Porsche Cayenne met stekker
Re: Porsche Cayenne met stekker
Ik weet dat het je eigen auto is vip .
Maar die regel kwam van de overheid dat het niet mocht , belasting bla bla .
Maar die regel kwam van de overheid dat het niet mocht , belasting bla bla .
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe
Re: Porsche Cayenne met stekker
ik snap dat niet, want het is je eigen stroom en je eigen huis. Ik lees er ook niets over op het web
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: Porsche Cayenne met stekker
Oké duidelijk, ik dacht dat je verschil bedoelde tussen zakelijk en prive.
Porsche + Tabbert
Re: Porsche Cayenne met stekker
Veel rijplezier met de nieuwe Cayenne, VIP ! Je zal de 8 cilinder roffel vast wel een beetje missen.
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 met Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600
Re: Porsche Cayenne met stekker
Klopt is je eigen stroom , maar dat is ook het probleem niet .
Het probleem zou zijn dat je bij een klant gratis zou kunen laden en dit thuis weer terug zou kunnen leveren .
Dat zou belasting technisch niet mogen in nederland.
Of het echt ook allemaal zo is geen idee nooit uitgezocht .
Maar dat was volgens de dealer de reden dat die functie geblokkeerd staat bij vw .
Misschien dat het ondertussen anders is hoor maar kan dit niet nakijken want de idbuzz is weer vervangen voor een diesel machine .
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe
Re: Porsche Cayenne met stekker
Nieuw voor mij, je kunt dus gratis laden bij klanten/ leveranciers? ik ken alleen de palen waar je gewoon moet "betalen net als bij het station bijv.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB
Re: Porsche Cayenne met stekker
Ik had idd veel klanten met een laadpaal die vrij toegankelijk was idd
Maar laten we maar weer ontopic gaan en het over die gave wagen van vip hebben .
BMW X5 3.0 I , met aan de haak een Hobby 560 Kmfe
- mrbullmastiff
- Berichten: 1952
- Lid geworden op: zo 18 aug 2019 23:33
- Locatie: Sluiskil
Re: Porsche Cayenne met stekker
Gefeliciteerd Berry, wat een prachtauto. Veel plezier er mee.
Knaus Sudwind Silver Selection 500EU achter een BMW GT 320D BMW 528i
Re: Porsche Cayenne met stekker
Prachtig exemplaar! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Vergeet niet om af en toe te kijken of de tabbert er nog aanhangt.
Vergeet niet om af en toe te kijken of de tabbert er nog aanhangt.
BMW X5 45e + Adria Adora 673 PK
Re: Porsche Cayenne met stekker
nogmaals proficiat ook namens de baas we gaan hem vast binnenkort keertje zien en horen ( benieuwd of deze ook zo’n gaaf geluid heeft als de huidige)
Tabbert Puccini 550E & BMW X3 xDrive20i High Executive M-Sport
- Tabbertman54
- Berichten: 98
- Lid geworden op: do 26 mei 2022 12:57
- Locatie: Heel (Limburg)
Re: Porsche Cayenne met stekker
Van harte proficiat met deze prachtige auto! Veel veilige kilometers gewenst!
Het was nooit zo donker, of het werd weer licht.
Re: Porsche Cayenne met stekker
Dank voor de leuke reacties.
We tellen af
Gewoon nog wat geduld hebben.
We tellen af
Gewoon nog wat geduld hebben.
Porsche + Tabbert
Re: Porsche Cayenne met stekker
Geduld...
Daar hebben we niet allemaal evenveel van hoor Berry..
Daar hebben we niet allemaal evenveel van hoor Berry..
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Re: Porsche Cayenne met stekker
Gefeliciteerd VIP
Veel veilige km’s toegewenst met deze prachtige machine
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Veel veilige km’s toegewenst met deze prachtige machine
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Porsche Cayenne met stekker
Vanmiddag was D-day en konden we de opvolger van de GTS ophalen.
Na de aflevering beide nog even naast elkaar gezet, bedankt GTS voor 5,5 jaar trouwe dienst, welkom EHybrid.
De terugreis was sterke wind recht op z'n raap.
Eerst elektrisch gereden, na 50 kilometer was het verbruik 2 liter, de laatste 39 kilometer op benzine was 3,5 liter, totaal 5,5 liter verbruik.
Eerste indrukken zijn geweldig, wat een brok techniek en rijplezier.
Morgen als het weer het toe laat de Tabbert erachter hangen en even een stuk rijden en ervaren hoe dat gaat.
En uiteraard foto'ssssssss
Na de aflevering beide nog even naast elkaar gezet, bedankt GTS voor 5,5 jaar trouwe dienst, welkom EHybrid.
De terugreis was sterke wind recht op z'n raap.
Eerst elektrisch gereden, na 50 kilometer was het verbruik 2 liter, de laatste 39 kilometer op benzine was 3,5 liter, totaal 5,5 liter verbruik.
Eerste indrukken zijn geweldig, wat een brok techniek en rijplezier.
Morgen als het weer het toe laat de Tabbert erachter hangen en even een stuk rijden en ervaren hoe dat gaat.
En uiteraard foto'ssssssss
Porsche + Tabbert
Re: Porsche Cayenne met stekker
Erg mooi! Zowel GTS als de hybrid
Re: Porsche Cayenne met stekker
Daar staat toch ook samen wel iets heel moois zo hoor Berry..
Maar ik weet met welke je heen r en met welke je terug l bent gereden.
