Van Stockholm naar Trondheim ??

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
Sjakie
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 25 jun 2017 20:31

Van Stockholm naar Trondheim ??

Bericht door Sjakie » do 16 mei 2019 22:15

Zijn er Zweden kenners met een goed advies.

Ik wil overmorgen van Stockholm naar Trondheim .
Nu dacht ik zelf langs de kust naar Sundvall en dan recht oversteken naar Trondheim.
Kilometers maakt me niet uit wil gewoon mooie route hebben .
Of is schuin omhoog via Mora een mooiere route.
Hoogtes of passen maakt me ook niet uit. Zit ITBS op.
Hoop op mooi advies .
Tips over route naar Alesund ook welkom
Gr Sjakie

Volvodriver

Re: Van Stockholm naar Trondheim ??

Bericht door Volvodriver » do 16 mei 2019 22:55

Ben je van plan de autoroute naar Sundsvall te nemen of de "echte" smallere kustweg. Dan is dat een mooiere route. Duurt wel aanmerkelijk langer. Van Sundsvall via Ostersund naar Trondheim is een heel makkelijke route zonder noemenswaardige klimmen.

Via Mora is ook geen probleem. Persoonlijk zou ik dat echter niet voor het "mooie" doen. Dan vind ik de route via Sundsvall mooier.
Geen van beide routes zijn moeilijke routes.

Sjakie
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 25 jun 2017 20:31

Re: Van Stockholm naar Trondheim ??

Bericht door Sjakie » vr 17 mei 2019 11:05

RE.gif
Hoi Volvo driver ik was van plan de snelweg te nemen maar zoals ik nu begrijp is het mooier om de smalle te nemen. Dat ga ik dan doen en via Sundsvall naar Trondheim . Thanx

Volvodriver

Re: Van Stockholm naar Trondheim ??

Bericht door Volvodriver » vr 17 mei 2019 11:40

RE.gif
Ik zou je aanraden om dan naar Sundsvall toch eerst de E4 te nemen en dan vanaf Älvsta richting "kustweg" te gaan. Je rijdt met caravan en tot aan Älvsta is dat zeker te doen hoor maar je maakt zeker het dubbele aantal kilometers omdat je in "cirkels" rijdt. Vanaf Älvsta is het relaxter en slechts een beperkt aantal kilometers extra. en dan heb je nog genoeg moois te zien.

Sjakie
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 25 jun 2017 20:31

Re: Van Stockholm naar Trondheim ??

Bericht door Sjakie » ma 20 mei 2019 00:50

RE.gif
Nogmaals dank voor je tip . Hij was top.
Ben nog tot Ostersund gekomen s,avonds . Was wel ff zitten vanaf Stockholm. Maar eindbestemming een dikke 10 . Gelijk aan het meer voor nog geen 20€ alles incl stroom water enz .
Vandaag via Trondheim naar Molde om morgen de Atlantische zeeweg te doen bij het plaatsje Bud .

Volvodriver

Re: Van Stockholm naar Trondheim ??

Bericht door Volvodriver » ma 20 mei 2019 08:36

RE.gif
Graag gedaan. En Östersund is idd ook mooi daar aan het meer.

En leuk dat je terugkoppelt.

Plaats reactie

Terug naar “Routes”