Doorreis camping op weg naar....

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
Poldervrouwtje
Berichten: 836
Lid geworden op: do 23 jan 2014 15:16

Doorreis camping op weg naar....

Bericht door Poldervrouwtje » vr 21 jun 2019 21:47

Ik ga komende zomer naar Noorwegen. We varen vanaf Hirthals naar Kristiansand .

Ik wil de reis er naar toe graag in tweeën delen.

Ik zoek dus een leuke tussenstop. Ik denk zelf ergens rondom hamburg ? Mag ervoor of er voorbij. We hebben geen haast. Ik heb echt de tijd. We varen op donderdag om 1200 uur ofzoiets en ik vertrek dinsdag al.

Ik kom vanaf postcode 8313AX (misschien handig om te vermelden).


Alvast bedankt voor de tip!
Chateau La Car 430 en Ford Mondeo 2.0 TdCi 140 pk.

Henny
Berichten: 1398
Lid geworden op: do 30 okt 2008 11:38

Re: Doorreis camping op weg naar....

Bericht door Henny » vr 21 jun 2019 22:29

Vorig jaar juni die route gereden, wij hebben net na Hamburg op een camping gestaan die pal aan de snelweg lag..... stom.gif Wisten wel dat hij daar lag maar juist passanten kregen een plaats tegen die weg aan......er was een mooi groot meer, camping zag er leuk uit maar die plaatsen...!!!
De andere dag waren wij tegen 16 u in Hirtshals, daar vlakbij op een camping gaan staan en dag erna Hirtshals haven bezocht en de vuurtoren beklommen. Op tijd naar de haven, boot vertrok om 21 u.
Op de terugweg hebben wij op een mooie camping aan zee gestaan, 250 km zuid/oost van Hirtshals, de andere ochtend ( zaterdag) konden we rustig Hamburg passeren en naar huis rijden. ( zuid/west NL)
Fijne tijd in het mooie Noorwegen! thumbup.gif
Avento 420 / XC70....

Stef
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 17 feb 2015 22:13
Contacteer:

Re: Doorreis camping op weg naar....

Bericht door Stef » vr 21 jun 2019 23:42

Wij gebruiken onderweg naar scandinavie de camping der grune jager in Sottrum , net voorbij Bremen
Ingericht voor doortrekkers ( kan aangekoppeld blijven staan ) en hebben zwembad en lekker restaurant en ligt gelijk
langs de snelweg even voorbij Bremen.

Voor de tweede camping gebruiken wij de stadscamping van Aarhus.met mooie grote plekken.

Mvg
Stef kus.gif
Eens een " Scandinavier" , altijd een " Scandinavier"

Poldervrouwtje
Berichten: 836
Lid geworden op: do 23 jan 2014 15:16

Re: Doorreis camping op weg naar....

Bericht door Poldervrouwtje » zo 23 jun 2019 10:18

Hm. Oké. Ik ga eens zien. Ik sta liefst beetje fatsoenlijk en al helemaal niet vlakbij de weg. Dan ga ik liever wat verder weg van de weg af. Ik heb toch de tijd.
Chateau La Car 430 en Ford Mondeo 2.0 TdCi 140 pk.

Stef
Berichten: 1139
Lid geworden op: di 17 feb 2015 22:13
Contacteer:

Re: Doorreis camping op weg naar....

Bericht door Stef » zo 23 jun 2019 10:41

Van de snelweg op de eerste camping der gruhnen Jager in Sottrum heb je geen last .
Iedereen heeft een eigen veldje om aangekoppeld te blijven staan en ze hebben veldjes genoeg.

Mvg
Stef kus.gif
Eens een " Scandinavier" , altijd een " Scandinavier"

Plaats reactie

Terug naar “Routes”