Die GTS heeft wel een indruk achter gelaten bij mij toen ik hem voor het eerst zag.
Nu CFW2024 voor de nieuwe denk ik??
Maar ik weet met welke je heen r en met welke je terug l bent gereden.
Die GTS heeft wel een indruk achter gelaten bij mij toen ik hem voor het eerst zag.
Nu CFW2024 voor de nieuwe denk ik??
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Re: Porsche Cayenne met stekker
Veel plezier met je nieuwe Porsche.
Net in mijn Kerstpakket aangetroffen
Net in mijn Kerstpakket aangetroffen
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016
Re: Porsche Cayenne met stekker
Wauw! Mooie auto (ook je vorige). Veel veilige kilometers toegewenst!
Burstner Premio 485tk 2010 - Mercedes BS-AMG 2021
Re: Porsche Cayenne met stekker
Is het gezichtsbedrog of staat de E iets hoger dan de gts?
En ook lijkt de totale hoogte iets meer.
En ook lijkt de totale hoogte iets meer.
cayenne 3.0 tdi v6 ( 2012 ) ..in black ..550nm.. met een fendt 540 TG ( 2013 ).
Re: Porsche Cayenne met stekker
Even een update plaatsen.
De eerste ritten met de Cayenne zitten er op.
Samenvattend; we hebben de juiste keuze gemaakt, wat een wereldauto.
Het stekeren valt reuze mee en is eigenlijk al "gewoon" geworden.
Het verbruik voor zo'n auto is positief verbazingwekkend.
Verschil tussen deze en de GTS is qua rijden (afmetingen) identiek, alleen de vering en het geluid is anders.
Starten en wegrijden is elektrisch, de GTS was altijd gebrul.
De vering van de GTS was veel stugger dan de huidige.
Alles afgewogen geen spijt van het inruilen van de GTS, enige wat ik mis is de roffel in tunnels met de kleppen open, maar dat begint ook al te wennen.
Inmiddels al een stuk gereden met de caravan erachter, geen verschil qua rijden te merken, enig verschil is dat ik in het begin alles elektrisch heb gereden.
Wat wel opvalt is dat als je elektrisch rijdt, voetgangers/fietsers niet zo'n soort zoemgeluid horen wat je in andere merken wel hoort, en deze personen zonder erbij na te denken oversteken of wisselen van rijrichting.
Voor de rest super tevreden met de nieuwe aanwinst.
En voor de techneuten en voor wie het leuk vinden, de aandrijflijn van een Ehybrid Porsche is op zich wel bijzonder:
Tussen de motor en versnellingsbak zit de elektromotor.
Zo heb je op de elektromotor dus ook 8 versnellingen ter beschikking.
De eerste ritten met de Cayenne zitten er op.
Samenvattend; we hebben de juiste keuze gemaakt, wat een wereldauto.
Het stekeren valt reuze mee en is eigenlijk al "gewoon" geworden.
Het verbruik voor zo'n auto is positief verbazingwekkend.
Verschil tussen deze en de GTS is qua rijden (afmetingen) identiek, alleen de vering en het geluid is anders.
Starten en wegrijden is elektrisch, de GTS was altijd gebrul.
De vering van de GTS was veel stugger dan de huidige.
Alles afgewogen geen spijt van het inruilen van de GTS, enige wat ik mis is de roffel in tunnels met de kleppen open, maar dat begint ook al te wennen.
Inmiddels al een stuk gereden met de caravan erachter, geen verschil qua rijden te merken, enig verschil is dat ik in het begin alles elektrisch heb gereden.
Wat wel opvalt is dat als je elektrisch rijdt, voetgangers/fietsers niet zo'n soort zoemgeluid horen wat je in andere merken wel hoort, en deze personen zonder erbij na te denken oversteken of wisselen van rijrichting.
Voor de rest super tevreden met de nieuwe aanwinst.
En voor de techneuten en voor wie het leuk vinden, de aandrijflijn van een Ehybrid Porsche is op zich wel bijzonder:
Tussen de motor en versnellingsbak zit de elektromotor.
Zo heb je op de elektromotor dus ook 8 versnellingen ter beschikking.
Porsche + Tabbert
Re: Porsche Cayenne met stekker
Een GTS staat af fabriek altijd lager op zijn wielen dan zijn broers en zussen.
Het verschil tussen het vorige en dit type is niet 1 op 1 te vergelijken.
Porsche + Tabbert
Re: Porsche Cayenne met stekker
Kan mij het 'gemis' van het V8 gebulder wel voorstellen....
Maar je krijgt er veel ander lekkers voor terug. Mooi dat het jullie goed bevalt, rijden en beleving is nu tikje anders maar zeker net zo gaaf !
Heel veel fijne kilometers VIP ! Ook met de Tabbert er achter natuurlijk.
Maar je krijgt er veel ander lekkers voor terug. Mooi dat het jullie goed bevalt, rijden en beleving is nu tikje anders maar zeker net zo gaaf !
Heel veel fijne kilometers VIP ! Ook met de Tabbert er achter natuurlijk.
Kia EV6 RWD Plus 77Kw met Fendt 510 TFB.
Re: Porsche Cayenne met stekker
Dankjewel nogmaals
Wederom een fantastische trekker / combinatie.
Spoedig gaan we weer op pad
Porsche + Tabbert
Re: Porsche Cayenne met stekker
Prachtige auto Vip
VW Tiguan E-hybrid 2023
Knaus Sudwind 450 FU Silver Selection 2016
Knaus Sudwind 450 FU Silver Selection 2016