(Storm) schade aan de caravan

Over klussen, reparatie en onderhoud van het exterieur van de caravan.
Gerrie
Berichten: 1412
Lid geworden op: vr 13 dec 2013 17:55

Re: (Storm) schade aan de caravan

Bericht door Gerrie » za 8 jul 2023 23:24

Er zou al sprake moeten zijn van achterstallig onderhoud aan de boom. Maar dan begint het nog maar. Is het een boom die op gemeente grond staat wens ik je sterkte toe. Gemeenten zijn eigen risico drager. Dus mag je het met hun uitvechten.
Thuis hebben ze dit ooit bij de hand gehad. Chauffeur moest s’nachts uitwijken voor iemand die op straat lag. Was met zijn brommer over een boomtak gevallen. Resultaat een aanhangwagen Total los en een truck met droge schade. De verzekering van mijnheer zij wij zijn geen partij. U moet de gemeente aanspreken ivm onvoldoende onderhoud. De tak is na het ongeval naar huis meegenomen en heeft meer dan een jaar daar gelegen. Gelukkig hadden ze een rechtsbijstandsverzekering bij de Arag. Mijn vader had het allang opgegeven. De Arag echter niet en huurde de beste advocaten in. Ik weet nog heel goed het moment van winnen van de zaak. Bij ons was het feest in huis. Gevecht had meer gekost dan de schade.
Volkswagen T Roc 1,5 Tsi met dsg bj. 2024 met een Sprite sport 420 CT , bj. 2021, aan de haak.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 11222
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: (Storm) schade aan de caravan

Bericht door dieseltijger » za 8 jul 2023 23:41

Zo, en jullie hadden de caravan toch nog maar kort toch? Meer dan vervelend.

Volgens mij is de tijdelijke reparatie met tape prima. Wat ivoor isolatiemateriaal is gebruikt? Minerale wol of een xps plaat (of ander materiaal?
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4342
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: (Storm) schade aan de caravan

Bericht door WillyL » za 8 jul 2023 23:57

Op de achtergrond op de overgang naar het andere deel van het dak zit zo te zien nog een spleet. Zit die er al langer? Nee, dan zou ik die ook tijdelijk afplakken of met Butyl dichten (butyl blijft soepel).
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
cortrans
Berichten: 1408
Lid geworden op: ma 24 mei 2021 11:27
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: (Storm) schade aan de caravan

Bericht door cortrans » zo 9 jul 2023 11:03

Kossies schreef:
za 8 jul 2023 22:53
554f2065-d027-441e-a176-cd571c9e25e6.jpg

Even zo opgelost. Als we wat meer tijd hebben gaan we hem beter repareren.
Overigens was het een tak van de boom bij ons in de straat. Was echt een chaos. Ben allang blij dat er geen boom opgevallen is. Dan hadden we dag kunnen zeggen tegen ons huis op wielen.
Dan had je het ook met een rolletje ducktape meer gered.... Dus wees blij
LMC Musica 470e (2010), Thule Omnistor 1200 zakluifel met Obelink voor- en zijwanden, Sinclair dak airco, Reich volautm. mover, Heki dakluik, Thule fietsendrager achter, Milenco spiegels, Nissan Qashqai 1.3 MHEV automaat N-Connecta uit 2022

Plaats reactie

Terug naar “Exterieur”