Tv aan rail

Plaats reactie
Erwinvs16
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 4 jun 2023 21:23

Tv aan rail

Bericht door Erwinvs16 » zo 4 jun 2023 22:04

Goed avond,’
Vorig jaar heb ik en caravan gezien met buiten een tv.
Deze was via de rail/pees bevestigd aan de caravan.
Weet iemand waar ik dit ophangpunten kan kopen?
Andere ideeën zijn ook welkom.
Gr Erwin

Gebruikersavatar
HenkR
Berichten: 764
Lid geworden op: do 17 jul 2008 23:23
Locatie: Amersfoort (Vathorst) ps foto vorige woning

Re: Tv aan rail

Bericht door HenkR » ma 5 jun 2023 12:05

Wellicht zelf gemaakt.
Ik heb van die waslijnhouders gekocht die je in de rails schuift en er 1 van gebruikt om een Digitenne antenne op te bevestigen. Kan ik deze aan de achterkant van de caravan mooi hoog plaatsen op de camping.
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18990
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Tv aan rail

Bericht door Hobby Linka » ma 5 jun 2023 12:26

Bij Obelink verkopen ze peesogen. Die schuif je zo in een peesrail. Misschien kan je daar iets mee maken? Kabeltjes naar beneden en de tv kan je op iedere hoogte aan de zijwand van de caravan hangen. Wel de zijwand beschermen tegen krassen door de TV. Is maar en idee, nog nooit verder gezien.
.
Schermafbeelding 2023-06-05 122133.jpg
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

Jaap van Duijn
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 12 mei 2012 14:24
Locatie: Katwijk ZH

Re: Tv aan rail

Bericht door Jaap van Duijn » ma 5 jun 2023 22:23

@TS,

Bij of van Vogele, zijn niet goedkoop maar hebben alle vormen.
Bedenk wel dat als je deze TV op gaat hangen deze met rijden flinke klappen krijgt.
Ik had de tv ook op tablau, maar ondersteund tijdens de rit, want man want een klappen kan dat maken.
Nu in de camper ook TV opgehangen aan de kast, en dan voel, zie en hoor je de klappen die ook de TV met beugel moet opvangen niet te krap hoor.
Als je dus zo een lange neemt die van binnen naar buiten kan schuiven dan wordt het heel wat om stevig te bevestigen, ik zou dan zeker aan en achter de wand een stalen plaat van zeker 2 mm plaatsen en met bouten door en door vast schroeven.

Succes en groet Jaap van Duijn

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”