Power Xtreme X30 personaliseren

Over klussen, reparatie en onderhoud van elektra en alles wat daar bij hoort.
Gebruikersavatar
Bartjebart
Berichten: 412
Lid geworden op: vr 21 okt 2022 08:52
Locatie: Coevorden

Re: Power Xtreme X30 personaliseren

Bericht door Bartjebart » di 18 jul 2023 11:47

Ja, zo moeilijk kan het niet zijn. De eigenaar is de enige die fysiek bij de accu kan (onder normale omstandigheden) en dan hoeft dat verder ook niet beveiligd te zijn. Of maak een knopje voor een pairing-modus, maar dat vereist fysieke aanpassingen.
Fendt 515 SKM (2019) achter een Volvo V60 D6 (2016)

iemand
Berichten: 5254
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Power Xtreme X30 personaliseren

Bericht door iemand » di 18 jul 2023 12:13

Allemaal extra productie-werk en waarvoor ?

Enige waar ik nu tegen aanloop is dat in de accu-verbinding met ander device 'bezet' houd. Drukken op knopje verbreekt helaas niet een actieve BT-sessie en laat de accu niet uit opslagmode komen.

Helaas kan de accu alleen dmv app uit de slaapstand gehaald kan worden.

In mei had ik meerdere accu's in het scherm. scratch.gif
Helaas was het geen 1 april en kom me inhouden ze allemaal uit te zetten whistle.gif
Wel de medecampeerders getipt om de accunaam aan te passen.

Al 1 gebruiker gesproken die de app niet gebruikte en de accu terug had gestuurd, omdat ie het ineens niet meer deed.
Accu bleek dus uit te staan, was de hele 'reparatie'.

Ik ga de accu dmv haakse netstekker aansluiten. Die is binnen. blij.gif
Huidige netstekker steekt mij te veel uit en kan bij verkeerd belasten het chassisdeel beschadigen. Wordt een witte kabel, want dat valt beter op!
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Gebruikersavatar
Hans 555
Berichten: 2025
Lid geworden op: di 13 sep 2016 09:42

Re: Power Xtreme X30 personaliseren

Bericht door Hans 555 » di 18 jul 2023 16:04

doubleyou schreef:
di 18 jul 2023 11:34
Uit nieuwsgierigheid maar eens even gebeld: omdat relatief veel mensen hun wachtwoord vergaten hebben ze de functionaliteit om zelf een wachtwoord als beveiliging in te voeren verwijderd. Want klanten konden dus niet meer ‘in hun accu’. En daarmee is ook de mogelijkheid tot personaliseren verdwenen. De technici zijn op de hoogte van de behoefte van klanten om deze functies te kunnen gebruiken…..maar hebben nog geen nieuwe mogelijkheden gecreëerd.

Maar……in de blauwe app kan je gewoon op de 3 puntjes onderaan klikken en je naam wijzigen als je 5678 als wachtwoord invoert. Met 1234 zie je de extra info over de accu..

Datzelfde antwoord kreeg ik ook via de mail.

"Het is inderdaad zo dat u uw eigen accu nog niet kunt beveiligen met een eigen naam of wachtwoord.

Vanuit Sales hebben we de wens aangegeven bij onze R&D afdeling dat hiernaar gekeken moet worden.

Voorheen is dit korte tijd mogelijk geweest, dit gaf echter veel problemen aangezien het bovengemiddeld vaak

voorkwam dat accu-eigenaren hun wachtwoord vergaten en het helemaal niet meer mogelijk was de accu in te schakelen.

Voor nu, helaas dus niet. Mocht dit toch nog aangepast worden zal dit via een update in de app hopelijk weer beschikbaar komen."
Fendt Bianco 515 SG getrokken door een Hyundai Tucson HEV.

iemand
Berichten: 5254
Lid geworden op: za 2 mei 2015 12:23
Contacteer:

Re: Power Xtreme X30 personaliseren

Bericht door iemand » di 18 jul 2023 21:21

Ik zal vast vertellen welke ik gisteren dmv wat spelen ontdekte... 2684

Daarna al heel wat reeksen en paardesprongen t/m de postcode van de leverancier, maar helaas.
Zo net weer 100 x weggetikt. Vanaf 1000 ben ik nu bij 1500 maar nog geen nieuw suc6 weenie.gif

Wie doet er mee en gaat op zoek naar nog een verborgen code.
De reeks 0xxx 1xxx en 3xxx worden al onderzocht thumbup.gif
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )

Gebruikersavatar
meeder
Berichten: 3033
Lid geworden op: ma 4 apr 2016 20:42

Re: Power Xtreme X30 personaliseren

Bericht door meeder » di 18 jul 2023 22:38

Leuke puzzel wel :-)
Ben benieuwd wat iedereen nog tegen komt.

Plaats reactie

Terug naar “Elektra”