizoen is 2 weken geleden al weer begonnen.
Renesse was de aftrap voor 2018.
Morgen staan wij in Barendrecht op de camping. [coldwithsnow.gif]
In maart 14 dagen in Oostenrijk (Zillertal). ski.gif
April het Voorjaarstreffen in Groesbeek
Voor de zomervakantie daar gaat het hier om.
Wij gaan in Juni in ieder geval deze route volgen een reis van 23 dagen door Oostenrijk, Italië en Zwitserland.
Afbeelding

In september 5 weken, Spanje is het plan.
Tussendoor ook nog de nodige weekenden met als afsluiter van dit seizoen 2 weken Winterberg in Sauerland met de kerst.
Er moet er ook nog gewerkt worden in 2018, maar eens kijken of dat allemaal nog wel past. :lol:

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18282
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door deusjevo » do 22 feb 2018 21:21

RE.gif

Ik kom snel geteld aan minimaal 12 weken haphop.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18282
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door deusjevo » do 22 feb 2018 21:30

Chris schreef:RE.gif
Ik zie... ondanks dat het verboden is... aan de Costa Brava wel de nodige blaffies op het strand...
zo groot strand... je loopt gewoon een kilometertje verder en er is geen mens meer..
Is't nix voor jullie daar??
Ben wel redelijk bekend aan de Costa maar hoogseizoen en honden gaan slecht samen.
Wellicht Rubina Resort http://www.rubinaresort.com in Empuriabrava nog even proberen, heeft een apart hondenstrand vlak naast de camping
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Vadervan3
Berichten: 1050
Lid geworden op: za 3 dec 2016 10:39

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Vadervan3 » do 22 feb 2018 21:33

Hier begint het ook wel weer hard te jeuken hoor. Voor het eerst naar Italië dit jaar. Camping pra delle torri. Moet een immense camping zijn met veel vertier voor de kids. Gaan met 3 gezinnen dus voor de oudere is er ook vertier.

Kasper

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Kasper » do 22 feb 2018 22:09

@eurotrotter, we hebben nog geen datum geprikt, misschien iets later gaan of toch de tunnel nemen. weenie.gif

Gebruikersavatar
Bart-s
Berichten: 68
Lid geworden op: do 7 dec 2017 17:43
Locatie: Regio Oss-Nijmegen

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Bart-s » do 22 feb 2018 22:26

@deusjevo wel super mooie camping eurocamping in sant Antoni d cologne. Wel erg Nederlands.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

thundercat
Berichten: 143
Lid geworden op: za 24 sep 2016 21:56

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door thundercat » ma 26 feb 2018 11:54

3 weken sprookjescamping. Helemaal zin in!
In het voorjaar ook nog een week Ter Spegelt. We gaan het beleven voor het eerst met onze eigen caravan.

Gebruikersavatar
Hans 555
Berichten: 2011
Lid geworden op: di 13 sep 2016 09:42

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Hans 555 » ma 26 feb 2018 12:20

Wij gaan dit jaar naar Kroatië, Dalmatië. Wij zijn al vaker in Kroatië geweest maar nog nooit in Dalmatië. Wij dachten aan de omgeving Zadar of Zaton. Ook wij boeken niets maar, dat is ook niet nodig in juni.
C vak2.gif
Fendt Bianco 515 SG getrokken door een Hyundai Tucson HEV.

Gebruikersavatar
Rene_13
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 21 mei 2017 15:48

Re: Waar gaan jullie deze zomer heen?

Bericht door Rene_13 » ma 26 feb 2018 14:32

eind april 14 dagen naar
Parco Nazionale delle Cinque Terre
Het zal mij benieuwen.
Toen ik klein was, had ik een hut en een trekker
Nu heb ik een caravan en een auto.
thumbup.gif

Plaats reactie

Terug naar “Kamperen en Winterkamperen”