Goedkoop met auto/caravan naar Engeland

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
Trolletje

Goedkoop met auto/caravan naar Engeland

Bericht door Trolletje » wo 19 mar 2008 15:44

Heeft iemand suggesties voor een beetje betaalbare overtocht naar Engeland voor auto en caravan?

We zijn 3 jaar geleden geweest via de Eurotunnel, geboekt bij House of Britain en dat was toen redelijk te betalen. Kreeg er nog een camping card bij waarmee je 5 overnachtingen gratis had.

Begin mei hebben we 12 dagen vrij en ik zou het best grappig vinden om dan naar Engeland te gaan. Maar wat ik tot nu toe heb gevonden aan overtocht kosten komt rond de 400 euro. En dat vind ik echt te veel voor een korte extra vakantie.

Gebruikersavatar
John H.
Berichten: 39
Lid geworden op: do 5 jul 2007 21:41

Goedkoop met auto/caravan naar Engeland

Bericht door John H. » wo 19 mar 2008 16:20

De goedkoopste mogelijkheid is volgens mij met de Norfolkline Duinkerken - Dover. Info te vinden op: http://www.norfolkline.com/ferry/. Vrij simpele ferries met frequente overtochten. Wij hebben geen eigen ervaring maar mijn zoon heeft al meerdere keren met zijn camper via deze route de overtocht naar GB gemaakt.

Jurry

Bericht door Jurry » wo 19 mar 2008 19:05

Ik heb een speedboot uit Engeland geimporteerd en die heb ik zelf opgehaald , ik ben heel erg lang op zoek geweest naar een betaalbare overtocht , het goedkoopste is en blijft de overtocht van Calais naar Dover , ik weet het afhankelijk van waar je in Engeland wil verblijven kan het een eind om zijn maar goedkoop is het zeker , ik was voor een combinatie van 18meter uiteindelijk 145euro kwijt .
Met de caravan zal wat goedkoper zijn want het gaat naar lengte van de combinatie en ik neem aan dat jullie geen verlengde sprinter hebben en een 10m lange boot/trailer :D

Gebruikersavatar
Stoekie
Erelid
Berichten: 4872
Lid geworden op: za 11 feb 2006 11:17
Locatie: Noord-Limburg

Bericht door Stoekie » wo 19 mar 2008 20:54

Trolletje (Hennie) heb je dit draadje ook al gezien.....misschien heb je er wat aan :wink:
Thuis heb ík de broek aan....... Alleen bepaalt mijn vrouw wélke

Plaats reactie

Terug naar “Routes”