Camping onderweg in de buurt van Ulm

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
PeterM
Berichten: 9
Lid geworden op: di 14 jun 2016 09:23

Camping onderweg in de buurt van Ulm

Bericht door PeterM » ma 25 jun 2018 10:24

Wij vertrekken eind Juli richting Italie. En eigenlijk zoek ik nog een camping in de buurt van Ulm of iets verder waar we met 2 jonge kinderen (4/5) een dagje kunnen staan. Normaal gesproken pakken wij een overnachtingscamping onderweg, maar nu willen we er graag een dagje blijven staan. Dit maakt het reizen voor de kids wat aangenamer.
Maar omdat we willen blijven staan lijkt het ons wel leuk als er een leuk zwembad of iets anders leuks voor de kinderen is waar we ons lekker een dag mee kunnen vermaken.
Enige puntje (maar dat ligt aan mij) is wel dat ik zelf graag de camping wil kunnen reserveren. Om de een of andere reden vind ik het namelijk niet fijn om op de gok ergens heen te rijden of onderweg van alles af te bellen.
Wie heeft er goede leuke tips??

Onze route ligt nog niet helemaal vast dus mocht je andere opties hebben dan kan ik altijd overwegen om via een andere route te rijden.
We rijden vanaf regio Zwolle met eindebestemming Camping Levico Terme (sud Tirol)

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7894
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Camping onderweg in de buurt van Ulm

Bericht door VIP » ma 25 jun 2018 10:40

Porsche + Tabbert

PeterM
Berichten: 9
Lid geworden op: di 14 jun 2016 09:23

Re: Camping onderweg in de buurt van Ulm

Bericht door PeterM » ma 25 jun 2018 11:54

Deze tpoic had ik al gevonden en ook al wel wat camping nagekeken, maar de meeste campings zijn niet te boeken voor 2 nachten.
Dus ik hoop dat iemand nog goede tips heeft.

Jozef0210
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 6 okt 2014 22:45

Re: Camping onderweg in de buurt van Ulm

Bericht door Jozef0210 » ma 25 jun 2018 21:26

In Oy-Mittelberg camping Wertacherhoff en ook in Pronten juist op de grens is er altijd plaats voor een of twee nachten. Ook in illerthissen, ook Wertach gruntenseecamping . Heb op alle drie al overnacht en ook enkele dagen gebleven. Isneen schone omgeving en rustgevend.

Gebruikersavatar
CNB
Berichten: 585
Lid geworden op: vr 23 aug 2013 15:11

Re: Camping onderweg in de buurt van Ulm

Bericht door CNB » ma 25 jun 2018 22:23

Camping Legoland icm een bezoek aan het park. Zullen de kinderen weten te waarderen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk


workel

Re: Camping onderweg in de buurt van Ulm

Bericht door workel » di 26 jun 2018 12:30

Zijn er genoeg te vinden, http://www.camping-entlang-der-autobahn ... platz.html

Fijne vakantie en goede reis.

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Camping onderweg in de buurt van Ulm

Bericht door PMT » di 26 jun 2018 15:05

Wij staan nu voor 2 nachtjes op camping cristophorus 30km onder Ulm. Hebben vandaag de stad bezocht, maar dat viel tegen. Grote camping waarvan 80% bestaat uit vaste caravans. Mooi sanitair, restaurant gaan we vanavond uitproberen, maar schijnt goed te zijn. 2 meertjes waarvan één zwemmeertje en de andere voor te vissen. Goed bereikbaar vanaf snelweg.
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Plaats reactie

Terug naar “Routes”