Tips gevraagd voor de route van Innsbruck naar Lago di Lago in Tarzo !

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Theo de Man
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 4 jan 2015 12:22
Locatie: Thuvine

Tips gevraagd voor de route van Innsbruck naar Lago di Lago in Tarzo !

Bericht door Theo de Man » wo 23 jan 2019 16:04

Wie heeft deze route gereden en heeft er nog tips om de route van "Alpencamping Mark in Weer "net voor Innsbruck naar "Camping Lago di lago in Tarzo" te rijden.
Ik vraag dit omdat we met de huidige combinatie die richting nog niet hebben gereden en aangezien we nu op benzine rijden en een d minder krachtige motor hebben in vergelijk met onze oude Jeep Crd is dat wel een nadenk puntje geloof ik..heb niet veel zin in verassingen onderweg, zoals de San Boldopass o.i.d
Sorento 3.3 & Adria Adora 572ut met Fortex Aronde luifel , E&P 6 steuns levelsysteem.
"" keep your friends close but your enemies closer ""

eurotrotter
Berichten: 6221
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Tips gevraagd voor de route van Innsbruck naar Lago di Lago in Tarzo !

Bericht door eurotrotter » wo 23 jan 2019 17:38

DE Brennerpas over,en na de tolpost van Vipiteno( sterzing) de volgende afslag,Bressanone -val Pusteria( brixen Pustertal) eraf.
( door de betaalpost krijg je gelijk een rotonde en die steek je a.h.w. recht over)

Dan volg je de S.S.49 ,via Brunico( bruneck) tot Dobbiaco( Doblach),daar verlaat je deze S.S 49 en neem je de S.S 51 ,die je via Cortina d Ampezzo n aar Ponte nelle Alpi voert,Alwaar je de A 27 neemt richting Venezia en deze A 27 weer verlaat bij Vittorio Veneto Nord.
(M je kunt overigens ook gewoon op de S.S 51 blijven naar Vittorio Veneto

https://www.google.nl/maps/dir/Laghi+di ... .30412!3e0

Deze weg is met iedere caravan combi uitstekend te rijden,de "drukste"stad waar je doorheen komt is Cortina d Ampezzo,waar je wat eenrichtings verkeer hebt ,maar alles staat uitstekend aan gegeven.

Die San Boldo pass moet je vergeten,normaal gesproken kom je daar niet,al je tenminste verstandig bent en je voorbereid op de kaart en niet naar de navigatie luistert die op " kortste weg "staat ingesteld. mrgreen.gif

Als je in Tarzo bent sta je overigens wel vlakbij die San Boldo pass,je zou hem eens met de solo auto kunnen rijden,en hier je ervaringen met ons delen.( hij is wel erg smal hoor ,als je m "rijdt"met google streetvieuw)
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
Theo de Man
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 4 jan 2015 12:22
Locatie: Thuvine

Re: Tips gevraagd voor de route van Innsbruck naar Lago di Lago in Tarzo !

Bericht door Theo de Man » vr 25 jan 2019 10:53

Dank je Eurotrotter voor het meedenken , precies zo had ik hem zelf ook in gedachten dus zal het deze route worden. Heb ooit in Vipiteno bij een vracht bij een bandenboer moeten leveren dus tot daar weet ik het wel awhoea.gif
Sorento 3.3 & Adria Adora 572ut met Fortex Aronde luifel , E&P 6 steuns levelsysteem.
"" keep your friends close but your enemies closer ""

eurotrotter
Berichten: 6221
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Tips gevraagd voor de route van Innsbruck naar Lago di Lago in Tarzo !

Bericht door eurotrotter » vr 25 jan 2019 16:19

RE.gif
De door mij genoemde route is probleemloos te rijden met een caravan,ik heb deze route in het verleden regelmatig met een 18.60 mtr vrachtwagen gereden en overigens ook met mijn eigen caravan.
Wij stonden enkele dagen op camping Corona in Rasun Anterselva( Rasen Anholz)van waaruit wij verschillende dagtochten gemaakt hebben door de Dolomiten.

https://www.campingcard.nl/italie/trent ... es-100595/
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Plaats reactie

Terug naar “Routes”